بازداشت ۳ مزاحم انتخابات ایران از سوی پلیس انگلیس

سرپرست سفارت ایران در لندن از بازداشت ۳ معاند مزاحم برگزاری انتخابات ایران از سوی پلیس انگلیس خبر داد.

بازداشت ۳ مزاحم انتخابات ایران از سوی پلیس انگلیس

«علی متین‌فر» در ارتباط ویدئویی با ستاد انتخابات خارج از کشور که در حال حاضر علی باقری و احمد وحیدی  سرپرست وزارت امور خارجه و وزیر کشور در آن حضور دارند در گزارشی از روند برگزاری  چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در انگلیس گفت: انتخابات ریاست جمهوری در ۱۰ شعبه در انگلیس برگزار می‌شود که پنج شعبه آن در لندن قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مقابل ۲ شعبه حضور معاندین چشمگیر بود، اظهار کرد: بعد از مدتی تعداد بیشتری پلیس به مقابل این ۲ این شعبه اخذ رای اعزام شدند و فضا برای ورود رای دهندگان جهت اخذ رای فراهم شد.

سرپرست سفارت ایران در انگلیس ادامه داد : در منطقه بیرمنگام تعدادی از معاندین با مسئولان شعب اخذ رای درگیر شدند که پلیس مداخله کرد و ۲ نفر از معاندین دستگیر شدند.

 متین فر افزود : در مقابل ساختمان کنسولگری نیز  یکی از این معاندین به ساختمان  کنسولگری و همچنین ماشین پلیس رنگ پاشید که توسط پلیس دستگیر شد.

وی همچنین تصریح کرد: علیرغم این مسائل و مزاحمت‌های ایجاد شده از سوی تعدادی اندکی، شاهد مشارکت خوب هموطنان مقیم انگلیس در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    خخخخخخخخخ.

  • عاشق وطن
    0

    ايرانيان بايد ياد بگيرند كه به عقايد هم احترام بگذارند ، سال ها است كه تعدادي از ايرانيان ( بغير از منافقين خائن ) خارج از وطن به دلايل مختلف ، مخالفت راي دادن ديگر هم وطن ها هستند ، حتي در مواردي توهين و تهديد را چاشني نظر خود مي كنند .
    اما در داخل ايران ايرانيان با چه هدفي راي مي دهند ؟ آنها چه طرفدار تفكر اصول گرا يا چه طرفدار تفكر اصلاح طلب ، با هدف بهتر شدن امور ، پيشرفت اقتصاد و پيشرفت كشور در عرصه هاي مختلف ، حذف تفكرات طالباني و داعشي گري و خيلي موارد ديگر به پاي صندوق هاي راي مي روند . ما ايراني ها ذاتا انسان هاي صلح طلبي هستيم اما احساسي به همين دليل رسانه هاي خارج از ايران سال هاي طولاني است كه از همين نقطه ضعف استفاده مي كنند و دست به تحريك و تغيير افكار و عقايد ما ميزنند بر عليه همديگر ميزنند ، ما بايد تغيير كنيم به صلح طلب متفكر .
    به اميد بهتر شدن روز به روز شرايط كشورم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد