تشخیص ساعت جی شاک اصل از فیک - ۵ روش

تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی نیازمند آگاهی است.

تشخیص ساعت جی شاک اصل از فیک - ۵ روش

برند جی شاک یکی از کالکشن‌های ساعت کاسیو است. این برند از قابلیت ها و امکانات بسیار ویژه‌ای برخوردار است. به سبب محبوبیت و مشهوریت بسیار بالای برند جی شاک، سودجویانی در تلاش هستند تا ساعت مچی‌های غیر اصل برند جی شاک را به جای اصل آن به فروش برسانند. تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی نیازمند آگاهی است. در این مقاله درباره تشخیص ساعت جی شاک اصل به شما اطلاعاتی خواهیم داد. با استفاده از این اطلاعات یک ساعت جی شاک اصل را از فیک تشخیص خواهید داد.

۱. کارایی دکمه‌های جی شاک را بررسی کنید.

دکمه‌های ساعت جی شاک را تست کنید. اگر هریک از دکمه‌های یک ساعت جی شاک فعال نباشد این ساعت اصل نیست. در یک ساعت جی شاک اصل هر دکمه‌ای نقش خود را ایفا می‌کند. پس از فعال بودن تمام دکمه‌های ساعت جی شاک مطمئن شوید.

معمولا دکمه سمت چپ پایین (MODE)، برای تغییر حالت‌های ساعت استفاده می‌شود. با فشار دادن این دکمه روی مانیتور ساعت عوض شدن حالت‌های مختلف را خواهید دید. با هر بار فشار دادن این دکمه یک صدای زنگ خواهد از ساعت می‌شنوید.

دکمه سمت چپ بالا (ADJUST)، برای ست کردن و نهایی کردن تنظیمات استفاده می‌شود. به عنوان مثال اگر ساعت را تنظیم کردید. با این دکمه نهایی شدن تنظیمات را انجام خواهید داد.

دکمه سمت راست بالا معمولا دکمه چراغ (LIGHT) است. با فشار دادن این دکمه چراغ صفحه ساعت روشن می‌شود. با این امکان در تاریکی هم می‌توانید ساعت را ببینید. البته این دکمه در حالت تنظیمات به تغییر تنظیمات هم کمک می‌کند.

دکمه سمت راست و پایین هم (START) برای تنظیمات ساعت استفاده می‌شود.

در مدل‌های مختلف جی شاک با توجه به امکانات‌ آن‌ها ممکن است اسم دکمه‌ها متفاوت باشد. بنابراین حتما دکمه‌ها را با عکس اصلی مدل جی شاک خود مقایسه کنید.

2- امکانات جی شاک را بررسی کنید.

ساعت جی شاک را به امکانات خیره کننده‌اش می‌شناسیم. این امکانات قابل کپی برداری نیست. حتی اگر امکان کپی برداری از این امکانات وجود داشته‌باشد! قطعا به صرفه نخواهد بود. برای طراحی و ساخت یک ساعت جی شاک اصل تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده شده‌است. اگر ساعت جی شاک شما امکانات زیادی داشته باشد قطعا اصل خواهد بود.

تشخیص ساعت جی شاک اصل - تصویر 1

هر ساعت جی شاک دارای ۳ ویژگی است:

  • مقاومت در برابر شوک
  • مقاومت در برابر آب تا ۲۰۰ متر
  • مقاومت در برابر ضربه

علاوه بر این‌ها یک ساعت جی شاک ممکن است قابلیت‌های دیگری هم داشته باشد. ساعت جهانی، کرونوگراف، آلارم، شب نما، قطب نما، فشار سنج و ... . امکانات ساعت را بررسی کنید. در ساعت‌های جی شاک فیک این امکانات وجود ندارد. ممکن است از نظر ظاهری خیلی شبیه به ساعت اصلی باشد. اما مطمئن باشید کپی کردن این امکانات برای کارخانه‌ها خیلی گران تمام می‌شود. بنابراین امکانات ساعت جی شاک مخصوص ساعت جی شاک اصل است.

۳. بسته‌بندی و دفترچه جی شاک را بررسی کنید.

یک ساعت جی شاک اصل یک جعبه فلزی دارد. در تصویر زیر عکس جعبه را مشاهده می‌کنید. یک دفترچه راهنما همراه یک ساعت جی شاک اصل است. این دفترچه مربوط به ساعت است. برای تشخیص ارتباط بین دفترچه و ساعت جی شاک اعدادی که در پشت قاب ساعت جی شاک نوشته شده‌است را با اعدادی که در روی دفترچه نوشته شده‌است مقایسه کنید. اعداد باید دقیقا یکسان باشند.

تشخیص ساعت جی شاک اصل - تصویر 2

۴. بررسی خصوصیات ساعت اصلی برای تشخیص جی شاک اصل

با چک کردن وزن ساعت مچی خود در سایت اصلی جی شاک، وزن ساعت خود را اندازه گیری کنید. اگر میزان وزن ساعت مچی شما با میزان وزنی که در سایت اصلی جی شاک نوشته شده بود مغایرت داشت ساعت مچی غیر اصل است. همین روش را می‌توانید در مورد باقی خصوصیات جی شاک هم انجام دهید. به عنوان مثال عکس ساعت جی شاک اصلی را با ساعتی که در دست دارید مقایسه کنید. مطمئن باشید خیلی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید برای تشخیص جی شاک اصل به شما کمک می‌کند.

۵. از نمایندگی رسمی جی شاک خرید کنید

خرید ساعت جی شاک از نمایندگی رسمی فروش این ساعت خیال شما را از اصالت کالا راحت می‌کند. در یک فروشگاه ساعت معتبر، اصل بودن کالا به عهده فروشگاه است. به عنوان مثال تیک تاک گالری تضمین اصل بودن کالا را به شما می‌دهد. این گارانتی معتبر نگرانی شما را برای همیشه از اصل بودن ساعت جی شاک برطرف می‌کند.

در پایان

در این مقاله ساده‌ترین راه‌های تشخیص یک ساعت جی شاک اصل را یاد گرفتید. این مقاله ۵ روش برای تشخیص ساعت جی شاک اصل را به شما معرفی کرد. قطعا روش‌های پیچیده‌تری برای تشخیص ساعت جی شاک اصل وجود دارد. به عنوان مثال قطعی‌ترین روش تشخیص ساعت جی شاک اصل بررسی موتور ساعت است. اما این امکان برای افراد عادی وجود ندارد. با همین روش‌هایی که در این مقاله ذکر شده می‌توانید یک ساعت اصل خریداری کنید و از اصل بودن آن مطمئن باشید.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد