مراکش به نمایندگان کاراته ایران ویزا نداد

کشور مراکش از دادن ویزا به نمایندگان کاراته ایران خودداری کرد.

مراکش به نمایندگان کاراته ایران ویزا نداد

علی‌رغم پیگیری‌های فدراسیون کاراته از کانال‌های مختلف و حتی درخواست از فدراسیون جهانی کاراته، مراکش از دادن ویزا به نمایندگان ایران برای حضور در رقابت‌های کاراته وان مراکش خودداری کرد تا کاراته کاهای کشورمان نتوانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

در واکنش به این اتفاق فدراسیون کاراته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «روابط بین‌الملل فدراسیون کاراته از حدود یک ماه قبل برای حضور نمایندگان کاراته ایران در رقابت‌های کاراته وان مراکش، مدارک لازم را به فدراسیون کاراته مراکش و فدراسیون جهانی کاراته ارائه داد.

در ادامه علی‌رغم پیگیری‌های رسمی و غیررسمی فدراسیون کاراته از مبادی ذی‌ربط و قول‌های همکاری از سوی فدراسیون کاراته مراکش و همچنین پیگیری‌های فدراسیون کاراته ایران از فدراسیون جهانی کاراته، کشور مراکش به دلایل سیاسی از دادن ویزا به نمایندگان کاراته ایران خودداری کرد.

فدراسیون کاراته اعتراض شدید خود را به نهادهای ذی‌ربط در این باره داشته و پیگیر احقاق حق ورزشکاران کشورمان خواهد بود.»

مراکش به غیر از ایران از ارائه ویزا به نمایندگان کشورهای لیبی و چین تایپه نیز خودداری کرد. رقابت‌های کاراته وان پریمیر لیگ مراکش 11 تا 13 خرداد ماه برگزار می‌شود.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ترک
    0

    کار خوبی کرده ورزش وسیاست به درد کشور خودش می خورد

    نظرات شما -
    • بهنام
      3

      چرا عده ‌ای پادو و کاسه لیس و مزدور هر کس که علیه ایران و منافع ایران کار یا عملی انجام می‌دهد بلافاصله تایید کرده و ذوق می‌کنند ، لابد این در منشور کوروش و ما آریایی هستیم عرب نمی‌پرستیم آمده است.

    • ناشناس
      0

      آقابهنام مگرهرکس با شما مخالف باشه حتما طرفدار حضرت کوروش (ذوالقرنین)وقوم آریایی است ماست هارو قاطی قیمه نکنید الان عربستان خبرنگار ومستندساز رو اخراج کرده درصورتیکه رابطمون خیلی هم خوب شده ،بیایم اعتراض ، هرکاری روال خودشو داره دخالت در کشورهای دیگه کاره کسی نیست

  • ناشناس
    0

    چقدر بدبخن شدبم؟؟؟!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      منظورت« بد دهن »یا«بدبخت»
      یا«بد بدن »..... کدومش یا به نظر من همه اش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد