ژنرال اسرائیلی: ۳ دیوانه ما را وارد باتلاق کردند

ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل سه شخص دیوانه، اسرائیل وارد یک باتلاق شده است که با یک جنگ فراگیر یا جنگ فرسایشی که در حال حاضر در آن به سر می‌برد، از این باتلاق بیرون نخواهد آمد و راه حل فقط حل و فصل سیاسی است.

ژنرال اسرائیلی: ۳ دیوانه ما را وارد باتلاق کردند

به نقل از سایت داماپست، اسحاق بریک در مقاله‌ای در روزنامه عبری هاآرتص گفت: در پاسخ به شلیک ۱۸۱ موشک بالستیک از سوی ایران، احمقانه است که به چاه‌های نفت یا به تاسیسات هسته‌ای نطنز حمله شود. این اقدام می‌تواند به تشدید تنش شدید و وقوع یک جنگ منطقه‌ای فراگیر که عواقب بدی دارد، منجر شود. حمله به ایران می‌تواند یک جنگ جهانی را با محور روسیه، چین و ایران به راه بیندازد.

وی افزود: طی روزهای اخیر دونالد ترامپ به ما پیشنهاد داد که به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کنیم. من از ترامپ می‌پرسم چرا خود تو زمانی که رئیس جمهور ایالات متحده بودی حمله نکردی و تاسیسات هسته‌ای ایران را تخریب نکردی؛ در حالی که توانایی‌های کشورت صدها برابر توانایی‌های اسرائیل است؟ تو مشورتی به ارائه می‌دهی که با وجود توانایی‌ات، جرات انجام آن را نداری. پذیرش پیشنهاد ترامپ ضرر هولناکی را به اسرائیل وارد می‌کند و می‌تواند به نقطه بی‌بازگشت منجر شود.

ژنرال اسرائیلی عنوان داشت: این نخستین بار نیست که می‌نویسم که بنیامین نتانیاهو، یوآو گالانت و هرتزی هالوی بر صرف وجود اسرائیل حساب باز می‌کنند و با یک تصمیم غیر خردمندانه می‌توانند آتش چند جبهه‌ای را در تمام خاورمیانه روشن کنند. آنها برای یک لحظه هم به روز بعد فکر نمی‌کنند.

اسحاق بریک گفت: آن سه دیوانه گمان می‌کنند که می‌توانند حماس و حزب الله را از بین ببرند و دچار جنون خودبزرگ بینی شده و آماده نیستند هیچ حل و فصلی را که به آزادی اسیران بیانجامد قبول کنند. آنها می‌خواهند همه چیز را با فشار نظامی محقق کنند و در پایان نیز هیچ چیز را محقق نخواهند کرد.

منبع: شفقنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    اسحاق بریک حرفاش منطقی نیست. اسرائیل تا الان پیروز این جنگ بوده. ترامپ که بیاد کار رو یه سره میکنه

  • پارسین
    0

    هر سه نفر را ترور کنید

  • ناشناس
    0

    شما به تک صدایی عادت دارید اونجا اینجور نیست !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد