اظهار نظر پزشکیان درباره افزایش قیمت بنزین

مسعود پزشکیان گفت: هر تصمیمی برای بنزین بخواهیم بگیریم باید مردم قبلش توجیه شوند.

اظهار نظر پزشکیان درباره افزایش قیمت بنزین

وی در میزگرد اقتصادی تاکید کرد: نباید مثل دفعه قبل شب تصمیم بگیریم و آن وضعیت ایجاد شود.

وی گفت: من نمی‌توانم نظر کارشناسی بدهم بلکه کارشناسان می‌نشینند و نظر می‌دهند و هر تصمیمی بخواهند بگیرند باید به گونه‌ای باشد که مردم شرمنده خانواده‌شان نشود.

او افزود: دیدگاه من دیدگاه کارشناسی است و اگر نسخه‌ای بدهم بی‌ربط گفتم چون کارشناس این امر نیستم.

او گفت: ما به این دلیل به نتیجه نرسیدیم که نقشه‌ای درست نکشیدیم تا جلو برویم. هر روز از خواب بلند شدیم و طرح جدید دادیم.

منبع: خبر آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • ناشناس
    32

    اگه مملکت به امثال تو رسید فاتح اش خونده هست خدابیامرز

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      هیچ ایده مرکزی از خود نداره. تهی و تهی و تهی.

    • ناشناس
      0

      شما زیادی خام هستی که نمی فهمی هدف از سوال چی بوده. این یارو سوال را پرسیده که ایشون با تحریک افکار عمومی به جایی نرسه که حتی بتونه در مورد تصمیم گیری های غلط و مغرضانه در مورد بنزین و گاز و گازوییل نظر بده. شما نمی دونید تصمیم گیری به عهده قانون گذار یعنی مجلسه و دولت فقط باید اجراء کنه؟

  • ناشناس
    5

    افزایش قیمت شب تصمیم نگرفتند بلکه سران سه قوی افزایش دادن و رهبر تایید کرد چند هفته قبلش ولی تاریخ اجرا بعهده شورای‌عالی امنیت محول کزدن آقای دکتر از اولش شروع به دروغ و کلی گویی کردی، سیاست انسان ها پاک کثیف می‌کن متاسفانه

  • M
    18

    حرفت رو عوض نکن گفتی بنزین ۲۰ هزار تومنی.البته این مدل اظهارنظرها از کسی که خودش اعتراف میکنه چیزی از اقتصاد نمیفهمه خیلی هم عجیب نیست.
    #پزشکیان ادامه راه روحانی

    نظرات شما -
    • چای دبش باغ ازگل
      2

      کدامیک از رییس دولت ها اقتصاد می فهمیدن زاکانی قالیباف نور محمدی هاشمی یا جلیلی؟؟؟

  • ناشناس
    2

    باسلام.به نظرم،نفت و گاز و بنزین و... سرمایه های بسیار گران قیمت برای آیندگان است،همین موتور هیوندای سابق ، جناب دکتر را مثال بزنیم،که چه میزان بنزین مصرف میکرد؟البته باید کارشناسان پاسخ دهند.باتشکر

  • ناشناس
    1

    به خدا من جای اینها بودم مشکل بورس را یکروزه حل می کردم اول برای شروع 100 هزار میلیارد پول چاپ می کردم" بعد وقتی که همه نقدینگی هایی که در سکه و دلار هستند به طرف بورس جذب شد" در عرض یکی دوسال آرام آرام پول چاپ شده را از بورس بیرون می کشیدم و امحاء می کردم" هم در بورس سود می کردم" هم دلار و سکه پایین میوند" هم اعتماد مردم جلب می شد" و مردم مطمئن می شدند که دولت ها ابزار لازم را برای درست کردن اصلی ترین ابزار کنترل تورم و رشد اقتصادی را دارد.

  • ناشناس
    8

    شما اگر کارشناس هیچ موضوعی در زمینه سیاست داخلی و خارجی ایران نیستی بهتر است در خانه ات بنشینی و مقام ریاست جمهوری را به اهلش بسپاری!

  • ناشناس
    0

    سلام..بنظرم شورای نگهبان در انتخاب و گزینش کاندیدا فقط ملاک سیاسی در نظر گرفته است.اصلا ملاک علمی و دانش اقتصادی نبوده است.این ضعف مدیریت در تصمیم گیری نشان می‌دهد کاندیداها به ابتدایی ترین سئوال اقتصادی نتوانند پاسخ بدهند.نه تنها بلد نیستند.بلکه از مفاهبم اقتصاد ببگانه‌ هستند.کسی که تولید ناخالص داخلی GDP و اجزای تولید‌نمی‌داند.که چه سهم از تولید خانوار ها مصرف می‌کند.و چه سهم هزینه نهایی دولت و سرمایه گذاری ،موجودی انبار و صادرات است ..قطعا تعادل عرضه وتقاضا اقتصاد را نمی شناسد.قطعا عدم تعادل در بازار‌ها نیروی کار، بازار پول و بازار کالا‌و‌خدمات نمی شناسد.کسی‌که‌نمی داند اینها چه‌هستند.بنابراین سیاستگذار خوبی برای اقتصاد نخواهد بود. قطعا‌در‌مورد عدم تعادل اقتصاد نمی تواند سیاستگذاری کند.چون بلد نیست شاخص تورم،CPI,قدرت خریدPPP.شاخص توسعه انسانی HDIو GDP تولید.مهم ترین شاخص در تصمیم‌گیری‌ها است.

  • ناشناس
    1

    احسنت احترام به رای ونظر مردم نه خودسرانه عمل کردن ومثل بعضی ها بگویند اصلا قرار نیست مردم نظر بدهند

  • رابی
    1

    منظورت کدام مردم است؟
    اگر نظر مردم در ایران ملاک بود که وضعیت کشور الان به اینجا نمی رسید.

  • چای دبش باغ ازگل
    1

    آب معدنی و نوشابه از بنزین گرانتر است!!! آب معدنی نیم لیتری ۷هزار نوشابه نیم لیتری ۱۴ هزار تومان است!!! باید گریست بحال مامردم فرودست که نه توان خرید سیب زمینی داریم نه پرداخت اجاره مسکن!!!

  • ناشناس
    0

    کلاً مردم ایران دوست دارند یک آدم پوپولیست بیاید و الکی شعارهای رنگارنگ بدهد و وعده های پوچ و توخالی.
    هنوز نفهمیده اند که همه روسای جمهور در دنیا باید عاقل، شجاع و کارآمد باشند و برای منافع ملی از نظر کارشناسان هر حوزه استفاده کنند.
    آنکس که خود را عقل کل در هر حوزه می داند، بدرد لای جرز می خورد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بله در همه امور و موضوعات باید از نظر کارشناسان خبره هر رشته استفاده کرد ولی این بدان معنا نیست که رئیس جمهور الفبای سیاست و اقتصاد و حقوق را نداند و صفر کیلومتر و آماتور باشد و همه تصمیمات داخلی و خارجی را مشاوران برای او اتخاذ کنند و او صرفاً نظاره گر باشد!

  • هبه تک ماکارون
    0

    واقعا دولت سیزدهم کشور را بهشت برین کرد ! چطور ؟ قند و شکر کیلویی ۳ هزار تومان را در طی سه سال ۵۰ هزار تومان کرد ، روغن یک لیتری ۱۵ هزار تومانی را در سه سال ۱۲۰ هزارتومان کرد ، لبنیات و گوشت و حبوبات ... را از سفره فقرا حذف کرد ، پراید ۱۰۰ میلیونی که خودروی فقرا بود را از ۱۰۰ میلیون به ۴۰۰ میلیون رساند ، دلار را از ۲۳ هزار تومان به ۶۵هزار تومان رساند ، سکه ۱۰ میلیونی را به ۴۲ میلیون رساند، پول ملی بیش ۵۰ درصد بی ارزش کرد و..... تنها کار برجسته ای که کرد مرزهای کشور را به روی اتباع بیگانه باز نمود والان همه مشاهده می کنند که جمعیت اتباع در برخی شهرها بیشتر از ایرانیان است !؟ خدایا حکمتت را شکر .

  • پروانه
    0

    من به هیچکسی کار ندارم فقط دارم آب شدن و دق کردن سرزمینمو میبینم
    ایران دردمند من اسیر افغانیاس...

  • ناشناس
    0

    تو پس چی میدونی چرا ثبت نام کردی
    بدبختی ما از همین اصلاح طلبهاست اصولگرا بدتر مردم به کدام برنامه درست شما ها رای بدند

  • ناشناس
    0

    در زمان ریسی عده‌ای گفتند ارز ۴۲۰۰ را حذف نکنید و عده‌ای از همین کارشناس گفتند حذف کنید و ریسی نظر حذف کننده‌ها را پذیرفت و ملت را بیچاره کرد
    مهم این است که بین نظرات مخالف افزایش قیمت و موافقان چطور میخواهید انتخاب کنید ؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    1

    سلام عزیزان بدون تعصب جوابهای کاندیداها را گوش وسپس تحلیل کنید ،چون بارای ما سرنوشت ایرانیان رقم میخورد پس همه ما در مقابل رای که میدهیم مسئولیم اگر ایمان به خدا ودین داشته باشیم

  • ناشناس
    0

    ولی یه روز صبح شنبه از خواب بیدار میشی میبینی قبلش همه کارل شده‌ بی خبر تو

  • ناشناس
    0

    به آقای دکتر پیشنهاد می کنیم در مقابل برخی سوالات موذیانه از روش خودشان استفاده کنند و بپرسند که "روش شما چیست".
    مطمئنا افراد عوام فریب نمی توانند پاسخی بالاتر از سطح عوام جامعه بدهند. خوشبختانه به دلایل زیادی عوامزدگی از ایران رخت بربسته است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کاندید ریاست جمهوری طبق قوانین تبلیغاتی صدا و سیما اجازه ندارد سؤال کارشناس یا مجری برنامه تبلیغات تلویزیونی را با سؤال جواب بدهد یا از پاسخ دادن طفره یرود و فرار کند!

  • ناشناس
    0

    مردی افغانی بیرون کن این که خرجی نداره نمیخاد مرز ببندی یا بگی افغانی بروبیرون به ماایرانی ها فقط بگو هر کس بهافغانی خونه کار ووووبده یارانه قطع میشه وکلاجرم داره ببین ریشه افغان خشک میشه وطالبان هم ناراحت نمیشه ازتون چونکه افغانی باورنمیکنی مردم خودتونو جریمه میکنید ببین کارمون به کشیده والله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد