هشدار پزشکیان به اسرائیل: شوخی نداریم، خطایی مرتکب شوید پاسخ کوبنده تر دریافت می کنید

رئیس جمهور با بیان اینکه ما به دنبال جنگ نیستم، اما از جنگ هم نمی‌هراسیم و برای حفظ امنیت، اقتدار و عزت مردم و کشورمان حد و مرزی نمی‌شناسیم، گفت:‌ امیدواریم خدای متعال ملت‌های منطقه را از شر جنایتکاران و ظالمان نجات دهد و هر چه زودتر شاهد صلح و امنیت و آرامش برای کل منطقه و جهان باشیم.

هشدار پزشکیان به اسرائیل: شوخی نداریم، خطایی مرتکب شوید پاسخ کوبنده تر دریافت می کنید

مسعود پزشکیان در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت، ضمن تقدیر از عملیات غرورآفرین شب گذشته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات افتخارآمیز که بار دیگر غرور ملی ایرانیان را به رخ جهان کشید، بر طبق موازین بین‌المللی و در پاسخ به جنایت این رژیم در ترور شهید هنیه در کشورمان و همچنین شهادت سید حسن نصرالله و شماری از فرماندهان مقاومت بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه پس از ترور شهید هنیه در تهران که نقض آشکار حاکمیت و امنیت ملی ایران بود، کشورهای غربی مدام ما را به خویشتنداری دعوت و وعده برقرار فوری آتش‌بس در غزه را می‌دادند، افزود:‌ ما نیز به رغم انتظار به حق مردم در پاسخ به این جنایت،‌ به امید اینکه نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌گناه غزه متوقف شود، اقدامی نکردیم، اما این رژیم جنایتکار و خونریز نه تنها به کشتار زنان و کودکان ادامه داد، بلکه دامنه جنایات خود را به لبنان نیز گسترش داد و با انفجار پیجرها در دست مردم عادی فاجعه آفرید و نکته قابل تامل اینکه همین کشورهای مدعی حقوق بشر که ما را به خویشتنداری دعوت می‌کردند، در مقابل اقدامات این رژیم سکوت کردند.

پزشکیان با تاکید بر اینکه عملیات غرورآفرین شب گذشته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ثابت کرد گنبد آهنین ادعایی آنها از شیشه شکننده‌تر است، تصریح کرد: ما همچنین ثابت کرده‌ایم که بر سر عزت و غرور ملت‌مان با کسی شوخی نداریم و اگر این رژیم بخواهد خطایی مرتکب شود، پاسخی به مراتب کوبنده‌تر دریافت خواهد کرد.

رئیس جمهور ضمن انتقاد شدید از رفتار دوگانه و بی‌عملی مجامع بین‌المللی و کشورهای غربی در قبال جنایتگری رژیم صهیونیستی گفت‌: در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که اساس تشکیل آن برای حفظ امنیت بین‌المللی و صلح جهانی است، نخست وزیر جنایتکار این رژیم که دستش به خون ده‌ها هزار زن و کودک مظلوم فلسطینی آغشته است، به صورت علنی اقدام به تهدید کشور ما کرد و کشورهای دیگر در مقابل چنین رفتاری سکوت کردند.

پزشکیان تصریح کرد: ‌واقعا شرم‌آور است که مجامع بین‌المللی و کشورهای غربی به راحتی به یک جنایتکار اجازه ارتکاب شنیع‌ترین و فجیع‌ترین جنایات را بدهند و بعد دم از حقوق بشر و کرامت انسانی هم بزنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما به دنبال جنگ نیستم، اما از جنگ هم نمی‌هراسیم و برای حفظ امنیت، اقتدار و عزت مردم و کشورمان حد و مرزی نمی‌شناسیم، افزود:‌ امیدواریم خدای متعال ملت‌های منطقه را از شر جنایتکاران و ظالمان نجات دهد و هر چه زودتر شاهد صلح و امنیت و آرامش برای کل منطقه و جهان باشیم.

منبع: ایلنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    دکتر جان فقطمراقب باش بیش از این کشور رو دچار عقب ماندگی نکنید مردم همینجوری با فقر و فلاکت و بدبختی زندگی می کنند بیش از این کاری نکنید که برایتان دعای خیر بکنند!

  • ناشناس
    0

    یاد آیه ای بیفت که هنگامیکه برای اولین روز وارد ساختمان ریاست جمهوری شدی

  • متخصص
    0

    حواست به قیمت دلار هم باشه . در عزا و عروسی هی قیمتش میره بالا .خنده داره نه ....

  • یزدی
    0

    این حرفها تا قبل حمله بود حالا دیگه وارد جنگ شدیم.تدبیر بر تحریک واجبتره

  • ناشناس
    0

    اونام میگن چشم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد