عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان چرام به زودی آغاز می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف ۴ پروژه بزرگ بهداشتی و درمانی در کهگیلویه بزرگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بیمارستان چرام به زودی آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان چرام به زودی آغاز می‌شود

پرویز یزدان‌پناه عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه بزرگ اظهار داشت: هدف از سفر به کهگیلویه بزرگ بررسی مشکلات پروژه‌های مختلف شامل بیمارستان‌های شهرستان‌های چرام و لنده و کلینیک تخصصی و مرکز آموزشگاه بهورزی دهدشت بوده تا با ارائه راهکاری مناسب شاهد تسریع در روند اجرایی آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان لنده به زودی تعیین تکلیف شده و مشکلات مرکز دیالیز این شهرستان نیز برطرف می‌شود، عنوان کرد: برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان لنده باید کار تیمی انجام دهیم و بزودی دو دستگاه دیالیز برای مرکز دیالیز لنده اختصاص می‌یابد.

یزدان‌پناه با اشاره به بازگشایی پاکات مناقصه پروژه احداث بیمارستان چرام در روزهای آینده ادامه داد: با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه در کمترین زمان ممکن آغاز می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی استان با مجمع نمایندگان و مسئولان سیاسی استان تعامل داریم.

یزدان‌پناه در خصوص پروژه کلینیک تخصصی دهدشت ادامه داد: خوشبختانه منابع مالی لازم برای اتمام ساختمان این پروژه از طرف وزارت و دانشگاه تامین شده است و بحث کم کاری‌های پیمانکار بدون شک تعیین تکلیف می‌شود.

وی تاکید کرد: آسانسور و کارهای ساختمانی و تاسیساتی داخلی و بیرونی این پروژه بصورت امانی در یک زمان قابل قبول توسط خود دانشگاه انجام می‌شود.

یزدان‌پناه در ادامه در خصوص ساختمان مرکز آموزشگاه بهورزی دهدشت گفت: این مرکز متاسفانه در این مدت پیشرفت قابل قبول نداشته و با مسئول فنی دانشگاه صحبت های لازم انجام و مقرر گردید با پیمانکار این پروژه در خصوص تکمیل و اتمام این طرح در یاسوج رایزنی و در صورت عدم ساخت و تکمیل آن در زمان تعیین شده، ادامه فعالیت پیمانکار تعیین تکلیف و دانشگاه مسئولیت ساخت و تکمیل آن را بر عهده می‌گیرد.

منبع: تسنیم

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد