زمان واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران، گفت: به‌زودی زمانی ثبت‌نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام کند.

زمان واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان

علی دهقان کیا از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در شنبه هفته آینده خبر داد.

وی افزود: در این مرحله ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

وی درباره زمان واریز مرحله دوم وام بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته، از شنبه هفته آینده واریز وام به حساب بازنشستگان این سازمان آغاز خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران تصریح کرد: وام در نظر گرفته شده برای بازنشستگان ۳۰ میلیون تومان است که حدود ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران درباره زمان بازپرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان افزود: اقساط این وام در بازه زمانی دو ساله و با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

دهقان‌کیا درباره ثبت‌نام مرحله سوم از بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: به‌زودی زمانی ثبت‌نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام کند.

منبع: تسنیم
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    یکی بازنشسته کارگری و یکی از دوستان بازنشسته کشوری که با هم بازنشسته شده بودیم او از طریق الکترونیکی و غیر حضوری ثبت برای وام کرده بود او سال گذشته وامش را بحسابش ریخته اند من که با مراجعه به کانون و ثبت نام برای وام (( این روش به هیچ وجه درست نیست اگر الکترونیکی هست دیگر چه نیازی به کانون است )) هنوز پول وام به حسابم را نریخته اند سهمیه استان قم برای مرحله اول فقط یک نفر بوده است با تماس با کانون گفتند هنوز کسانیکه چهار سال پیش بازنشسته شده اند وامشان پرداخت نشده این یک تبعیض در بازنشستگان کارگری و کشوری

  • ناشناس
    0

    حقوق بازنشسته آنقدر کم است که باید تا آخر عمر دست فروشی کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد