حکم اعدام شکارچی زنان شکسته شد

حکم اعدام مرد شروری که متهم است به بهانه پرسیدن ساعت از زنان و دختران در یکی از پارک‌‌های تهران به آنها نزدیک شده و به ۹ نفر تعرض کرده است با نظر قضات دیوان‌عالی کشور شکسته شد تا وی بار دیگر در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود.

حکم اعدام شکارچی زنان شکسته شد

 رسیدگی به این پرونده از زمستان سال ۱۳۹۹ با شکایت زن جوانی در پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.
وی در تشریح ماجرا گفت: ساعت ۶ عصر در حال پیاده‌روی در پارک بودم که مرد جوانی به بهانه پرسیدن ساعت به من نزدیک شد و بعد هم با تهدید چاقو مرا به محل خلوتی کشاند و با فشردن گلویم در حالی که نیمه‌جان شده بودم آزارم داد.
در حالی که مأموران، شناسایی متهم را در دستور کارشان قرار داده بودند چند زن و دختر دیگر هم با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی مطرح کردند که اطلاعات شاکی‌ها نشان می‌داد متهم همه پرونده‌ها یک نفر است. در نهایت با تجمیع اطلاعات، متهم در آبان سال ۱۴۰۱ ردیابی و بازداشت شد.
وی پس از دستگیری با رد اتهامش مدعی شد بی‌گناه است و به اشتباه او را دستگیر کرده‌اند، اما نتیجه آزمایش‌های DNA یکی از شاکی‌ها ثابت کرد عامل تعرض همین متهم ۳۰ ساله است.

با تکمیل تحقیقات و گزارش پلیس و پزشکی قانونی، برای متهم به اتهام تجاوز به عنف، مزاحمت برای زنان و اطفال، تهدید با چاقو و ایجاد جرح با چاقو کیفرخواست صادر شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه ‌۱۱‌ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

نخستین جلسه دادگاه

در ابتدای این جلسه ۶ نفر از شاکی‌ها حاضر شده و هر کدام از آنها با تشریح جزئیات ماجرای تعرض، خواستار اشد مجازات برای متهم شدند.
یکی از شاکی‌ها به قضات گفت: روز حادثه به همراه همسر و فرزندم به پارک رفته بودیم و من حدود 50 متر از همسر و فرزندم فاصله گرفته بودم و با تلفن حرف می‌زدم که یکباره تیزی چاقویی را روی پهلویم حس کردم، می‌خواستم برگردم که متهم چاقو را محکم به پهلویم فشار داد و بعد هم من را روی زمین انداخت و سرم را محکم به زمین کوبید و دیگر از حال رفتم، وقتی به‌ هوش آمدم متوجه شدم آزارم داده است.
شاکی دیگر نیز گفت: در حال رفتن به خانه بودم که مردی با کلاه و ماسک سد راهم شد. قیافه‌اش را ندیدم اما جثه‌اش با متهم یکی بود. او از من ساعت پرسید و بعد خواست به او شماره بدهم.
 از او خواستم مزاحمم نشود که ناگهان گلویم را گرفت و به سمت فضای سبز کنار پل برد و در آنجا بدون توجه به التماس‌هایم آزارم داد. روسری را دور گردنم گره زد و گفت اگر سروصدا کنی تو را می‌کشم.
یکی دیگر از شاکی‌ها هم عنوان کرد: کنار بزرگراه امام‌علی بودم که متهم از من ساعت پرسید و بعد چاقو را روی پهلویم گذاشت و مرا به سمت شمشادها کشاند. قصد آزارم را داشت که همان موقع صدای یک عابر را شنید و از ترس فرار کرد.
سپس متهم به جایگاه رفت و گفت: همه شاکی‌ها دروغ گفته‌اند. من نه آنها را می‌شناسم و نه به آنها تعرض کرده‌ام.
پس از آن قضات تصمیم گرفتند ادامه رسیدگی به پرونده با حضور ۳ شاکی دیگری که در دادگاه نبودند انجام شود.

دومین جلسه دادگاه

در این جلسه ۳ شاکی دیگر پرونده نیز با حضور در دادگاه به جزئیات شکایت‌شان پرداختند و آنها هم خواستار اشد مجازات برای متهم شدند، اما متهم باز هم منکر ادعای قربانیان شد و قضات برای تحقیقات بیشتر رسیدگی را به جلسه سوم موکول کردند.

سومین جلسه دادگاه

در سومین جلسه که پس از تکمیل تحقیقات و گزارش پزشکی قانونی برگزار شد، همه شاکی‌ها خواستار اشد مجازات متهم شدند و متهم نیز اظهاراتش را تکرار کرد و گفت: من در هرات افغانستان زن و بچه دارم و به خاطر عشقی که به همسرم دارم به هیچ زن و دختری نگاه نمی‌کنم.
با پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و او را به اعدام محکوم کردند.

شکسته شدن حکم اعدام

با اعتراض متهم به حکم صادره، پرونده به دیوان‌عالی کشور رفت اما قضات دیوان پس از بررسی پرونده حکم اعدام وی را شکستند تا پرونده پس از تحقیقات بیشتر بار دیگر در شعبه همعرض مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • خس و خاشاک
    0

    باز هم افغانی...

  • ناشناس
    0

    معلوم نیست چی ایرانیا رو این همه بی غیرت کرده

  • ناشناس
    0

    و همچنان رد پای افاغنه در تمام تخلفات و جنایت ها و سکوت دستگاه قضایی کشور

  • محمد
    0

    طرف نفوذ خوبی در دیوان عالی داره و به زودی آزاد می‌شود. بیچاره زنان مظلوم وطن.

  • ناشناس
    0

    اینهم ازدادگاه چندین ساله!کدام دادگاه؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حائری
    0

    چرا راحت ازیک جنایتکار می گذرید نکند منتظر عضر خواهی از اوهستید؟ با اشک تمساح دلتان به رحم آمده و این دست وآن دست می کنید برای آن شخص که برای امر ومعاش وبرای بدست آوردن نان حلال برای زن بچه اش شهرداری بساطش را مصادره می کند؟

  • ناشناس
    0

    قضات دیوان پس از بررسی پرونده حکم اعدام وی را شکستند!
    امید که این عزیزان خود را بجای قربانیان این اقدام شرورانه بگذارند و رای درست بر اقدامات نابهنجار و ساختار شکنانه این مجرم بدهند تا درس عبرتی باشد برای کسانی که این فکر از مخیله شان عبور می کند که میشود......

  • یاسر
    0

    عجب قضاتی طرف افغانی بوده و به نه خانم هموطن به زور و تهدید تجاوز کرده رافت اسلامی شاملش شده و میگویند اعدام نشود این مفسد نیاز به محاکمه ندارد وقتی نه نفر شهادت میدهند همان محل جنایت فوری باید گردنش را بزنند.

  • ناشناس
    0

    افعانی ها رو بیرون کنید اينا یه روزی داستان میشن تفکر تروریستی شورشی دارن ، اينا که فاز انسانیت برمیدارن و برای خودنمایی لاف انسانیت میزنن اينا مهربان و دلسوز هستن ولی آینده نگر و سیاس نیستن ،افعانی تا هزار سال دیگه هیچ تعلق خاطری نسبت به ایران نخواهد داشت ، کسی که رو خاک وطن خودش تعصب و غیرت نداره رو هیچی تعصب نداره ، اینا دشمنان آینده مملکت خواهند شد اگر جلوشون گرفته نشه ما نژاد پرست نیستیم نژاد شناسیم ده میلیون عراقی و لبنانی و سوریه ای و یمنی و آلمانی و هلندی و مالزیایی و چینی و هندی و آمریکایی بیاد ولی هزار تا افعانی نیاد ، به فرموده امام علی علیه السلام یکی از ستون های ماندگار حکومت اسلامی اجابت به خواسته اکثریت مردم هست در این برهه از زمان یکی از خواسته های مهم و به حق مردم ایران از حکومت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اخراج و یا کنترل شدید اتباع بیگانه خارجی هست ، متناسب به جمعیت باشن همیشه فقط دومیلیون افعانی تو ایران باشه تا احساس قدرت نکن اينا اگه قدرت بگیرن به صغیر و کبیر رحم نمیکنن از خیلی هاشون شنیدم طرفدار طالبان هستن جمهوری اسلامی ایران این فکر اشتباه را نکند که چون ما به اينا پناه دادیم مطیع فرمان ما می‌شوند این اشتباه هست چون اینا اینقد با وفا نیستن که خوبی کسی به یادشون بیاد

  • ناشناس
    0

    یعنی قضات عزیز حرف این جنایتکار رو قبول کردن اينا کجا عشق حالیشون هست دروغ میگه

  • سرور نخبه زعیم
    8

    واقعا ازشان ممنونم که حکم اعدام شکاندند ماهم از یک محجور کلاهبرداری کردیم وکیل محجور رای به ضرر ما گرفت وکیل بنده نیز با استفاده از پارتی و ماده477 رای محجور را شکاند از ماده 477 ممنونم

  • ناشناس
    0

    امید وارم این حادثه برای دختر وزن قاضی پیش بیاد،،،،
    تا ببینم چی میگند، ؟؟؟؟؟
    دردش حس کن بعد قضاوت کن!!!!
    این باید ۹ بار اعدام بشه،،،، از آشغال بدتر

  • دایی محمدجواد
    0

    خیلی جالبه
    یه افغانی بیاد
    به زن ایرانی
    ناموس ایرانی
    تجاوز کنه
    بعد حکم اعدامش رو بشکونن؟
    چی به سر غیرت ایرانیا اومده؟
    این از تجاوز
    اون از اتوبان و هزاران اتفاق دیگه...
    جدیدا هم جذام!!!!
    تا کی باید تاوان حضور افغانی ها رو بدیم؟
    برادر و هم زبان چیه؟
    اینها غیرقانونی هستن
    یا باید مجوز بگیرن
    یا برگردن در آغوش طالبان یا هرکشور دیگری...
    آب و برق و گاز مملکت ما رو مجانی استفاده کردن
    وحشی شدن...

  • سیدحمزه
    0

    مسخره ها آزمایش دی ان ای دارید یه بیگانه به ناموس مردم تجاوز کرده بعدش حکم اعدام نمیدید اگه یه ایرانی بود همون جلسه اول اعدام

  • ناشناس
    0

    غیرت مردم کجا رفته ؟ چرا فریاد نمی کشید دولت به فکر امنیت و آرامش سلامتی مردم نیست ؟

  • ناشناس
    0

    حکومت طرف افغانی هاس

  • خوشه چین
    0

    آخه چقدر باید حقارت بکشیم... یه مرد پیدا نمیشه آبروی رفته ایران رو برگردونه...

  • یاسر
    0

    دادگاه های ما اکثرا طرف متهمند تا شاکی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد