این دختر می تواند مرد مو نارنجی را رئیس جمهور کند/ درباره نوه پرحاشیه دونالد ترامپ چه می دانیم؟

کای بزرگترین نوه ترامپ از بزرگترین فرزندش است. او دختر دونالد جونیور و همسر سابقش ونسا ترامپ است. کای در کمپین انتخاباتی سال 2016 یک دختر کوچک بود اما حالا 17 سالش است و مورد توجه رسانه ها قرار گرفته چرا که وظیفه دارد بخشی از طرفداران غالبا جوان پدربزرگش را ساماندهی کند.

این دختر می تواند مرد مو نارنجی را رئیس جمهور کند/ درباره نوه پرحاشیه دونالد ترامپ چه می دانیم؟

به گزارش خبر فوری، حضور کای ترامپ، بزرگترین نوه ترامپ در مجمع ملی جمهوری‌خواهان باعث جلب توجه بسیاری از تحلیلگران و اصحاب رسانه شده است.

از روزی که کای ترامپ برای اولین بار در یک محفل سیاسی حضور یافت و چند دقیقه در تمجید پدربزرگش سخن گفت تا امروز، مطالب و محتوای فراوانی درباره او تولید شده است. بسیاری از رسانه ها کای را برگ برنده دونالد ترامپ در انتخابات 2024 می دانند و معتقدند کای ترامپ می تواند نماد نسل زد آمریکایی باشد که قصد دارند از ترامپ حمایت کنند.

ترامپ 3

توجهات به نوه ترامپ در همان روز سخنرانی نیز فراوان بود. بر اساس گزارش پایگاه هندوستان تایمز، پس از اینکه کای سخنرانی خود را به اتمام رساند مورد توجه مردان و پسران جوان حاضر در محل نشست قرار گرفت و افراد مختلف چنان دور او را گرفته و محاصره اش کردند که پسر ترامپ، دونالد جونیور، به آنها تشر زد و با تهدید به آنها گفت که دور شوند. این اتفاق نشان می دهد که دختر 17 ساله دونالد جونیور یک شبه به یک سلبریتی تبدیل شده و پدرش را واداشته تا برای او محافظ بگمارد.

ترامپ 5

کای، بزرگترین نوه ترامپ از بزرگترین فرزندش است. او دختر دونالد جونیور و همسر سابقش ونسا ترامپ است. کای در کمپین انتخاباتی سال 2016 یک دختر کوچک بود اما حالا 17 سالش است و مورد توجه رسانه ها قرار گرفته چرا که وظیفه دارد بخشی از طرفداران غالبا جوان پدربزرگش را سامان دهی کند. کای در مجمع ملی جمهوری خواهان و بعد از آنکه دونالد ترامپ به عنوان نامزد نهایی این حزب به دور نهایی انتخابات ریاست جمهوری 2024 راه یافت، گفت که تصمیم گرفته حرف بزند تا ابعادی از شخصیت پدربزرگش را که مردم نمی ‌شناسند برجسته کند.

او گفت که ‌ترامپ یک پدربزرگ «معمولی» است که وقتی پدر و مادرها حواس‌شان نیست به نوه‌هایش آب ‌نبات و نوشابه می ‌دهد و وسط ساعت مدرسه به او زنگ می‌ زند تا گزارشِ بازی‌ های گلف ‌شان را با هم رد و بدل کنند و حتی وسطِ «این پرونده ‌ها و دادگاه ‌ها» حواس ‌اش است که از حال و‌ روز نوه ‌اش باخبر باشد. نوه ترامپ در انتهای سخنرانی خود گفت که با این حال، پدربزرگش کسی است که قرار است «عظمت را به آمریکا بازگرداند» و همه باید از او حمایت کنند.

دختری که می تواند کمپین ترامپ را با جوانان آشتی دهد

ترامپ 7

کای ترامپ بزرگ ترین نوه در بین 10 نوه دونالد ترامپ است. او به تازگی تولد 17 سالگی خود را جشن گرفته است. سخنرانی کای در مجمع ملی جمهوری خواهان یا RNC اولین نقش مهم او در مبارزات انتخاباتی و فعالیت های سیاسی است و مشارکت فزاینده او در فعالیت‌های سیاسی خانواده ترامپ را برجسته می‌ کند.

پدر  و مادر کای یعنی ونسا و دونالد جونیور در سال 2005 ازدواج کردند و بعد از حدود 13 سال زندگی مشترک در سال 2018 از هم جدا شدند. آنها 5 فرزند دارند که کای بزرگترین آنها است.

کای ترامپ از هر جهت یک نوجوان آمریکایی است. او مانند پدربزرگش عاشق گلف است و فعالیت زیادی در زمینه این ورزش دارد. در ماه مارس، او قهرمان زنان در باشگاه خصوصی ترامپ در وست‌پالم‌بیچ شد. کای درباره گلف می گوید: «گلف همیشه بخش بزرگی از زندگی من بوده و بزرگترین علاقه من است. من همیشه آرزو دارم که یک کاپیتان و چهره مثبت در زمین گلف و خارج از آن باشم. امیدوارم به حرفه ورزشی خود در سطح بالا ادامه دهم.»

ترامپ 2

کای ترامپ در نیویورک به دنیا آمده و در آنجا هم بزرگ شده است، اما اکنون با مادرش در فلوریدا زندگی می کند، هر چند همچنان رابطه اش را با پدربزرگ و پدرش حفظ کرده است.

کای ترامپ مانند سایر نوجوانان همسنش، در شبکه‌های اجتماعی فعال است و به خوبی قواعد رسانه را می شناسد. او یک کانال یوتیوب دارد. او کانال یوتیوبش را با ویدیویی به نام «با کای ترامپ آشنا شوید» راه‌اندازی کرد و در ویدیو ابتدایی گفت که امیدوار است کانالش بیشتر «سرگرم‌کننده» باشد تا سیاسی. کانال او محتوای نوجوانانه ارائه می‌دهد؛ او با دوستانش وقت می‌گذراند، به فعالیت‌های موردعلاقه ‌اش می ‌پردازد و در مورد چیزهایی که دوست دارد صحبت می ‌کند. با این حال، طبقه نوجوان و جوان آمریکایی با همین محتواها به نوه ترامپ علاقه مند شده اند و همین ویدئوهای معمولی زمینه حضور کای ترامپ در همایش های پدربزرگش را فراهم کرد.

ترامپ امیدوار است نوه بزرگش بتواند نقش برجسته ای در جذب رای جوانان داشته باشد و به همین دلیل، از او خواست که در مجمع ملی جمهوری خواهان سخنرانی کند. احتمالا حضور کای ترامپ در روزهای آینده برجسته تر شده و بیشتر از او بشنویم.

 

بخوانید: مرگ مشکوک بانوی دوم سوریه/ پای همسر بشار اسد در میان است؟

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • ناشناس
    10

    ترامپ ترموپ تریمپ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      ای مرد مو نارنجی حریفت منم
      من حریف تو هستم ای مو نارنجی

    • جونمی
      0

      جومه نارنجی رخساره نارنجی فرار مرغاب شدم ز دست نارنجی
      جومه نارنجی رخساره نارنجی خراب صحرا شدم ز دست نارنجی

      گرفتار تویوم رنجیده این دل جومه نارنجی گلم رخساره نارنجی
      دل رنجیده را از خود رضا کن جومه نارنجی گلم رخساره نارنجی

  • ناشناس
    25

    زنده باد آقای ترامپ!!
    انشاءالله خداوند به ایشان و خانواده محترمشان سلامتی و عمر طولانی و عزت عنایت فرماید!
    انشاءالله آقای ترامپ رئیس جمهور آمریکا بشوند و بساط ظلم و ستم و فساد و تباهی و تروریسم را ریشه کن بنمایند!
    نصر من الله و فتح قریب

    نظرات شما -
    • ناشناس
      37

      داعشی ؟اخه حامی قتل کودکان یمنی

    • در جستجوی عدالت
      0

      ایکاش معجزه ای بشه و تمام اینایی که گفتی رخ بده !

  • غربگرا
    19

    امیدواریم ظهور ترامپ باعث امنیت و صلح و دوستی در جهان شود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      21

      که. جیب شما از تبلیغ قرص شاد پر پول شود

  • ناشناس
    18

    فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ
    ماشاالله

  • ناشناس
    1

    چه خبر است در ايران هم كانديد ها دختر ونوه را در انتخابات به صحنه مي اورند!!!

  • سامی
    3

    وضعیت دنیارو ببین توروخدا... چه بدبختیم ما آدمای معمولی...جامون توی این دنیا نیست دیگه... نشد که بشه...

  • ناشناس
    23

    عوامفریبی در خانه خوبه در بیرون اژدها صبح تا شب نوزاد یمن می کشت

  • ناشناس
    12

    اعضاء این خانواده یکی از یکی زیبا تر! فقط عروس ها و دامادها مانند فرزندان و همسران ترامپ زیبا نیستند!

  • ناشناس
    13

    امید ما مرد مو نارنجی!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      19

      واز نشانگان حمقا،آن است که دشمنانشان را دوست میدارند وبرقاتلان فرزندان و قوم خود سلام میکنند.( انجیل یوقا،باب ۳۳)

  • ناشناس
    4

    همشون پلنگن

  • ناشناس
    5

    یک دختر خواب را از مسولا ایرون گرفته . مسولای امریکا دختر دارن در حد شیر ما هم دخترا مسولامون در روز روشن دروغ مبگن در حد افتابه برای پدر

  • ناشناس
    21

    آمریکا کشوری هست که جنگ را در دنیا را می‌اندازد و عده زیادی را کشته اند مانند اوکراین و اسرائیل و ....

  • ناشناس
    2

    به سلامتی انشالله

  • ناشناس
    4

    چقدر بانمکی دختر،،،،،
    پدر بزرگت، نجات دهنده دنیا،،،،،،

  • ناشناس
    8

    ترامپ هم مثل بایدن باید کناربکشه محبوبیتی درآمریکا ندارد

  • ناشناس
    0

    رسانه ای رسانه بزن کنار ، بگیر چند دود تلخی
    مکن بازی با این اراجیف که کار تو آگاهی است

  • ن
    1

    تبليغات رياست جمهوري شده مثل تبلغات پفك!!!!

  • ناشناس
    4

    کاش همینقدر جوانان و نوجوانان ایران می‌شناختید از بس عشق آمریکا هستین دوروبرتون نمی‌شناسید فقط منتظرین پزشکیان بیاد زنبیل پر کنید برید آمریکا زندگی کنید

  • ناشناس
    4

    ترامپ آدم جنگ طلبی نیست فقط زبون بازه دنبال پوله هر جا پول باشه می‌ره همون سمت،عربستان میلیاردها دلار پول به عربستان داد آخرش برا عربستان در برابر یمن چکار کرد هیچ هیچ هیچ

  • ناشناس
    0

    مثل اینکه از عکس ها خیلی خوشت آمده این چند روز تو ویترینت گیر کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد