یک فعال اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرفوری:

پزشکیان ادامه هیچکس نیست / دولت جدید می‌تواند مشکل فیلترینگ را حل کند

یک حقوقدان و فعال اصلاح‌طلب گفت: وعده‌هایی که پزشکیان داده اگر صد در صد در حیطه اختیاراتش نباشد اما بعنوان رئیس‌جمهور تعیین‌کننده‌ترین فرد در آن حوزه‌ها است.

پزشکیان ادامه هیچکس نیست / دولت جدید می‌تواند مشکل فیلترینگ را حل کند

محمود صادقی در گفتگو با خبرفوری افزود: در حوزه سیاست خارجه، رئیس‌جمهور ریاست شورای عالی امنیت ملی را بر عهده دارد و انتخاب کننده وزیر امور خارجه است و همین می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های او در حوزه سیاست خارجه تعیین‌کننده باشد.

وی یادآور شد: از یاد نبرید که پزشکیان گفت هیچ کشوری در قفس نمی‌تواند رشد کند و به روابط خارجی با سایر کشورها بسیار تاکید کرد.

به گفته وی، در حوزه فضای مجازی، رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی فضای مجازی است؛ از طرفی با وجود کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ با نقش‌آفرینی قوه قضائیه و چند تن از وزرا و علامت مثبت محسنی‌اژه‌ای به نظرم بتوانند با همکاری هم مشکل فیلترینگ را حل کنند.

او خاطرنشان کرد: تصویر مثبتی از تعامل دولت و مجلس دارم چرا که پزشکیان خود نماینده مجلس و از رأی‌دهندگان به قالیباف در ریاست مجلس بوده است و از طرفی رأی نیروهای مستقل در انتخابات ریاست جمهوری هم پزشکیان بوده و انتظار می‌رود مجلس با پزشکیان همکاری داشته باشد. 

این استاد دانشگاه ادامه داد: با توجه به رویکردهای پزشکیان افرادی که در کابینه‌اش انتخاب خواهند شد متشکل از متخصصین، زنان، جوانان و اقوام مختلف خواهند بود.

او تاکید کرد: رویکردهای پزشکیان اصلاح‌طلبانه بوده و انتظار می‌رود کابینه‌اش نیز رویکرد اصلاح‌طلبانه داشته باشد. پزشکیان ادامه هیچکس نیست و دولت اول پزشکیان را تشکیل می‌دهد.

محمود صادقی اظهارداشت: کاندیداها پس از گذشت ۳ سال، برای پنهان کردن ناکامی‌های خودشان همچنان مسائل را به دولت روحانی نسبت می‌دهند‌ لذا گفتن اینکه دولت پزشکیان دولت سوم روحانی است سخنان تخریبی و تبلیغاتی بود.

او بیان کرد: دولت روحانی به نوبه خودش نقاط ضعف و قوتی داشت و نسبت دادن دولت او به پزشکیان برای اینکه از این طریق دست برتر داشته باشند، نتیجه عکس داشت.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    29

    دقیقا دولت سوم روحانی است !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      دولت اول روحانی در جهت مهار و تک رقمی نمودن تورم و رفع تحریمهای شورای امنیت سازمان ملل متحد و دست یافتن به توافق هسته ای برجام با کشورهای ۵ ➕ ۱ عالی بود و دولت دوم او هم با وجود خروج ترامپ از برجام و بازگشت تحریمها و کارشکنی نهادهای قدرت درون حکومت و همه گیری ویروس کرونا قابل قبول بود! دور از انصاف سخن نرانیم!

  • چای دبش باغ ازگل
    2

    خوشحال از این هستم که یک فرد تندرو امروز رییس جمهور وطنم نیست!!! خوشحالم خیلی که دکتر مسعود پزشکیان منتخب ملت ایران زمین امروز رییس جمهور وطن است!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      معلومه دارید پست می گیرید اما مواظب باشید مثل موضوع کرسنت دق نکنید..

  • شل مغزها
    0

    وقتی همه دارن از فیلتر شکن استفاده میکنند،اکثریت واتساب،تلگرام،اینستا و غیره رو دارن استفاده می‌کنند، شما دارید دقیقا چی رو فیلتر میکنید.چرا مردم رو گاگول فرض کردید.اونایی که به جلیلی هم رای دادن فیلتر شکن دارن.مثل مادر و خواهر خود بنده.شما چرا اینقدر عقب افتاده و دارای فکرهای مازوخیسمی هستید.

  • ناشناس
    0

    اميدواريم اين تندرو ها وكساني كه نتواستند در انتخابات رياست جمهوري موفق شوند سنگ اندازي نكنند ومحلس با تمام توان از دولت پزشكيان حمايت كند ونقاظ ضعف وقوت را با كارشناسان خيبره ودلسوز شناسايي كنند ومردم را از بدبختي نجات دهند اين زندگي فلاكت بار براندازه اين ملت شريف نيست ملت ايران هميشه پشت اين نظام بوده ودر تمام صحنه ها با قدرت وارد شده انصاف نيست با اين مردم چنين برخوردي شود بهتر است مسئولين وكساني كه قدرت در دست شان هست فقط يك برزن به فكر كساني كه در پايين هست نيم نگاهي بكنند وزندگي فلاكت بار مردم را تماشا بكنند واز تندروي هاي بيهوده كوتاه بياند

  • ناشناس
    3

    ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران
    همه سر کاریم!! چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب همه با هم یکی هستند !! اینها فقط برای مشغول کردن عوام الناس است و والسلام

  • حسن ستار
    1

    باحرفها ووعده های قشنگ وبدوندعمل نمیشود درباغ سبز نشون دادن مملکت را اداره کردپزشکیان که هیچ‌اینها همه ادامه دهنده یک مسیرند
    ودرچارچوب وخط ومشی که براشون تعین میکنند باید حرکت کنندوتخطی هم ممنوع

  • تلمبه
    0

    انانیکه در مسیر تحریم مردم و فقیر شدن مردم حرکت میکنند و مخالف گشایش اقتصادی هستند خود خود دشمن مردم هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به آنانی که بابت رفع تحریم طی ۸ سال تو هتل های خارج ازکشور بودند و بعدهم سکه سکه دریافت کردند و مردم را علاف تبریک میگوییم

  • ناشناس
    0

    باسلام و احترام احسنت مرحبا به شما برادر بزرگوار ، به امید پیروزی نزدیک برای همه ملت شریف وصبور ایران و با آرزوی موفقیت برای آقای پزشکیان عزیز التماس دعا....

  • ناشناس
    0

    فیلترینگ یکی از سنگرهای محکم حکومت و کاسبان تحریم است که نباید فتح شود !!!!

  • ناشناس
    0

    مقامات ارشد کشور تا حالا طرفدار تندروها بوده اند .از حالا به بعد طبق دستور اسلام طرفدار مردم شوند .

  • ناشناس
    0

    بعد مدتها رفتم نون بخرم .یه نون سنگک کوچک را 10هزار تومن کرده .اعتراض کردم ولی مردم مثل بز نگاه میکردن وانگار جرمی مرتکب شده .هیچی نمیگن

  • رضا
    5

    فیلترینگ کارخوددولت روحانی بود خدایی از کی فیلتر شروع شد چی میگید مردم رو چی فرض کردید

  • عین اله خداکرمی
    1

    آره به ارواح عمه ات دولت عین دولت سوم روحانی است میبینم همه خواهنددید

  • عین اله خداکرمی
    3

    تند روهمان دولت های روحانی وخاتمی بودندآب خوردن مردم رابه برجام ربط دادند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد