۱۰ مکان برتر برای خرید در استانبول

استانبول، این شهر زیبا و پر جاذبه‌ی کشور ترکیه به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری برای افراد از سراسر جهان به‌خصوص ایران است.

۱۰ مکان برتر برای خرید در استانبول

این شهر دارای بخش‌های مختلفی است که می‌تواند توریست‌ها را تا چند روز سرگرم کند، اما خرید یکی از تفریحات جذاب برای افراد به‌خصوص خانم‌های عزیز است. مراکز خرید گوناگونی در شهر استانبول وجود دارد که با ارائه‌ی محصولات مختلف از انواع برندهای جهانی، جذابیت گشت‌وگذار در این شهر را دوچندان می‌کند. در این نوشتار همراه سفرمارکت باشید تا شما را با ۱۰ مکان برتر برای خرید در شهر استانبول آشنا کنیم.

 

۱. مرکز خرید آکمرکز؛ تجربه‌‌ی یک خرید جذاب

اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارد، با یک بلیط تهران استانبول سفر پرهیجان خود را آغاز کنید و از مراکز خرید این شهر نیز غافل نشوید. برای مثال، مرکز خرید آکمرکز از جمله معروف‌ترین و پرطرف‌دارترین مراکز خرید شهر استانبول است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مرکز برنده‌ی جایزه بین‌المللی طراحی و توسعه است. در این مرکز خرید، انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی، لوازم‌خانگی و سایر مایحتاج از برندهای مختلف به فروش می‌رسد و شما می‌توانید از یک خرید خوب، لذت ببرید. آکمرکز چهار طبقه دارد و دارای دو برج ۱۴ و ۱۷ طبقه‌ اداری و یک برج ۲۳ طبقه‌ مسکونی است.

۲. مرکز خرید توریم استانبول

این فروشگاه در سال ۲۰۱۴ در استانبول افتتاح شد. در این مرکز انواع پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم خانه و همچنین محصولات ورزشی از برندهای مختلف به فروش می‌رسد. این مرکز دارای بخش‌های تفریحی مختلفی مانند پارک برفی نیز هست که می‌تواند لحظات خوبی را برای شما و خانواده فراهم کند. همچنین دارای یک شهربازی سرپوشیده با مساحت ۳۵۰۰ متر است که فضای مناسبی برای کودکان به‌حساب می‌آید. علاقه‌مندان به سینما می‌توانند بهترین و جدیدترین فیلم‌های بین‌المللی را از نمایشگرهای سینمایی یکپارچه ۷ بعدی در این مرکز تماشا کنند.

۳ . استانبول مال؛ مرکزی برای خریدی لذت‌بخش

مرکز خرید استانبول یا استانبول مال از به‌صرفه‌ترین مراکز خرید این شهر است. این مرکز یکی از بخش‌های جذاب برای خرید و تفریح در استانبول است. در این مال یا بازار، بیش از ۳۵۰ فروشگاه واقع شده که محصولات گوناگونی را از برندهای مختلف مانند منگو، گاستو، ویکتوریا سکرت، پیر کاردین، زارا و سایر برندها به فروش می‌رسانند. پردیس سینمایی سینتک، موی پارک و اسمارت پلی از بخش‌های تفریحی استانبول مال هستند.

۱۰ مکان برتر برای خرید در استانبول - تصویر 2

۴. مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

با خرید یک بلیط پرواز خارجی به مرکز استانبول ترکیه می‌توانید از یکی از زیباترین مراکز خرید این شهر دیدن کنید. ایستینیه یکی از مراکز خرید بزرگ و معروف در شهر استانبول به شمار می‌آید. این مرکز بزرگ در سال ۲۰۰۳ طراحی، در سال ۲۰۰۵ مراحل ساخت آن آغاز و در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد. در این مرکز خرید ۳۰۰ فروشگاه وجود دارد که انواع کالاها مانند لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه، ساعت، زیورآلات و سایر موارد را از برندهای گوناگون، باکیفیت بالا به فروش می‌رسانند. همچنین هرکدام از طبقه‌های ایستینیه پارک به فروش کالاهای گروه خاصی اختصاص دارد. این امر موجب شده است که مشتریان بتوانند به‌راحتی در طبقات مختلف کالاهای موردنظر خود را تهیه کنند. این مرکز دارای دو محوطه روباز و سرپوشیده با سقف گنبدی و شیشه‌ای است که فضایی زیبا را برای گردشگران فراهم آورده است. از جمله امکانات این مرکز خرید می‌توان به فودکورت، پارکینگ، سینما، امکانات ورزشی، مراکز سرگرمی و سایر موارد اشاره کرد.

۱۰ مکان برتر برای خرید در استانبول - تصویر 3

۵. بازار کادسی استقلال؛ تجربه‌ای از یک خرید مدرن

بازار کادسی در یک خیابان تجاری شلوغ که از میدان تقسیم تا منطقه بی اوغلو امتداد دارد، واقع شده است. این بازار شلوغ و جذاب، مرکزی برای گشت و گذار و خریدی متنوع و به روز است. وجود فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌های جذاب و مسیر پر رفت‌وآمد برای یک پیاده‌روی و خریدی به‌صرفه، این بازار را به مرکزی پرطرف‌دار برای مردم ترکیه و گردشگران خارجی تبدیل کرده است. نکته جالب‌توجه این بازار وجود یک تراموا قدیمی است که برای کسانی که می‌خواهند کل مسیر خیابان را طی کرده و کم‌تر خسته شوند، گزینه بسیار مناسبی است.

۶. مرکز خرید استانبول جواهر؛ جواهری برای خریدی متنوع

مرکز خرید جواهر، یکی از مراکز خرید استانبول است که بستر خرید از بهترین برندهای دنیا را مانند آدیداس، بنتون، ماسیمودوتی، مانگو، زارا و غیره، برای گردشگران ایجاد کرده است. این مرکز خرید در قسمت اروپایی استانبول و در منطقه شیشلی واقع شده که یکی از معروف‌ترین و شلوغ‌ترین مناطق استانبول به شمار می‌آید. استانبول جواهر دارای ۳۴۳ فروشگاه در ۶ طبقه است و همچنین دارای امکاناتی نظیر سینما، شهربازی، اتاق نگهداری از کودکان، کارواش، اینترنت رایگان و سایر بخش‌هاست و فضای مناسبی برای تفریح و آسایش گردشگران ایجاد کرده است.

۷. مرکز خرید مارمارا پارک استانبول

مارمارا پارک در غرب شهر استانبول در منطقه اسنیورت، خیابان چلبی محمت قرار دارد و به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین فروشگاه‌های این شهر انواع کالاها را از برندهای مختلف ارائه می‌دهد. این مرکز دارای ۴ طبقه و بیش از ۲۰۰ فروشگاه است که اکثر برندهای ترکی و جهانی را ارائه می‌دهد. فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌ها، کافه‌ها، سینماها و سایر مراکز سرگرمی از جمله امکانات این مرکز خرید است. مرکز خرید مارمارا پارک استانبول همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب، برای بازدید گردشگران باز است.

۸. مرکز خرید فروم استانبول

فروم یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید اروپایی ترکیه به شمار می‌آید. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۹ ساخته شد. در این فروشگاه بزرگ در حدود ‌۲۸۰ برند معتبر نظیر تپ هوم، زارا، اچ‌ اند‌ ام، ماوی و غیره حضور دارند. به غیر از فروشگاه‌های متنوع، سالن بولینگ، رستوران‌های مختلف، سالن‌های نمایش سینمای imax، اسکی روی یخ، اتاق‌های بازی مخصوص کودکان و پارک ژوراسیک از بخش‌های این فروشگاه هستند که فضای مفرحی را برای گردشگران ایجاد کرده است. این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است. همچنین شما در مرکز خرید فروم استانبول می‌توانید از بزرگ‌ترین آکواریوم استانبول، مرکز تفریحی لگولند و موزه مادام تسو دیدن کنید.

۹. مرکز خرید آکاسیا در استانبول

از زیباترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در بخش آسیایی استانبول، مرکز خرید آک آسیاست که در قسمت اصلی سمت آناتولی، واقع در قلب استانبول، در مجاورت بزرگراه‌های اصلی متصل به قسمت اروپایی و آسیایی قرار دارد. علاوه بر فروشگاه‌های متنوع و جذاب، این مرکز دارای اقامتگاه‌ها، دفاتر، دو پارک (یک فضای سبز و یک فضای بازی کودک) و دیگر بخش‌هاست که فضای مناسبی برای گشت‌وگذار، تفریح و خرید محسوب می‌شود. در این مرکز خرید، ۱۵ سالن سینما با ۲۵۰۰ صندلی همراه با یکی از بزرگ‌ترین نمایشگر Imax اروپا و دو قسمت VIP در یک محیط جداگانه، برای علاقه‌مندان به سینما وجود دارد. فودکورت این مجموعه شامل رستوران‌هایی با انواع غذاهای فرنگی و محلی استانبول و همچنین کافه‌هایی جذاب است که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

۱۰ مکان برتر برای خرید در استانبول - تصویر 4

۱۰. مرکز خرید زورلو؛ مجموعه‌ای مجلل در استانبول

مرکز خرید زورلو در استانبول ترکیه دارای یک مرکز خرید و سرگرمی، اداره‌ها و یک هتل پنج‌ستاره است. این مجموعه از جدیدترین مراکز خرید استانبول است که در محله بشیکتاش قرار دارد. ساعت کاری مرکز خرید زورلو از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب بوده و شما می‌توانید علاوه بر خرید از فروشگاه‌های بزرگ و متنوع آن، از فودکورت، مرکز سرگرمی و مرکز برگزاری رویدادها دیدن کنید. در این فروشگاه بزرگ، ۶۷ شعبه مختلف از انواع برند پوشاک خانم‌ها و آقایان وجود دارد که انواع برندهای لوکس، متوسط، ارزان، بین‌المللی و ترکی را ارائه می‌دهند.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد