زنگنه: بنزین آلوده نداریم/ نمی توانیم در همه شهرها بنزین یورو۴ توزیع کنیم

زنگنه: بنزین آلوده نداریم/ نمی توانیم در همه شهرها بنزین یورو۴ توزیع کنیم

وزیر نفت گفت: بنزین آلوده نداریم اما هنوز نمی توانیم در همه شهرهای کشور بنزین یورو ۴ توزیع کنیم،ولی به همه کلانشهرها بنزین یورو ۴ می‎دهیم. آلودگی هم تنها به بنزین مربوط نمی‎شود بلکه نداشتن معاینه فنی خودروها، مصرف بد سوخت از جمله دلایل آلودگی است.

بیژن نامدار زنگنه در برنامه «فرمول یک» از شبکه یک سیما گفت: این میزان تا یک سال و نیم آینده به 94 تا 95 درصد می رسد.

وی ادامه داد: 94 تا 95 درصد بخش شهری کشور از نعمت گاز برخودارند، اگر سیستان و بلوچستان به حساب نیاید این رقم به بالای 97 تا 98 درصد می‎رسد، 70 درصد جمعیت ما شهری هستند و بیش از 60 درصد روستاهای ما اکنون از گاز استفاده می کنند.
وزیر نفت تصریح کرد: تعدادی روستاهای پراکنده بسیار دور وجود دارد که نمی توانیم به آنها گازرسانی کنیم و معیاری گذاشتیم که اگر هزینه یک علمک از 6 میلیون تومان بالاتر رود از گازرسانی با خط لوله خارج می کنیم و به روش‎های دیگر گاز را به آنها می‎رسانیم که در کشور حدود سه تا چهار درصد است.

بنزین آلوده نداریم

وی گفت : بنزین آلوده نداریم اما هنوز نمی توانیم در همه شهرهای کشور بنزین یورو 4 توزیع کنیم، اما به همه کلانشهرها بنزین یورو 4 می‎دهیم.
زنگنه تصریح کرد : آلودگی هم تنها به بنزین مربوط نمی‎شود بلکه نداشتن معاینه فنی خودروها، مصرف بد سوخت در خودروها که باید از طریق معاینه فنی حل شود و نباید در این باره اغماض کرد، از جمله این دلایل به شمار می‎آیند.

وی افزود: برخی خودروهای فرسوده را که در تهران تردد می‎ کند، باید اسقاط یا از شهر خارج کرد، چنین مسائلی سبب آلودگی می‎شود.
وزیر نفت اظهار داشت : 30 درصد تولید بنزین یورو 4 داریم و در کلانشهرها توزیع می‎شود، بقیه شهرها را هم به امید خدا با وارد مدار شدن پالایشگاه ستاره خلیج فارس اصلاح می شود اما چیزی به نام بنزین آلوده به هیچ وجه نداریم.

وزیر نفت درباره اینکه با آمدن شرکت‎های حفاری خارجی، شرکت‎های حفاری داخلی بیکار می شوند، گفت: شرکت‎های حفاری خارجی اصلا نیامده‎اند، پیش از آمدن من به وزارت نفت در دوره جدید، چند دکل حفاری خارجی در خلیج فارس فعالیت می‎کردند که برخی به دلیل نیاز قراردادهایشان را تمدید کردیم اما گفتیم که در کارهای جدید از توان شرکت‎های ایرانی بهره گیرند.

منبع: تسنیم

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد