تهران گرمتر می‌شود / پیش‌بینی گرد و خاک در برخی نقاط کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی دو روز آینده پیش بینی کرد.

تهران گرمتر می‌شود / پیش‌بینی گرد و خاک در برخی نقاط کشور

احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز و برخی نقاط سواحل دریای خزر افزایش ابر، رگبار پراکنده و در شمال غرب گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پنجشنبه (۱۱مرداد) و جمعه(۱۲مرداد) برای برخی از نقاط هرمزگان،؛ جنوب کرمان و جنوب شرق فارس افزایش ابر،‌ رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش دید و در همین مدت برای استان‌های واقع در جنوب غرب وزش باد در برخی مناطق همراه با گردوغبار پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان به وضعیت جوی تهران نیز اشاره کرد و گفت: برای تهران نیز در روز پنجشنبه (۱۱ مرداد) آسمانی صاف گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۷ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد در روز جمعه (۱۲ مرداد) آسمانی صاف همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۸ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه (۱۳ مرداد) نیز به آسمانی صاف همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۹ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد