مخالفت وزیر دفاع با احداث فرودگاه جدید چابهار

وزیر دفاع با احداث فرودگاه جدید چابهار به دلیل برخی مشکلات مانند ایرادات محل احداث، مخالفت کرد.

مخالفت وزیر دفاع با احداث فرودگاه جدید چابهار

عزیز نصیرزاده گفت: محلی که تلاش داشتند فرودگاه چابهار را در آن احداث کنند در زمان بارندگی یک متر آب در آن منطقه جمع می‌شود و عملاً کاربرد نداشت و محل احداثی که در نظر گرفتند تخلف بود.

وی اظهار داشت: در مشهد، بندرعباس و بوشهر که فرودگاه‌های اصلی هستند یک سمت فرودگاه غیرنظامی و یک سمت نظامی قرار دارد که از باند مشترک استفاده می‌شود و تاکنون هم هیچ مشکلی به وجود نیامده و فرودگاه کنارک هم می‌تواند همین نقش را ایفا کند.

وی افزود: باند فرودگاه کنارک که در حال حاضر به صورت مشترک برای پرواز‌های نظامی و پرواز‌های چابهار و کنارک استفاده می‌شود کاملاً استاندارد بوده و ما ۳۰ هزار هکتار زمین برای احداث ترمینال در آن در نظر گرفته‌ایم.

نصیرزاده تأکید کرد: محلی که تلاش داشتند فرودگاه چابهار را در آن احداث کنند در زمان بارندگی یک متر آب در آن منطقه جمع می‌شود و عملاً کاربرد نداشت و محل احداثی که در نظر گرفتند تخلف بود.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    5

    چون بخور بخور خوبی براشون نداره مخالفت کرده. حروم زاده های مسلمان افراطی و تروریست های بی ناموس

  • محمد گلکار
    0

    باسلام
    نظر وزیر محترم دفاع کاملا منطقی و با بودن فرودگاه چابهار نیازی به هزینه دیگر در کنار آن نیست و هزینه آن را در احداث رمپ ،پارکینگ، ترمینال داخلی و خارجی و....... در همان فرودگاه برای استفاده پروازهای غیر نظامی مثل فرودگاه های بندرعباس، اصفهان، شیراز استفاده نمایند.
    در شعاع ده یا بیست کیلومتر نیازی به دو فرودگاه نیست،.
    و موارد دیگر که توضیح آن حداقل یک برگه A4 قابل شرح میباشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد