عضو شورای سیاسی انصارالله:

کشتار غیرنظامیان نشانه شکست متجاوزان در میدان نبرد است

'ضیف الله الشامی' عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت: تداوم جنایت های متجاوزان و کشتار شهروندان، نشانه ناتوانی و شکست آن ها در میدان نبرد است.

کشتار غیرنظامیان نشانه شکست متجاوزان در میدان نبرد است

الشامی افزود: پس از شکست از مردان قهرمان در میدان نبرد، دشمن وادار به هدف قراردادن زنان و کودکان شده و این کشتارها و جنایت ها، تصویر واقعی از هویت دشمن است که نمی تواند آن را مخفی کند.
وی اضافه کرد: سکوت جامعه جهانی نشان می دهد که دلار آمریکا، ریال سعودی و درهم امارات است که سخنگوی سازمان ها و نهادهای بین المللی و تهیه کنندگان گزارش های آن شده است و چیزی به نام وجدان انسانی و قوانین حقوقی باقی نمانده است که محترم شمرده شود.
الشامی اظهار داشت: دشمن تلاش می کند با بمباران غیرنظامیان، ملت را تحت فشار قرار دهد تا تسلیم شوند، ولی نمی داند که قدرت، صلابت و مجاهدت ملت یمن در مبارزه با جنایتکاران با این جنایت ها بیشتر می شود.
وی بیان کرد: جنایت های دشمن فقط با یک شکست بزرگ و رسوا کردن آن ها از طریق رسانه ها و پرده برداشتن از توطئه های آن ها و مقابله نظامی، رسانه ای، حقوقی و فشار ملت های آزاده در سراسر جهان متوقف می شود.
عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت: پیروزی های روزانه ارتش و کمیته های مردمی در جبهه های مختلف، نخستین پاسخ به جنایت های متجاوزان است و ارتش و کمیته های مردمی توان تغییر معادله را دارند و روزهای آینده آبستن حوادث غافلگیر کننده ای برای دشمنان است.
الشامی تصریح کرد: جنایت الکوعی در بخش الدریهمی، ادامه جنایت هایی است که از سال 2015 تاکنون متوقف نشده است ولی تفاوت آن با دیگر جنایت ها دو مرحله ای بودن آن بود بطوری که ابتدا منطقه بمباران شد و شماری شهید شدند و سپس آوارگانی که از ترس بمباران از منطقه خارج شدند را بمباران کردند که به شهادت همه اعضای چهار خانواده منجر شد.
هواپیماهای سعودی روز جمعه در منطقه الکوعی در بخش الدریهمی استان الحدیده، ساکنان منطقه و خودروی حامل آوارگان را هدف قرار داد که به شهادت 31 شهروند از جمله 20 کودک و پنج زن منجر شد.
عربستان از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار و 700 یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.

منبع: ایرنا

1261

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد