کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فرهنگ کار ضعیف است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان در مبحث فرهنگ کار ضعیف است و نگاه ها به سمت شغل های پشت میزی است.

کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فرهنگ کار ضعیف است

سرهنگ حمید خرمدل شامگاه یکشنبه در آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: تسهیلات اشتغال زایی مناسبی وارد استان شده و باید با تقویت فرهنگ کار از چنین ظرفیت‌هایی به بهترین شکل برای توسعه اشتغال زایی و رشد استان استفاده کرد.

خرمدل تحقق مناسب رشد و جهش انقلاب، کشور و استان را در گرو فعالیت و تلاش شبانه روزی دانست.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گام دوم انقلاب و مباحث مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: یکی از مباحث مطرح شده در گام دوم انقلاب موضوع جوانان بود و امروز نیاز داریم که روحیه شجاعت، ریسک پذیری و توان جوانان وارد بدنه مدیریتی کشور شود.

وی به اهمیت امید به آینده اشاره کرد و گفت: دشمنان با برنامه ریزی و اقدامات خود سعی در نا امید سازی مردم ما دارند و امید به آینده نکته‌ای دیگر از گام دوم انقلاب است.

فرمانده سپاه فتح استان مبارزه با فساد را از دیگر محورهای گام دوم انقلاب دانست و تصریح کرد: مبارزه با فساد در همه مجموعه‌ها و بدون مستثنی شدن بخش یا مجموعه‌ای ضروری است.

خرمدل با اشاره به اهمیت موضوع عدالت ابراز داشت: در استان نیز بی عدالتی‌های در محورهایی مانند استخدام و تقسیم اعتبارات وجود دارد که ناشی از مسائل قومی و جناح بندی است و باید برای رفع این موارد نیز اقدامات لازم اجرایی شود.

خرمدل زمینه سازی برای ظهور را از دیگر محورهای بسیار مهم گام دوم انقلاب دانست.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در دنیای امروز، گفت: مطالبه گری و استیفای حقوق مردم وظیفه رسانه است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد رسانه و فضای مجازی را یکی از برترین سلاح‌های جهان امروزی دانست و تصریح کرد: رسانه در ابعاد مختلف بسیار تعیین کننده است.

وی به عملیات‌های رسانه‌ای و تبلیغات سنگین آمریکا و غرب پیش از عملیات‌های نظامی اشاره کرد و گفت: آمریکا و غرب هیچ عملیات نظامی نداشته که پیش از آن عملیات روانی انجام نداده باشند.

وی افزود: آمریکا در حمله به عراق نیز با تبلیغات سنگین چند ماه قبل از آن چندین کشور دنیا را بر علیه عراق بسیج کرد و در سوریه نیز برای پیشبرد اهداف خود از تبلیغات رسانه‌ای دروغین استفاده کردند.

فرمانده سپاه فتح استان با طرح این موضوع که اگر پیشتازان و خط شکنان امروز فضای عمومی غرب، رسانه‌ها هستند، ما در حوزه پدافندی چه وظیفه‌ای داریم؟، اظهار کرد: تنها کشوری که هزینه تبلیغات علیه خودمان را تأمین می‌کنیم ماییم و گاهاً نقد عملکرد را با نقد شخصیت قاطی کرده و با زیر سوال بردن حوزه‌های مختلف همه چیز را تحت الشعاع قرار می‌دهیم.

وی افزود: نگاه تخریبی هنر نیست و باید عملکرد صحیح و هوشیارانه داشته باشیم و در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور تلاش کنیم.

منبع: مهر

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد