قیمت جدید بلیت هواپیما؛ هزینه ۲۱ میلیونی سفر خانوادگی به مشهد

خانواده چهار نفره‌ که مسیر رفت‌وبرگشت تهران – مشهد را به‌شکل هوایی طی می‌کند، ۲۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به‌خاطر خرید بلیط هواپیما در خرج می‌افتد

قیمت جدید بلیت هواپیما؛ هزینه ۲۱ میلیونی سفر خانوادگی به مشهد

قیمت جدید بلیط هواپیما از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی تعیین شد و با احتساب نرخ‌های جدید مسیر رفت‌وبرگشت تهران – مشهد برای یک خانواده چهار نفره بیش از ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آب می‌خورد.

قیمت جدید بلیط هواپیما در گران‌ترین مسیر‌های داخلی مثل مثل تهران – چابهار از مرز سه میلیون و ۵۰۰ عبور می‌کند و این عدد در مسیر‌های کوتاه‌تری از جمله تهران – اصفهان حول‌وحوش دو میلیون تومان تعیین شده است. قیمت جدید بلیط هواپیما در خیلی از مسیر‌های داخلی حالا اختلاف چشمگیری با مسیر‌های خارجی ندارد و فعلا از کف قیمت بلیط تهران – دبی جلو زده است.

قیمت جدید بلیط هواپیما تهران – مشهد؛ دو میلیون و ۷۰۰

قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر پرترددی مثل تهران – مشهد دو میلیون و ۷۰۷ هزار تومان اعلام شده است. مسیر رفت‌وبرگشت تهران – مشهد به‌شکل هوایی از این به بعد برای هر نفر پنج میلیون و ۴۱۴ هزار تومان خرج برمی‌دارد و قیمت جدید بلیط هواپیما تهران – مشهد برای یک خانواده چهارنفره به شکل رفت‌وبرگشت به ۲۱ میلیون و ۶۵۶ هزار تومان تبدیل می‌شود.

قیمت جدید بلیط هواپیما در بقیه مسیر‌های پرتردد داخلی آپدیت شده و آرام‌آرام توسط همه ایرلاین‌ها اعمال می‌شود. قیمت جدید بلیط هواپیما به‌عنوان مثال در مسیر تهران – اصفهان که مسیر نسبتا طولانی نیست، دو میلیون و هشت هزار تومان درنظر گرفته می‌شود. قیمت جدید بلیط هواپیما تهران – تبریز دو میلیون و ۴۰۷ هزار تومان است و خرید بلیط هواپیما مسیر مشهد – اصفهان دو میلیون و ۹۰۷ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

قیمت جدید بلیط هواپیما در گران‌ترین مسیر هوایی

قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر طولانی مثل تهران – چابهار که گاهی یک ساعت و نیم زمان می‌برد، سه میلیون و ۶۰۶ هزار تومان اعلام شده است. قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر مشهد – عسلویه سه میلیون و ۴۰۶ هزار تومان تعیین شده و قیمت جدید بلیط هواپیما در میسر‌های زیاد دیگری بیش از سه میلیون درنظر گرفته می‌شود.

قیمت جدید بلیط هواپیما مثلا در مسیر کیش – مشهد نیز سه میلیون و ۴۰۶ هزار تومان و معادل مسیر عسلویه – مشهد است. کسی که دنبال خرید بلیط هواپیما در مسیر قشم – مشهد است، سه میلیون و ۳۰۶ هزار تومان در خرج می‌افتد و شرکت‌های هواپیمایی قیمت جدید بلیط هواپیما عسلویه – تهران و قشم – تهران را به‌ترتیب نزدیک سه میلیون و ۱۰۰ و سه میلیون و ۲۵۶ هزار تومان حساب می‌کنند.

قیمت جدید بلیط هواپیما در ارزان‌ترین مسیر

قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران - اصفهان که می‌تواند کمتر از یک ساعت طول بکشد، نزدیک دو میلیون تومان است. قیمت بلیط هواپیما در مسیر تهران – تبریز هم زیر دو میلیون و ۵۰۰ است و نرخ مصوب قیمت بلیط هواپیمای اکونومی در این مسیر دو میلیون و ۴۰۷ هزار تومان خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما اصفهان – عسلویه دو میلیون و ۵۰۷ هزار تومان درنظر گرفته شده و پرواز اصفهان – مشهد نیز دو میلیون و ۹۰۷ هزار تومان آب می‌خورد. همان مسیر تهران – اصفهان برای رفت‌وبرگشت خانواده چهارنفره با احتساب قیمت بلیط جدید هواپیما حدود ۱۶ میلیون هزینه دارد.

مقایسه قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر داخلی و خارجی

قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر‌های داخلی حالا فاصله زیادی با پرواز‌های خارجی ندارد. مثلا هواپیمایی قشم‌ایر قیمت بلیط هواپیما تهران – دبی را درحال حاضر دست‌کم دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین می‌کند. تقریبا معادل قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران – مشهد.

قیمت جدید بلیط هواپیما تهران – چابهار کمی بیش از سه میلیون و ۶۰۰ است و حدود یک میلیون بیشتر از این هزینه، امکان خرید بلیط اکونومی پرواز تهران – استانبول وجود دارد.

قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیر‌های داخلی

مبدا

مقصد

قیمت جدید بلیط هواپیما

تهران

اصفهان

دو میلیون و هشت هزار تومان

تهران

تبریز

دو میلیون و 407 هزار تومان

تهران

چابهار

سه میلیون و 606 هزار تومان

تهران

عسلویه

سه میلیون و 106 هزار تومان

تهران

قشم

سه میلیون و 256 هزار تومان

تهران

کیش

سه میلیون و 256 هزار تومان

تهران

مشهد

دو میلیون و 707 هزار تومان

اصفهان

عسلویه

دو میلیون و 507 هزار تومان

عسلویه

تبریز

سه میلیون و 606 هزار تومان

مشهد

اصفهان

دو میلیون و 907 هزار تومان

عسلویه

مشهد

سه میلیون و 406 هزار تومان

مشهد

قشم

سه میلیون و 606 هزار تومان

کیش

مشهد

سه میلیون و 406 هزار تومان

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    قطعا کار دژژژژژمنان بوده و انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت!!!

  • ناشناس
    0

    کار امریکاییهاست واروپایی هاست

  • ناشناس
    0

    وان کاندیدای نا آگاهی که می آید تبلیغ امتداد این دولت را می کند

  • علی
    0

    از اول اردیبهشت ماه تمام آیتمهای حقوق مشمول مالیات شده و کمر قشر کارگر و کارمند زیر بار تورم خورد شده .20% حقوق رو افزایش دادن 50% مالیات اضافه شد .حتما رای میدیم.منتظر باشین

  • ناشناس
    0

    از فشار تورم و افزایش فقر و فلاکت دین نیز در بین مردم کمرنگ شده و بجای زیارت حرم امام رضا به استانبول و آنتالیا و دبی میرن

  • بابک
    0

    عالیه حقوق که نمی دهند حداقل بریم مشهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها