فال حافظ سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ سه شنبه ۸ خرداد را بخوانید.

فال حافظ سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۱۶۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

در میان اطرافیان کسی را که لایق دوستی و محبت تو باشد نمی بینی. به عهد و پیمان و رسم رفاقت هنوز هم پایبندی و در این راه رنج بسیار می کشی ولی کسی قدر تو را نمی داند. در زندگی خود انتظار معجزه ای را می کشی که روزی به وقوع خواهد پیوست. گرچه هیچ کس جز خدا از فردا خبر ندارد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: تودار، با اخلاق، نداشتن دوست واقعی، اهل حال و خوشگذران، پرخور، شیک پوش، اهل گردش، عادی، جذاب، دلربا، عاشق بچه و خانواده و صمیمی.
۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا چهارم می فرماید:
* در کسی دوستی نمی بینم. به دوستان چه رسیده و آن ها چطور شده اند و دوستی کی تمام شده است.
* آب زندگی سیاه و کدر شد. کجاست حضرت خضر (ع)؟ مبارک قدم گل رنگ خود را از دست داد. زیرا باد بهاران دیگر نمی وزد.
* هیچ کس نمی گوید که حق دوستی دارد. کسی نیست که این حرف را بگوید. پس حق شناسان را چه شده و یاران کجا رفتند؟
* این سرزمین جای پادشاهان بود و خاک مهربانان و مسکن اهل محبت. پس مهربانی کی تمام شد و پادشاهان چطور شدند؟
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- از اینکه در کار خود بد می آورید، ناراحت هستید ولی بدانید عامل آن خود شما می باشید که سرعت عمل، ژرف نگری و دقت کمتری دارید.
۴- اگر از این نیت صرف نظر کنید، به نفع شما می باشد. چون مقدمات آن فراهم نیست. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید تا گشایش حاصل شود. سوره مبارکه بقره از آیه ۸۰ تا ۱۰۵ را با معنی و حضور قلب بخوانید.
۵- مسافرت را به شما توصیه می کنم. خرید و فروش چندان سودی ندارد. بیمار فعلاً شفا نمی یابد. فعلاً اوضاع مسافر شما خوب است.
۶- تردید را کنار بگذارید. نسبت به اطرافیان مهربان هستید. ۴ فرزند در طالع دارید. در امور علمی پیشرفت می کنید.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۱۰۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که مورد توجه و علاقه همگان قرار گرفته ای، به شکرانه جذابیت هایی که خدا در وجود تو قرار داده و تو را نزد دیگران محبوب نموده است متواضع باش و با دیگران تا آنجا که می توانی مهربانی کن. در انتخاب دوستانت دقت کن و در جمع کسانی حاضر شو که در شأن و موقعیت تو باشند و از افراد پست و تنگ نظر دوری کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:
قامت همه محبوبان عالم در برابر قد راست و الف گونه تو مانند حرف ن خمیده باد.
۲- همه عاشق و شیفته محبت و مهر شما هستند. پس باید ارزش واقعی خود را بدانید و این گوهر ارزنده را به دست نا اهلان و حسودان به آسانی قرار ندهید. باید بگویم وقتی به میهمانی می روی، منتظر شما هستند اما زمانیکه ناخوانده می روی، در چهارچوبه در منتظر می مانی.
۳- آینده ای بسیار درخشان در پیش داری به شرط آنکه سرعت عمل، دقت و تلاش را از دست ندهی و از شخص عالم و آگاهی کمک بگیری.
۴- در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن که این نیت برآورده می شود و سوره مبارکه شعرا، از آیه ۵۰ تا ۸۰ را بخوان.
۵- اخیراً گرفتار ناراحتی و مشکلی شده ای. غمگین نباش. او آگاه نیست. بلکه باید با متانت و حوصله او را مطلع سازی.
۶- از ویژگی های شما عبارت اند از: شیک پوش، وسواسی، باهوش، خوشگذران، منطقی، دقیق، جذاب و دلربا، مصمم، ظریف و سطحی نگر، خیالباف، مهمان نواز، درسخوان، اهل کشف، اصیل، با استعداد و دوست داشتنی.
۷- معامله و تغییر شغل و مکانی در پیش می باشد. چیزی گم کرده ای. ناراحت نباش. نزد کسی است. به شما می دهد. شخصی بلند قد و لاغر اندام، با موی جو گندمی خیلی به شما علاقه دارد. از نصایح او بهره مند شوید که شما را خیلی دوست دارد.
۸- مسافرت مفید می باشد. خرید و فروش عالی است اما برای تغییر مکان عجله نکنید. به زودی مژده ای دریافت می کنید. سفر کرده های شما حالشان خوبست و مژده ای در دو هفته دیگر به شما خواهند داد. پس مرا دعا کنید.
۹- رنگ زرد لیمویی را انتخاب کنید که با اندیشه های تابناک شما هماهنگی دارد. زودتر از زمان تصمیم خواهید گرفت. انرژی خود را خلاقانه به کار بگیرید تا بر دشواری ها پیروز شوید. این رنگ برازنده قد و قامت شماست.

متولدین خرداد

 جواب فال شما: غزل شماره ۱۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

آن کسی که تو انتظارش را می کشیدی به راهی خلاف انتظار تو رفته است و اکنون تو مستاصل و حیران شده ای. تو هم همان راهی را انتخاب کن که او برگزیده، زیرا کامیابی و صلاح تو در آن است، پس تردید مکن که اگر در این راه تلاش کنی زندگیت شیرین و گوارا خواهد شد. فقط توجه داشته باش که هرگز کاری نکنی که آه کسی دامانت را بگیرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- گاهی آنقدر در فکر این نیت می باشید که گویی آه شما از آسمان هم فراتر می رود اما بدان که باید سخن نگویی تا از تیر آه دیگران هم برحذر باشی، یعنی دو خطر شما را تهدید می کند:
الف) بیش از اندازه خود خوری می کنی و فکر این و آن کردن و کار را به فردا افکندن، صلاح نمی باشد.
ب) حسادت حسودان که به زندگی شما رشک و حسد می برند.
۲- فکر می کنی او بسیار مغرور، خودخواه و سنگدل است اما چنین نیست زیرا او با فکر و اندیشه کار می کند و تمام جوانب کار را می سنجد. ولی شما بی محابا و بی حوصله عمل می کنید. لذا قدری ملایم تر و با تدبیر تر عمل کنید.
۳- این فکر و اندیشه با صبر قابل اجراست. مدتی به طول می انجامد، اما شاهد مقصود را در آغوش خواهی گرفت و همین امروز آیه ۱۷۲ سوره اعراف را نگاهی انداخته و از آیه ۱۶۵ تا ۱۸۵ خوب با معنی بخوان که حضرت حافظ در بیت دوم به شما اشاره کرده است که به خدا توکل کن.
۴- از مسافر خبری دریافت می کنید. بیمار در همین حالت باقی خواهد ماند. خرید سفارش می شود ولی فروش زود است. در معامله ای سودی عاید شما می شود. درتحصیلی موفق می شوید.
۵- نذری که کرده ای ادا کن و از پدر و مادرت که چشم به راه تو می باشند، دلجویی مادی و معنوی کن.
۶- فرزندانی صالح خواهی داشت. همسرت بیش از آنچه فکر می کنی، مهربان و خوب است. دلش را به دست آور و برای دوستت هدیه ای بخر.
۷- بدان که برنده: می داند که گاهی اوقات پیروزی به بهای بسیار گرانی بدست می آید اما بازنده: بسیار مشتاق برنده شدن است. در جایی که نه قادر به برنده شدن و نه حفظ آن است.
۸- اگر فکر می کنی راه درست و منطقی انتخاب نکرده ای، ناامید نباش. تقدیر چنین بوده است ولی با حوصله عمل کن.

 متولدین تیر

 جواب فال شما: غزل شماره ۳۶۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی صبور و شکیبا هستی و با وجود بی مهریهایی که از یار دیده ای همچنان به او وفاداری، اما همیشه درمورد آینده نگرانی. نگرانی تو بی مورد است، زیرا خدا تو را در همه حال یاری خواهد کرد همچنین تمایل قلبی او به تو کارها را آسان تر خواهد نمود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
* برخیز و با این خاکسار به میخانه روی آور تا در آن جمع بنگری که مقامی بس والا می باشد.
* بی خبر او سرمست بر من گذر کردی ولی به حافظ توجهی نکردی. بنابراین باعث تاسف من می باشد اگر راه جگر سوزم در دامن جامه زیبایی تو بیفتد. آن را به آتش کشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما با چنین هدف بزرگ و قابل قبولی نباید تردید و دودلی را به خود راه دهید بلکه همراه با تلاش و توکل بر خداوند گام بردارید و از رنج و ناراحتی های آن ناامید نشوید. بلکه با تمام توان در جلب رضایت او کوشش کنید. این نیت عملی است و طالع شما در برج سعد می باشد. به زودی شاهین اقبال بر بام خانه شما خواهد نشست و جای هیچ گونه نگرانی و اضطراب نیست.
۳- شما بسیار مهربان و شکیبا می باشید. از این که با دشمنان خود از راه حیله و کینه وارد نمی شوید بلکه با رفتار خوب و پسندیده ای به آنها می فهمانید، بسیار خوبست و خداوند در کارها به شما کمک می کند. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم.
۴- در ۱۰ شب آینده خوابی خواهید دید که در کنار دریا یا دریاچه ای هستید. تعبیرش این است که در کنار فرد عاقلی هستید که او قادر است شما را پاک و زندگی خوبی برایتان بوجود آورد. انشاءالله هر چه زودتر آنچه می خواهید به دست خواهید آورد. نذر خود را ادا کنید. مسافرت و خرید و فروش و ازدواج سود آور است.
۵- رنگ سفید یا آبی آسمانی بر زیبایی و وقار و متانت شما خواهد افزود و احساس شما را شکوفا می کند.

متولدین مرداد

 جواب فال شما: غزل شماره ۱۴۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دیگر از زندگی خود شکوه مکن چرا که به زودی کسی وارد زندگیت می شود. (موقعیتی به تو روی می آورد) که گره از کارهایت گشوده خواهد شد. مرهمی بر دردهایت می شود و درهای بسته به رویت باز خواهند شد و راه های تازه مقابلت قرار می گیرد و به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حافظ در بیت نهم می فرماید:
* فدای چشم تنگ آن زیباروی می شوم که چشم دیدن این فقیر یکتا قبلا را هم نداشت و به تاراج آن بر من تاختن آورد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- سعادت به شما روی آورده. بطوری که در شگفت هستی که چگونه با این مساله رو به روی شوی. ناراحت نباش که این خواست خداوند و دعای پدر و مادر بوده. پس همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و سوره مبارکه نمل از آیه ۱۰ تا ۳۵ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش فراوان است و نذری هم انجام بده.
۳- سعادت به شما روی آورده. خانواده شما از موفقیت عالی برخوردار خواهد شد و در مسابقه یا مناقصه ای برنده خواهید شد. در امور تجارتی و یا تحصیلی پیشرفت فراوانی به دست خواهید آورد. وقتی موفق شدی، مرا دعا کن و خواند سایت تاروت رنگی را به دوستان، اقوام و آشنایان توصیه بنمایید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: اسرار آمیز، مرموز، دنبال گر، ناقلا، منطقی، به موقع خطرناک، پر احترام، مخترع، مقبول، متفکر، سیاستمدار، کله دار، شیک پوش ولی شلخته، استثنایی، حرف به کرسی نشان و پر قدرت.
۵- از زندگی خوبی برخوردارید. ارزش آنرا بدانید. با همسر مهربان باشید که سه فرزند در طالع دارید که سومی نابغه می شود. مسافرت خوبست ولی خرید و فروش موقعیت ندارد.
۶- چشمان نافذ و نگاه پرقدرت شما شیر را اسیر و مات و مبهوت خود می سازد. پس با اراده ای قوی، همراه با کوشش در این راه گام بردارید و زندگی جدید و محکمی بسازید.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۲۵۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که به یاری خدا و لطف او به مراد دل خود رسیده ای به سرزنشها و طعنه های دیگران اعتنا مکن و از مشکلات راه مهراس. حرف دل خود را نزد هر کسی به زبان نیاور که آنها محرم راز تو نیستند. به شکرانه آنچه به دست آورده ای سعی و تلاش خود را چند برابر کن تا زندگیت هر روز زیباتر شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به جرات و جسارت شما آفرین می گویم زیرا اطمینان به شما زیاد است. سعی کنید اسرار درون خود را با کسی در میان نگذارید و از این که به دیگران فایده می رسانید، خداوند نیز به شما کمک می کند.
۲- به شما مژده می دهم که کبوتر اقبال بر بام خانه شما مشغول آشیانه است. سعی کنید با اندیشه، دقت و سرعت عمل اقدام کنید تا آن را پرواز ندهید. انجام این نیت بدون نگرانی و تردید حتمی می باشد. عمل اصلی پریشانی شما وسواس می باشد. پس از دل دور سازید.
۳- از درشتی با اطرافیان و لجبازی دست بردارید و مانند شمع باشید که محفل و مجلس دیگران را روشن می کند. کینه دیگران را به دل نگیر بلکه آنها را به خداوند بسپارید.
۴- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:
* پنهان ماندن غم دوست، بهتر از اطلاع دشمن است زیرا سینه اشخاص کینه ور، محرم راز نمی باشد.
* بشکرانه این که مجلس با وجود دوست روشن و منور گشته است، اگر به تو ستمی هم برسد، چون شمع شکایت نکن.
* با نیم بوسه از اهل دلی، دعایی بخر یعنی حال عاشق صادق را رعایت کن. در عوض یک دعای خیر به دست بیار تا مرادت را بگیری.
۵- مسافرت و خرید و فروش را توصیه می کنم. به زودی نامه و پولی یا مقامی به دست می آورید. ازدواج عملی است. مسافر شما موفق شده است. به زودی در مجلسی حتی از طریق موبایل اطلاعات ذی قیمت و سود فراوانی دریافت خواهید داشت.
۶- اگر می خواهید در دل کسی راه پیدا کنید، در ۱۰ شب متوالی، سوره مبارکه بقره را با معنی و حضور قلب بخوانید و اثر آن را مشاهده کنید.

 متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۳۵۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

انسانی موفق هستی خصوصا در زمینه تحصیل مدارج علمی، اما از زندگی خود خسته شده ای. زندگیت نیاز به یک تنوع شیرین دارد. از آغاز زندگی مشترک نترس و با توکل به خدا قبل از آنکه فرصتها از بین برود اقدامی موثر کن که ازدواجی فرخنده خواهی داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- دست به کار مهمی زده اید. صلاح نمی باشد آن را رها سازید. بنابراین تردید و دودلی را از دل بیرون کنید و مصمم، پرتوان و استوار گام بردارید که خداوند یار و یاور شماست. سعی کن بر مرکب احساس سوار نشوی بلکه از اسب پرتلاش عقل بهره بگیرید و با نیروی خرد و با سرعت عمل به پیش برانید و از هیچ چیز هراس نداشته باشید. پیروز می شوید و او نیز کامیاب خواهد شد.
۲- فعلاً زمان خوشگذرانی نمی باشد بلکه هنگام تدبیر و اندیشه است. اگر چه زندگی نسبتاً مرفه ای دارید ولی با بلند پروازی ها و چشم و هم چشمی ها، دیگران می خواهند شما را غرق کنند زیرا به زندگی شما حسادت می ورزند. پس سخت مواظب باشید.
۳- قلب پاک، روح لطیف، صفای درونی و قلب مهربان شما چنان اقبالی برای شما رقم خواهد زد که همه را حیران خواهد نمود.
۴- ستاره خوشبختی در آسمان زندگی شما به زودی طلوع می کند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.
۵- در ۴ شب آینده خوابی خواهید دید که در آب وضو می گیرید یا شنا می کنید. نشانه هوش، استعداد و شکوفایی است که به زودی درجات معنوی را کسب می کنید.
۶- فرزندان شایسته و همسری بسیار مهربان در طالع دارید. پس گاو نه من شیر ده نباشید و زندگی شیرین خود را با لجبازی خراب نکنید.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۶۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است که در کار دنیا حیران مانده ای و حکمت آن را نمی فهمی که چطور کسانی بی هیچ علت و سبب کامروا و صاحب نام می شوند و عده ای با استعدادهای فراوان از میدان به در می شوند. با این اندیشه ها فکر خود را مشغول مکن و به جای آن به شناخت استعدادهای خود بپرداز و از آنها بهره ببر و بدان که در زندگی، هر گل زیبایی خاری دارد و غم و شادی همراه هم هستند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- انسانی با عقل و درایت هستی که همیشه سعی می کنی بر احساس خود پیروز شوی و از منطق و استدلال عقلی در کارهای خود کمک می گیری.
۲- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:
* اگر چه هنر نمایی و فضل فروشی در پیشگاه معشوق که مجموع کمالات هنر است، خلاف رسم ادب می باشد، من بدین علت خاموش مانده ام. در حالی که زبانم سرشار از سخن شیوا و رسا است.
شما نیز انسانی با منطق و فرهیخته اما متواضع می باشید که متاسفانه چنین انسان های باخردی در جامعه کمتر ارزش و اهمیتشان شناخته می شود ولی شما ناراحت نباشید که دنیا بر یک پایه نمی ماند و بالاخره ارزش واقعی شما معلوم خواهد شد.
۳- انسان موفق و کوشایی هستید که دست به هر کاری می زنید اگر آن را رها نسازید، حتماً موفق خواهید شد.
۴- شما از چنان هوش و استعداد بالایی برخوردار هستید که اگر دنبال کارهای بیهوده نروید، جزو نوابغ و انسان های برجسته خواهید شد.
۵- انسانی مانند شما که بلند همت و با سخاوت است، نباید چندان از فریبکاری و دغل بازی مردم ناراحت شود زیرا در کنار هر گل، مسلماً خاری هم وجود دارد ولی شما سعی کنید امر به معروف و نهی از منکر کنید.
۶- مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و مستقیماً راز درون را با او در میان بگذارید زیرا او منتظر سخن شماست.
۷- مسافرت را توصیه می کنم. فروش به موقع است ولی خرید جایز نمی باشد. طلاق عملی می شود و ازدواج هم عملی است.
۸- به زودی، خبر خوش و مژده ای دریافت می کنید. از مسافر خبری خوش می رسد. برنده نسبت به فضای اطراف خود حساس است اما بازنده فقط نسبت به احساسات خود حساس است.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

منتظر اخبار بسیار خوشی باش که به زودی به تو خواهد رسید. بالاخره کسی پیدا می شود که حرفهای تو را درک کند. گرچه تو بیش از این در حق او بدی کردی و مستوجب قهر و دشمنی هستی اما لطف و کرم او بیشتر از این است که از تو رنجیده خاطر شود. پس این بار مواظب رفتار خود باش و سعی کن زندگی تازه ای برای خود بسازی که کامیابی از آن توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: بدون تظاهر، واقع بین، اهل دسته بندی، عاشق مسافرت و گردش، بی ریا، سخاوتمند، نگران، دلخور، مظلوم واقع شده، وسواسی، پول دوست، عاشق مد و عطر.
۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا چهارم می فرماید:
* ای بلبل سحری، آواز خوش داوودی خود را آغاز کن که سلطان چمن و گل سلیمان بوستان با نفس روح بخش بهاری بازگشت.
* لاله از نفس صبح بوی باده خوشگوار و مستی آور را شنید. برای درمان سوز دل خود بامدادان به چمن آمد و شکفته شد.
* مرد حق کجاست که زبان گل سوسن را بداند و بفهمد و از او سوال کند که چرا از باغ رفت و پژمرد ولی دوباره باز آمد و شکفت.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- برای شما مژده و مبارک باشد. به شما مژده می دهم که انجام این نیت حتمی و صد در صد می باشد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. مرغ سعادت و کامیابی بر بام خانه شما نشسته است. مواظب باش پرواز نکند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا کنید.
۴- بیمار شما حداکثر ۲۰ روز دیگر شفا می یابد. اوضاع مسافر شما بسیار خوب شده است. موفقیت همراه با تلاش، دقت و سرعت عمل برای پیروزی بر رقیبان ضروری است. ای نازنین، اگر پنجه به قلبت زد، تاری ز موی سپیدی در عود سوز اندیشه و فکر و عشق بیفکن تا عشق را بر آستانه درگاه بنگری. پس از مشورت دست بر ندارید.
۵- به زودی خبر خوشی خواهید شنید و طراوت و شادی شما جای ناراحتی را خواهد گرفت. سعی کنید دست از لجبازی و قهر بازی و تردید بردارید.
۶- به زودی ملاقاتی مهم و تغییر شغل و مکان و معامله ای سود آور در پیش دارید که حتماً مفید خواهد بود. ازدواج عملی است. همسرتان به موفقیت مهمی می رسد و زندگی شما تحول اساسی پیدا خواهد کرد. مبارک باد.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۲۵۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

مدتی پیش کار خود را عوض کرده ای و اکنون بسیار پشیمانی و در انتظار فرصتی هستی تا به کار اولیه خود بازگردی. فکر می کنی در حال حاضر همکارانت قدر تو را نمی دانند و تلاشت بی نتیجه است. اما نگران نباش و به کار خود ادامه بده زیرا به زودی اوضاع مساعد می گردد و تو به آنچه که لیاقتش را داری، خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ناراحت نباشید که او ارزش زحمات فراوان شما را ندانست. بطوریکه بد عهدی و پیمان شکنی او موجب ناراحتی شما گردید. به شما مژده می دهم که او سزای این عمل را می بیند و حداکثر تا ۱۵ روز دیگر با دلی شکسته به عذر خواهی می آید. پس به شکرانه این کار از لطف خداوند سپاسگزاری کنید.
۲- تلاش و کوشش با سرعت عمل و دقت را همراه سازید و بدانید که موفقیت همگام شما خواهد بود. آن موضوع که در اندیشه شماست، عالی است به شرط آنکه مقدمات آن فراهم گرد.د ولی حتماً عملی می گردد. از رژیم پرهیز داشته باشید که سلامتی شما به خطر افتاده است. شغل و خرید تواما انجام می یابد. پیشنهاد او را رد نکنید.
۳- سعی کنید در کارتان صداقت داشته باشید و شاید همین عدم صداقت درباره آن موضوع، موجب عقب افتادن کار شده است. اگر چه شما هم از کرده خود پشیمان هستید، لازمه آن اراده ای قوی و توکل بر خدا و جبران گذشته می باشد.
۴- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* دل من خواستار آرامش است. اگر ناز و کرشمه گستاخ او و آن گیسوی دلربا مرا رها سازد.
* هر لحظه و هر ساعت از درد و بلا می نالم. زیرا روزگار هر ساعت دل مجروح مرا آزار می دهد و هر لحظه به نوعی رنجم می دهد.
* باز می گویم که حافظ در این حادثه تنها نمی باشد. بلکه در بیابان بی زنهار عشق گروه بی شمار دیگری نیز جان سپرده اند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۵- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید و با اراده ای قوی دست به کار شوید.
۶- اگر می خواهید تهمت ها بی اثر شوند، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۶ تا ۱۲ را پانزده مرتبه در پانزده شب بخوانید که گشایش بسیار است.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۳۴۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست با فکر انجام این نیت روزگار می گذرانی و برای رسیدن به هدف خود به هر دست آویزی چنگ می زنی، اما گاهی نیز دچار ناامیدی می شوی. بدان که عاقبت این قصه فرجامی بسیار خوش و دل انگیز برای تو خواهد بود، پس به تلاش خود ادامه بده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- مدت زیادی است که در طلب علم، دانش، کسب فضایل و مکارم اخلاق تلاش کرده و نزد خاص و عام مقبولیت دارید. حیف است که با مسائل پیش پا افتاده که دور از شان و مقام خانوادگی شماست، خود را از مسیر حقیقی و عالی خود دور سازید. هر چه فوری اندیشه جدیدی را رقم بزنید و به اسب سرکش هوا و هوس نهیب بزنید. خود را آگاه سازید که اسب سرکش وجود شما راه درست را انتخاب کند و از بی راهه نرود که زندگی سعادتمندی در انتظار شماست.
۲- از زبان حسودان و بداندیشان کوچکترین ناراحتی نداشته باشید بلکه بر خدای یگانه توکل کنید و بدانید که کبوتر موفقیت و کامیابی بر بام خانه شما در حال آشیانه ساختن است. پس لازم است خوددار، با کیاست، شکیبا و مهربان باشید.
۳- حضرت حافظ در بیت اول و دوم می فرماید:
* خیلی وقت است که من در طلب وصال جانان هر روز گام بر می دارم و در جستجوی وصال محبوب در تلاش هستم. پیوسته دست شفاعت به سوی نیک نامی دراز می کنم.
* برای اینکه روز خود را بدون ماه مهرافروز خود نگذرانم، دامی میگذارم تا پرنده عشق را شکار کنم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- بزرگترین حقی که دیگران بر گردن تو دارند، از کوچکترین حقی که خود بر گردن خویش داری، کوچکتر است. پس فوراً دل پدر و مادر را بدست بیاور. یکی از عزیزان شما دچار ناراحتی است و سخت به شما نیازمند است. به او کمک کنید که خداوند به شما کمک می کند.
۵- این نیت انجام می گیرد. بیمار شفا می یابد. فرزند به دنیا می آید. خانه خریده می شود. ازدواج و طلاق مقدمات آن فراهم نیست. در امور علمی و تجارت موفقیت همگام است.

متولدین اسفند

 جواب فال شما: غزل شماره ۱۰۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی پاک سرشت و پاک نیت هستی و ذات خوب تو باعث موفقیتت در کارها می شود. به زودی خبری خوش به تو خواهد رسید که تو را به سعادت و خوشبختی رهنمون می شود. از مشورت با بزرگان و اهل خرد غافل مشو که رمز پیروزی استفاده از تجربیات ناب دیگران است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت بر شما مبارک باد که سختی ها و ناراحتی های آن پایان یافته و نزدیک به اجراست. پس تلاش را بیشتر کنید که اکنون زمان سرعت عمل است، چون به زودی روشنی در کار شما حاصل خواهد شد و به آرزویت می رسی. پس نذر خود را عملی ساز و از آن شخصی که به شما نیکویی کرده، قدردانی کن.
۲- این پیروزی از آن جهت عملی می گردد که پدر و مادر از شما راضی شده اند و شما به نصایح استاد بزرگوارتان توجه کرده اید. پس جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. بنابراین بی جهت وسواس و دلهره و دلتنگی نداشته باشید که کار خراب می شود. چون شکر نعمت، موجب افزونی نعمت می گردد.
۳- عزیزی از شما دور شده. به زودی خبر خوشی از او به شما می رسد. او حالش عالی و در حال خوشی و شادی است. خرید و فروش خوبست. تغییر شغل و مکان به موقع می باشد. ازدواج عملی است ولی طلاق خیر.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: پرحرف، شیک پوش، بد پیله، موفق، شوخ، با مزه، مرتب و منظم، با ایمان، با سلیقه، والامقام، حساس، فرشته خو، کمک رسان، اصیل، سازشکار، بی ریا، زیبا و طناز، مسلط به نفس، پشتکاردار و گاهی مردد.
۵- حضرت حافظ در بیت پنجم می فرماید:
* هر زمان که نسیم، گره جامه غنچه گل را باز می کرد و آن را شکفته می ساخت، من به یاد بند قبای گشوده تو می افتادم و دلم خون می شد.
۶- بیمار حالش خوب نیست ولی بنده به شما می گویم تا یک هفته دیگر بهبودی می یابد. پس مرا دعا و سایت تاروت رنگی را به همه توصیه کنید.
۷- رنگ بنفش ملایم، موجب ایجاد اعتماد به نفس و تکیه بر قدرت و عزت نفس است و تصدیق اطرافیان را در شما تقویت میکند و مشوق خلاقیت ذاتی و بهره مندی از فطرت و سیرت زیبای شما خواهد بود.

منبع: تاروت رنگی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد