بازداشت 8 باند سارق در قم

فرمانده انتظامی قم از دستگیری 27 سارق در پی انهدام هشت باند سرقت در استان خبر داد و گفت: متهمان در مجموع به 118 فقره سرقت در استان های قم، اصفهان و لرستان اعتراف کرده اند.

بازداشت 8 باند سارق در قم

سردار عبدالرضا آقاخانی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در ادامه سیاست های کلان ناجا در برخورد با جرایم، با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان قم این باندهای سرقت شناسایی و منهدم شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به 118 فقره سرقت، اعم از داخل خودرو، خودرو، تجهیزات مخابراتی، منزل، مغازه و کیف قاپی، ارزش اموال مسروقه را برابر نظریه کارشناسان بیش از 25 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: دستگاه قضاییبهترین همراهی و همکاری را در شناسایی و دستگیری سارقان با پلیس آگاهی استان داشته است.

وی افزود: انشاءالله با توجه به برنامه ریزی و سیاست گذاری شورای تامین استان، طوفان عظیمی علیه سارقان خرد که دغدغه مردم قم است انجام خواهد شد تا بتوانیم در آینده نویدها و خبرهای خوبی را به مردم در بحث پیشگیری و برخورد با سارقان داشته باشیم.
آقاخانی وجود مالخران را از علت های اصلی وقوع سرقت های خرد دانست و گفت: البته در این خصوص پلیس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی استان ضمن اتخاذ تدابیر ویژه، اماکنی که نسبت به خرید اموال بلاصاحب اقدام کرده را شناسایی و برخورد لازم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: خرید و فروش هر نوع وسیله ای باید با فاکتور و سند معتبر باشد، اما متاسفانه برخی از اماکن و مغازه هایی که اقلام اسقاطی خرید و فروش می کنند از این کار صرف نظر کرده و زمینه سرقت فراهم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری 11 سارق و 13 معتاد در قم خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان تصریح کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت محله محور قدر 2 در حوزه تعدادی از کلانتری و پاسگاه هایفرماندهی انتظامی شهرستان قم اجرا شد.

وی هدف از اجرای طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

جعفریان در ادامه، نتایج این طرح را شامل دستگیری 11 سارق، 13 معتاد، کشف چهار دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودرو مسروقه، توقیف 6 دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسیکلت، دستگیری سه خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری مواد افیونی برشمرد./

منبع: ایران آنلاین

1696

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد