محور سادات به یاسوج مسدود شد

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور سادات به یاسوج با توجه به عدم ایمنی مناسب و لغزندگی وضعیت مناسبی نداشته و مسدود اعلام می‌شود.

محور سادات به یاسوج مسدود شد

سرهنگ بهنام ویسی‌پور اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های بویراحمد و دنا و بخش‌هایی از مناطق گرمسیری، مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: محور سادات به یاسوج و سادات به چرام با توجه به عدم ایمنی مناسب و لغزندگی وضعیت مناسبی نداشته و مسدود است بنابراین از رانندگان درخواست می‌شود از مسیر گچساران- یاسوج تردد کنند.

ویسی‌پور عنوان کرد: با برودت هوا شاهد یخبندان شدید و لغزندگی معابر و مه‌گرفتگی شدید در برخی نقاط هستیم که تردد در همه این محورها فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: به هم‌استانی‌ها توصیه می‌شود که در مواقع برف و باران حتی‌المقدور از مسافرت‌های غیرضروری و شبانه خودداری کنند و در صورت مسافرت سرعت مطمئنه، صبر و حوصله در رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله مناسب با وسیله نقلیه جلویی در هنگام حرکت را مد نظر داشته باشند.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد همچنین از رانندگان خواست از زنجیرچرخ استفاده کرده، با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و از ترمزها و چرخش‌های ناگهانی بپرهیزند.

منبع: تسنیم

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد