زاکانی: آقایان رفراندوم را می‌خواهند تا آمریکا را بپذیریم!/ جلیلی ادامه مسیر شهید رئیسی را خواهد رفت

نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آقایان رفراندوم را می‌خواهند تا آمریکا را بپذیریم!، گفت: سیاست‌های کلی تغییر کند که امثال شما با بهاییان در این مملکت بنشینند؟ یا آقایی آمریکا را همانطور که شما پذیرفتید بپذیریم؟

زاکانی: آقایان رفراندوم را می‌خواهند تا آمریکا را بپذیریم!/ جلیلی ادامه مسیر شهید رئیسی را خواهد رفت

علیرضا زاکانی در جمع حامیان سعید جلیلی که در مسجدالنبی(ص) اظهار داشت: ما در آستانه انتخابات و تجلی مردم سالاری دینی قرار داریم و شنبه آینده راه کشور بر مدار انتخاب مردم در روز جمعه رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه ما تجارب متعددی را در پیش رو داریم و توجه به این تجارب راه آینده مار را شفاف خواهد کرد عنوان کرد: از ابتدای انقلاب دو تفکر در کشور پیگیری شد و در مسند قدرت نشست؛ یک تفکر، تفکری بود که عمده سال‌های گذشته متعلق به اوست. چه در دوره نخست وزیری آقای موسوی، دوره سازندگی، اصلاحات و دوره اعتدال متعلق به این تفکر بوده است.

کارنامه بسیار شفافی برای آقایان وجود دارد

نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حداقل 32 سال از بخش عظیمی از عظمت ملت بعد از انقلاب در دوره صدارت این تفکر بوده است گفت: لذا کارنامه بسیار شفافی برای آن‌ها وجود دارد و در مقابل ما نیز کارنامه داریم اما کمتر در حوزه صدارت و مسئولیت است.

زاکانی افزود: این سه سال کارنامه ما کارنامه درخشانی است که در کنار دور اول کارنامه احمدی نژاد برآورد و چارچوبی را در مقابل ما قرار می‌دهد و به ما نشان می‌دهد انتخاب ما برای آینده چه چیزی را رقم خواهد زد.

دهه 90 دهه خسران و تاریکی و سیاهی بود

وی بیان کرد: فراموش نکرده‌ایم که دهه 90 دهه خسران و تاریکی و سیاهی بود و رشد اقتصادی کشور به صفر درصد و قیمت دلار به 10 برابر رسید و نرخ بیکاری دو رقمی و بدهی دولت به بانک مرکزی و مجموعه صندوق‌های بازنشستگی پنج برابر شد و بدهی دولت از 205 هزار میلیارد تومان به 1300 میلیارد تومان رسید.

نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری افزود: در آن دوره کشور با ظرفیت‌های خالی از منابع، بدهی بالا و عدم فروش نفت مواجه و دچار بحران و چالش جدی شده بود اما در این مکتب مردم انتخابی درست داشتند و شهید رئیسی انتخاب شد و مسئولیت‌های کشور را پذیرفت نه اینکه بی‌مسئولیتی‌ها را پشت تریبون‌ها  به رخ ما بکشد.

ننگ ابدی برای شما

زاکانی گفت: یعنی وقتی افزایش نرخ بنزین اتفاق بیفتد رئیس جمهور مملکت بگوید صبح از رادیو و تلویزیون شنیدم یا وقتی قطار تبریز مشهد در نیشابور به آتش کشیده می‌شود وزیر راه و شهرسازی بر این توجه داشته باشد که بیمه بوده‌اند و در پایان دولت افتخار کند که یک واحد مسکن نساخته است و این نه تنها افتخار نیست بلکه ننگ ابدی برای شما است.

وی افزود: دولت شهید رئیسی کشور را با این وضعیت به دست گرفت و در جلسه نخستی که دولتمردان قبل با شهید رئیسی داشتند همانجا بیان کردند که ما به انسداد رسیده‌ایم و کشور به سمتی می‌رود که قیمت دلار سه رقمی شود و به بیش از 100 هزار تومان برسد.

کرمانشاه برای 6 سال در دوره روحانی رتبه یک کشور را داشت

نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان کرمانشاه برای 6 سال در دوره روحانی رتبه یک کشور را داشت؛ بیکاری و عدم اشتغال در این استان زبانزد شده بود در حالی که پر از ظرفیت بود و رشد بیکاری در سال گذشته به نصف بیکاری سال 95 رسید و امسال با تدبیر شهید رئیسی دو هفته قبل از شهادت نرخ بیکاری در استان کرمانشاه یک رقمی خواهد شد و این افتخار بزرگی است.

زاکانی با بیان اینکه در استان کرمانشاه در مدت سه سال گذشته یک چهارم روستاها گازرسانی شده و 325 روستا از تنش آبی خارج شده است افزود: استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌های بسیاری است اما بی‌توجهی دولتمردان در مرکز این استان را به شرایطی برده بود که مردم باید اذیت و آزار می‌شدند و حق دارند متوجه مشکلات مردم نباشند.

روایتی از ننگین‌ترین قراردادهای نفتی و گازی

وی بیان کرد: در دهه 70 به دنبال تحول اقتصادی بودند و به جای اینکه سهم مردم را در ثروت و خلق ثرورت کشور مدنظر قرار دهند در دوران سازندگی به دنبال این بودند که وسایل ضدشورش خریداری کنند و سال 72 مقام معظم رهبری مانع از این کار شد.

نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در دوره اصلاحات ننگین‌ترین قراردادهای نفتی و گازی را بستند گفت: از این قرارداد 80 تا 90 میلیارد دلار ضرر کردیم؛ این ارقام بسیار روشن است و وقتی در سال 72 و 80 و 81 این قرارداد را پیروزی کردند همه می‌دانستند فاجعه‌ای در حال رخداد است و سعی کردند این قرارداد را محرمانه کنند.

 در سال 88 تلاش کردید مردم را به جان هم بیاندازید و هشت ماه کشور را در آتش سوزاندید و نتیجه آن ضرر تمام مملکت بود و اکنون نیز به دنبال ضرر مملکت هستید؛ صادقانه به مردم بگویید برای کشور برنامه و کارنامه درستی نداریم

روحانی گفت من نمی‌توانم بدون زنگنه دولت را اداره کنم

وی افزود: اما سال 92 که اطلاعات این قرارداد از خارج از کشور از دفتر دوست و برادر فرزند هاشمی در انگلیس به ایران منتقل شد فاجعه این قرارداد برملا شد اما سال 92 وقتی در رأی‌گیری دولت، روحانی به مجلس آمد من به عنوان مخالف سخنرانی کردم اما آقای روحانی گفتند من نمی‌توانم بدون زنگنه دولت را اداره کنم و زنگنه گفت مشکل را دو هفته‌ای رفع می‌کنم و امروز 12 سال می‌گذرد و ما به خاطر همان انتخاب محکوم شدیم.

زاکانی گفت: وقتی در کمیسیون امنیت پرسیده شد که چرا میزان فروش نفت افزایش پیدا نمی‌کند جواب می‌داد که آمریکا اجازه نمی‌دهد بفروشیم، کدخدایی که رئیس جمهور سابق به او پناه می‌برد همان کدخدا اجازه نمی‌داد نفت را بفروشیم و اکنون هین افراد دوباره آمده‌اند و علاقه‌ای ندارند نسبت به گذشته خود پاسخگو باشند.

پاسخ تند به آذری جهرمی؛ ننگ بر شما

وی افزود: این افراد نمی‌خواهند پاسخ دهند چرا امروز مسکن و اجاره مسکن بلای جان مردم است؛ چرا امروز عده‌ای سر گرسنه بر بالین می‌گذراند و عده‌ای دیگر به واسطه فساد در دوره آن‌ها از سیری در حال ترکیدن هستند.

نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جلیلی آمده حق ملت را از شما بگیرد عنوان کرد: اخیرا جریانی که دوره قبل وزارت ارتباطات بوده شروع کرده و بین مردم هراس ایجاد می‌کند که طالبان در راه است و باید به این افراد گفت ننگ بر شما از این مردم خجالت بکشید که متوجه نیستید راجع به چه چیزی صحبت می‌کنید و به مردم خلاف و دروغ می‌گویید.

محسن هاشمی خواب خوش بهاییان و آمریکا را می‌بیند

زاکانی بیان کرد: پسر آقای هاشمی که اخیرا اعلام کرده مردم پای صندوق رأی بیایید، رفراندوم کنید که سیاست‌های کلی تغییر کند؛ خواب خوش می‌بینید، سیاست‌های کلی تغییر کند که امثال خواهر شما با بهاییان در این مملکت بنشینند؟ یا آقایی آمریکا را همانطور که شما پذیرفتید بپذیریم؟  

وی گفت: راجع به تحریم به مردم خلاف نگویید؛ فروش 1.5 میلیون بشکه نفت و سرمایه‌گذاری‌های خارجی به معنای تحریم نیست و بزرگترین تحریم ما مسئولان نالایق و بی‌کفایتی بودند که بر این کشور حکمرانی کردند.

می‌خواهند مذاهب ایرانی را در مقابل هم قرار دهند

نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری افزود: آقای رئیسی آمده بود مشکل بازنشسته‌ها، شرکتی‌ها، کارگران و عموم مردم را رفع کند اما این راه ناتمام ماند اما به لطف الهی و با انتخاب دکتر جلیلی این مسیر ادامه خواهد داشت.

زاکانی عنوان کرد: همه اقوام ایرانی در ایران همچون گل‌های پرطرواتی هستند که یک بوستان گل را به نمایش گذاشته‌اند اما می‌خواهند مذاهب ایرانی را در مقابل هم قرار دهند و این خیانت است؛ یکی از افتخارات کشور ما این است که شیعه و سنی در کنار هم زندگی می‌کنند.

آقاینا در سال 88 هشت ماه کشور را در آتش سوزاندند

وی گفت: در سال 88 تلاش کردید مردم را به جان هم بیاندازید و هشت ماه کشور را در آتش سوزاندید و نتیجه آن ضرر تمام مملکت بود و اکنون نیز به دنبال ضرر مملکت هستید؛ صادقانه به مردم بگویید برای کشور برنامه و کارنامه درستی نداریم اما نمی‌توان حقایق 45 سال گذشته را کتمان کرد.

نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم کرمانشاه این ما هستیم که آینده کشور را انتخاب می‌کنیم و به لطف الهی هر کدام از ما یک ستاد هستیم و هر کس اطرافیان را به مشارکت دعوت کند و با انتخاب آقای جلیلی راه شهید رئیسی ادامه پیدا می‌کند و کاستی‌ها و مشکلات موجود رفع می‌شود.

دغدغه شهید رئیسی مشکلات مردم بود

زاکانی با بیان اینکه دغدغه شهید رئیسی مشکلات مردم بود عنوان کرد: اگر برادران اهل سنت به صورت یکپارچه در مقابل اسرائیل تا دندان مسلح ایستادگی می‌کنند الگوی آن‌ها شما ملت ایران هستید و اگر شیعیان حزب‌الله لبنان و مردم یمن، سوریه و عراق باافتخار پرچم اسلام را بلند می‌کنند الگوی آن‌ها شما مردم ایران هستید.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی این راه را انتخاب کرد و نزدیک به کمتر از سه سال در این راه گام برداشت گفت: شما از این مرد انقلابی درکی ندارید و برای ریاست خلق شده‌اید، نخستین جلسه‌ای که مقام معظم رهبری با دولت سازندگی داشتند نسبت به اشرافی‌گری تذکر دادند.

لیست بلندبالایی از عناصر مفسد در ستاد یکی از نامزدها حضور دارند

نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری افزود: پرجم اشرافی‌گری و اجحاف در حق مردم در دستان شما قرار دارد و کاخ نشین شدید و با مفسده‌های اقتصادی کنار آمدید؛ چرا در دولت قبل برادر رئیس جمهور و برادر معاون اول دستگیر شد و اکنون لیست بلندبالایی از عناصر مفسد در ستاد یکی از نامزدها حضور دارند و نگران هستند که مسیر شهید رئیسی ادامه پیدا کند و دکتر جلیلی این حق گرفته از مردم را از حلقوم آن‌ها بیرون بکشد.

زاکانی با اشاره به اینکه باید این چند روز را با تمام وجود در صحنه و فعال بود افزود: هیهات که امروز غفلت کنیم و اجازه دهیم دیگران با اغواگری برای ملت و ایجاد دوگانگی و دروغگویی به دنبال دستیابی به اهدافشان باشند.

‌جلیلی ادامه مسیر شهید رئیسی را خواهد رفت

وی با بیان اینکه در شهادت شهید رئیسی 95 کشور حضور داشتند و این بی‌سابقه بود و این عزت با ذلت و التماس به دست نیامده است عنوان کرد: آقای جلیلی ادامه مسیر شهید رئیسی را خواهد رفت و اگر بنا باشد تحریم بشکند راه شهید رئیسی نه راه التماس این کار را می‌کند.

نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هیچکس علاقه‌مند به تحریم نیست و دروغ بزرگی است که می‌گویند؛ کاسبان تحریم همین افراد هستند گفت: به لطف الهی روز شنبه جشن مشارکت و پیروزی آقای جلیلی را بگیریم.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 60
  • ناشناس
    0

    طــــلا گوشت چی شد
    تا. آخـــــــــرنموندی حرف هم می زنی؟

    نظرات شما -
    • برگرد سر کارت دیگه اع
      0

      دکتر زاکانی جان . زاکان جان
      - بهتره برگردی شهرداری و پست الکترونیکی رو درست کنی 2 سال قبل سیستم شهرداری هک شد از اون روز پست الکترونیک رو برداشتی
      شماها فقط صورت مسئله پاک کردن رو بلدین .
      حل مسئله بلد نیستین
      - اتوماسیون اداری خرابه . یکماهه که کند شده . برگرد و مشکلات فناوری رو بررسی کن حل کن نمیخایی بری دنبال حل مشکلات کشور
      ***** برخی مدیران زیر مجموعه مالی که بعنوان سرپرست منصوب کردی و مدرک تحصیلی غیر مرتبط ( فقه !! ) دارند
      اداره رو دارن نابود میکنن
      برگرد شهرداری مشکلات رو حل کن

  • امکانات شهرداری
    0

    شما فعلا دروغ و فریبکاری ات راپاسخ بده
    درضمن چگونه شهردار تهران برای یک کاندیدای خاص تبلیغات می کند.
    مرخصی رفتن از مسولیت شما کم نمی کند مگر اینکه استعفا دهید.
    اینهم از حمایت های بی دریغ بخش دولتی از جلیلی است
    معاون رییس جمهو=رییس ستاد
    رییس مجلس =حامی و تبلیغات چی جلیلی
    رییس شورای شهر تهران=همراه و حامی و خانه زاد جلیلی
    شهردارکلانشهر تهران با امکانات وسیع= تبلیغات چی و سپر بلا و پوششی جلیلی
    رییس بنیاد شهید= تبلیغات چی جلیلی
    نمایندگان 5درصدی مجلس= نوچه های جلیلی
    اعضای هیئت دولتو مدیران دولتی استان ها وشهرستانها = تبلیغات چی و تدارکاتچی جلیلی
    ائمه جمعه برخی شهرستانها= اجرای خطبه های هدفمند و در اختیار قرار دادن مصلی شهر برای میتینگ تبلیغاتی جلیلی

  • ترک
    0

    اگر آقای پزشکیان به قدرت برسد نیاز به رفراندوم نیست چون تاریخ تندروها رو به انقراض است

  • م
    0

    تو حرف نزن، چهار سال دیگه بیا کاندید شو بعد دوباره انصراف بده، فقط کاراییت همینه که اونم به درد دیگه نمیخوره

  • ناشناس
    0

    رفراندوم حق مسلم ملت و درقانون اساسی آمده‌است همانطور که از اصل ۱۱۰ و بقیه اصول استفاده می‌کنید و قبولش دارید ملت حق دارد از اصل برگزاری رفراندوم استفاده کند ، میزان رای ملت است و جوانان امروز نظر پدران و مادرانشان قبول ندارن و به فرموده امام خمینی هیچ نسلی حق تحمیل نظرش به نسل های بعدی نداره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      گذشته از رفراندم که حق مسلم هر جامعه مدنی هست اینا از آمریکا لولو سرخرمن درست کردند برای سرکوب اکثریتی ک بر خلاف خودشون فکر میکنند

  • ناشناس
    0

    بهتره میگفتین پوششی و شکست خورده

  • پزشکیان بازیچه روحانی
    16

    مرحبا آقای زاکانی

  • ناشناس
    0

    سرلیست فساد دروغ گویانی چون شما هستید شهید رییسی راستگو بودوپزشکیان ادامه دهنده ی راه تمام راستگویان و مبارزان با فساد و بویژه مسئولان دروغگو

  • ناشناس
    1

    مگر دولت رئیسی چه گلی به سر مردم ایران زده که حالا قراره یکی راه اون را ادامه بده.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این خدمات که میگویند چرا ما نمیبینیم ؟ گویا غیبی است

    • پنسیلوانیا
      0

      زور و تلاشهای زاکانی برای اینه که اگر پزشکیان رای بیاره و رییس جمهور بشه
      دور بعدی شورای شهر رو هم از دست میدن
      بعدش زاکانی و اعضای شورای شهر جایی برای کار کردن ندارن و باید برن کنار
      داره تمام تلاشش رو میکنه تا این اتفاق شوم براشون نیوفته وگرنه به اندازه یک قرون برای مردم هم تلاشی نمیکنن که نمیکنن

    • ناشناس
      0

      به سر من وتو نزده .به سر سرمایه داران که زده .دلار زمین خونه طلا وووووو ما هم که به حساب نمی اییم .

    • ناشناس
      0

      هیچی سه سال ملت را با خاک یکسان کرد حالا جلیلی میخواد ان راه را ادامه بده! داداش این داستان سی صد سال پیش که نبوده! مال همین سه سال اخیر بوده و هم دیدن

    • ناشناس
      3

      چقدر دلمون تنگ شده برای گلهایی که ظریف و روحانی به سرمون می زدند با اوم برجام خیالی و سرکاری، بنزین صبح جمعه و ....
      متوقف کردن کارهای کشور به بهانه برجام و دویدن دنبال چند تا کشور غربی ...
      التماس کردن به غربی ها ...

    • ما رو ول کن سر جدت ج...
      0

      دولت شرق دوست و شرق پرور رییسی و همفکرانش

      اینقدر در نگاه چین روسها بی ارزش هستند که
      بهشون 5 تا هلیکوپتر مسافری ندادن تا مسئولین مملکتی
      همچنان سوار هلیکوپترهای ساخته غرب نشوند
      اون بابا 50 سال قبل چندین هلی کوپتر از غرب خرید
      همچنان ازونها استفاده میکنند
      شماهای شرق دوست که شمال جنوب کشور رو به شرقیها دادین و نفت گاز مملکت هم با تخفیف 30 درصد میدین بهشون
      لااقل برای سفرهای کاری و ماموریت اداریتون
      ازشون چند تا هلی کوپتر بخرین ؟
      بهتون نمیدن !؟ توی دنیا تنهای تنها شدین
      آخر و نهایت دکترین اقتصادیتون اینه که رو روسیه 11 میلیارد دلار صیفی جات صادر کنین !!!!!
      خب برو توی همون گوجه فروشی دم در خونه طرف کار کن

  • برگرد کارها تو انجام بده
    0

    دکتر زاکانی جان . زاکان جان
    1-شما قول دادین که کنار نمیکشین و تا اخر هستی ؟
    خب چرا کنار کشیدی ؟ به تو که روی حرفهات 4 روز نمی مانی مردم چطوری اعتماد کنن
    2- بهتره برگردی شهرداری و پست الکترونیکی رو درست کنی
    2 سال قبل سیستم شهرداری هک شد از اون روز پست الکترونیک رو برداشتی
    شکاها فقط صورت مسئله پاک کردن رو بلدین
    حل مسئله بلد نیستین
    3- اتوماسیون اداری خرابه . یکماهه که کند شده . برگرد و مشکلات فناوری رو بررسی کن حل کن نمیخایی بری دنبال حل مشکلات کشور
    4-برخی مدیران زیر مجموعه مالی که سرپرست هستند و مدرک تحصیلی غیر مرتبط ( فقه !! ) دارند و سرپرست کردی
    اداره رو دارن نابود میکنن
    برگرد شهرداری مشکلات رو حل کن

  • ناشناس
    6

    برگزاری رفراندوم در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای همه پرسی ار مردم در خصوص موضوعات مهم لاینحل کشور است که از طریق عادی یعنی همه پرسی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امکان پذیر نباشد از جمله تغییر قانون اساسی، تغییر ساختارهای کلی نظام سیاسی و امثالهم و موضوعات جزیی مانند برقراری رابطه با آمریکا و پیوستن به FATF و احیای برجام و امثالهم را در بر نمی گیرد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مهم خواسته اکثریت است و همینطور هم میشود . به زودی زود

    • ناشناس
      0

      سلطان توهمات گوشت و طلا آمد

    • ناشناس
      3

      رابطه با جهان و فرار از فلاکت مردم مساله ی جزیی ست!!!؟؟؟ چرا ؟ همین میشه که حق انتخاب را از ملت گرفتید و مردم را در فلاکت و بدبختی گذاشتید

  • ناشناس
    0

    شما اول به مردم بگو که چرا بهشون دروغ گفتی و جا زدی. حرف دروغگو دیگر خریدار ندارد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نیش عقرب نه از ره کین است ---اقتضای طبیعتش اینست . این با همین کارها خودشا تا اینجا بالا کشونده .

    • ناشناس
      71

      بزرگوار! ایشان نه دروغ گفتند و نه جا زدند. جدی و با برنامه وارد عرصه انتخابات شده بودند. نهایت تلاش خود را نیز کردند که خودشان رای بیاورند. اما دانسته، قربانی صداقت و افشاگری و روشنگری خود شد. به اصطلاح؛ "جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد."
      در هر صورت، کنار رفتن ایشان با توجه به نظر سنجی ها یک حرکت تاکتیکی و ایثارگرانه برای پیروزی جبهه انقلاب بود.
      البته نیش و کنایه و ملامت رقیب و حسود امری بدیهی و طبیعی است!

    • محمد
      1

      بلاخره جا زد یا نزد؟

    • ناشناس
      0

      چرا هر ۴ کاندید اصولگرا،کاری به کار هم نداشتن،و همه فقط به پزشکیان حمله می کردن؟؟مگه اونا رقیب هم نبودن؟؟؟؟ننگ و نفرین بر شما باد،خدا و ملت پشتیبان مظلومان و بی کسان است،آقای زاکانی چرا قالی باف،جلیلی و قاضی زاده را به چالش نکشیدی؟؟؟چرا فقط همه تان به پزشکیان گیر دادید؟؟؟؟چرا دولت ۱۳ ام را به چالش نکشیدید و هی از دولت های عصر قاجار حرف زدید؟؟؟اقای زاکانی مردم دست شما ها را خوانده اند،و دیگه هرگز به شما اقبال نشان نخواهند داد،چون باعث ویرانی،ایران شده اید.شما در هر مصاحبه ای۱۲۰ دقیقه وقت داشتید که علیه پزشکیان لجن پرکنی کنید،ولی او فقط ۳۰ دقیقه وقت داشت.شما سه نفری به او حمله می می کردید تا او را خسته و پریشان کنید به خیال خودتان،تا کاندید اصلی تان که قالی بود ،برنامه های فضایی یش را ارائه کند،ولی از خدا و انتقام آن غافل شدید.

    • ناشناس
      0

      در جواب ناشناس حامی زاکانی: تکلیف اون پولی که در سراسر کشور برای تبلیغات این کذاب حیف و میل شد چی میشه. بیت المال بود یا نبود؟ شاید هم مثل طبری رفقایی داشته که لواسان به نامش بزنند

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    راه کج ب مقصد نرسید و نخواهد رسید!!! رأی دادن ب دکتر مسعود پزشکیان منتخب ملت شریف ایران زمین نزدیک شدن ب تأمل و گفتگو با جهانیان و خارج شدن از انزواگرایی می‌باشد تردید را کنار می‌گذاریم با حضور صددرصدی دست رد می زنیم بر سینه تندروهای اسکول گرا انشاالله تعالی پیروز میدان انتخابات ملت صلح طلب ایران زمین است!!!

  • ناشناس
    0

    باسلام.به نظرم،شهردادی پایتخت،همتراز خیلی از وزارت خانه های کلیدی دولت است،چرا تهرانی ها،زیر ۳۰درصد،در انتخابات مشارکت کردند؟کارشناسان پاسخ دهند.باتشکر

  • کرماشان شاری کوردواری
    0

    نام کرمانشاه مقدسه
    کرمانشاه رو به اون زبان توهینی و بی ادبیت نیار لدفااااا

  • کیان ایرانی
    0

    بله دغدغه شهید رئیسی خدمت بود و همه قبول داریم
    ولی دغدغه شما و امثال شما قدرت است و مقام
    رئیسی شیفته خدمت بود و شما تشنه قدرت

  • ناشناس
    0

    1- رفراندم حق قانونی مردم است به شما هم مربوط نیست .
    2- شهردار علنی از یک کاندید حمایت میکند قانون شکنی کرده است
    3- قوه قضاییه حمایت دولتی از کاندیدای خاص را متوقف کن دیگه داره گندش در میاد

  • یه هموطن
    0

    زاکانی زاکانی زاکانی
    وای بر تو و امثال تو
    چرخ روزگار میچرخه
    روسیاهیتون رو همه ی ملت به حول و قوه ی الهی خواهند دید
    بترسین از مردمی که فریادرسی جز خدا ندارن.

  • ناشناس
    0

    مگه پزشکیان در دولت روحانی بوده؟تازه اگه دولت روحانی عملکرد بدی داشت چرا دور دوم بیشتر رای آورد؟اگر دولت رییسی عملکرد خوبی داشت چرا ریزش رای داشت و 18/6 میلیون رایش درسال 1400 الان کجا رفت ؟

  • ناشناس
    0

    به امانت مردم قم خیانت کردی بس است دیگر گزافه گویی نکن وگفتی تا آخر میمانم اینم دروغ دیگری توکه جرات نداری سخن نگو

  • ناشناس
    0

    شما بیا خسارتی که به بیت المال زدی رو بده ....امثال شما برای این کشور سم هستن

  • ناشناس
    0

    علیرضا برو و وضعیت اقتصادی و اجتماعی و نیز آزادیهای اجتماعی و نیز میزان فساد کشورهایی را که به زعم جنابعالی و دوستانتان نوکر آمریکا هستند (کره جنوبی، ژاپن) را با مثلا نوکرهای چین (کره شمالی) و روسیه (بلاروس) مقایسه کن و بین و بین الله اگر واقعا به آزادی انسانها اعتقاد داری ببین کدوم این کشورها مردم شادتر و ثروتمندترند؟

  • به کجا چنین شتابان
    0

    تو یکی دیگه حرف نزن !!! همه شناختنت
    این حرفات ؛ سخیف ، نخنما و چیپ هست .
    مردم راهشون رو انتخاب کردند
    ..
    ..
    دکتر مسعود پزشکیان -کد 22

  • ناشناس
    0

    آقای زاکانی قبول کردید که اگر رفراندوم بگذاریم قطعا سیاست های کلی نظام تغییر خواهد کرد ولی به زعم شما نباید تغییرکند شما مردم را نادان فرض می کنید ولی برای رأی دادن دیگر این فرض را کنار بگذارید

  • ناشناس
    0

    رفراندوم یعنی نظر اکثریت جامعه،اشکاش چیه؟ موقعیت تو و همفکرانت به خطر میفته! ؟ نمیشه پنج درصد کاسب تحریم و ساندیس خور نظرشون ارجح بر اکثریت باشه

  • ناشناس
    0

    اگه همه پرسی برای رابطه با امریکا،برنامه هسته ای،نظارت استصوابی،تغییر ترکیب اعضای مجلس خبرگان،اف ای تی اف و...و تغییر دور های باطل در قانون اساسی،بکار نیاید،پس برای چه بکار می اید؟؟؟حتما زمانی از اصل همه پرسی استفاده می کنید،که قانون اساسی را بدتر ،بسته تر و مستبد تر کنید ،مثل مهم پرسی سال ۱۳۶۸.

  • ناشناس
    0

    زاکانی تو نباید از طرف مردم حرف بزنی اگه مردم بخواد باید با آمریکا رابطه داشته باشیم حتما باید باشه تازه اگه آمریکا بده چرا همه فرزندان مسولین گرین کارت آمریکا را دارن پس آمریکا برا مردم بیچاره بده ولی برا مسولین که حساب بانکی و اقامت دازند خوبه یعنی یک بام و دوهوا

  • ناشناس
    0

    ترس از رفراندوم یعنی ترس از حقیقت ترس از واقعیت . یک زمانی برای جمهوری اسلامی رفراندوم برگزار شد ‌ حالا جای سواله که چرا عده ای آنقدر از رفراندوم می ترسند ؟؟؟؟؟

  • Hasan
    0

    پوششی پررو

  • ناشناس
    1

    نشون دادید که مردم را نادان واحمق می دانید وگرنه به رأی مردم تمکین می کردید

  • ناشناس
    0

    دروغ

  • ناشناس
    0

    تو یکی بگو یارانه ی طلا کجا رفت ؟صندلی ریاست جمهوریت کجا رفت؟تو که میخواستی بمونی نذاری اقای پزشکیان رییس جمهور بشه الان کجایی ؟فقط میخواستی پزشکیانو خراب کنی واقعا متاسفم که فقط اومدی وقت مردمو گرفتی و همش از برنامه های دروغینت گفتی دیگه هیچکس باورت نخواهد کرد

  • محمود
    0

    این زاکانی خیلی بیخودی حرف میزنه زیادی وقت نزاریم واسه شنیدن چرندیات ایشون واقعا وقت شماطلاست حیفه صرف اراجیف امثال زاکانی بشه ملت ایران شعوردارن خوب میفهمن

  • ناشناس
    0

    کسی که بادست خودش، خودش رو از انتخابات ریاست جمهوری حذف کرده حق اظهارنظر نداره. پس ساکت

  • ناشناس
    0

    در يك زماني از خانمي پرسيدند الگوي شما چه شخصي است ؟گفت اوشين،حالا هم اگر از مردم بپرسند ،مردم سالاري ديني بهتر است يا أمريكا ؟به نظرتان چه جوابی خواهند داد ؟

  • EBRAHIM
    1

    به مدد الهی و حرکت عظیم ملت شریف و نجیب ایران عزیز،شنبه آقای دکتر پزشکیان این انسان مومن و ولایی خالص و صادق، خادم جمهورایران خواهد بود۰
    بماند به یادگار.۰۲ـ۰۷ـ۲۰۲۴

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تحت ولایت مولاعلی ومرگ برچلاغ پرستی

  • ناشناس
    0

    فوری فوری در شهرداری نیاز مبرم به نظرات کار شناسی شماست برگرد برو سر کارت پوششی

  • ناشناس
    0

    دخترت سوییس چی میکنه
    داره به کشور خدمت میکنه

  • ناشناس
    0

    گاهی فکر می کنم تمام تار و پودتان ، همچنین خانواده تان اسباب خانه وسایل ، حتی ماشینی که استفاده می کنید یا از آمریکاست یا از دوستان آمریکا ، پس اینقدر بد نگید فرد بسیار بسیار ولایی را می شناسم از بس گرفته و مشکل داره همه بچه هاش یا رفته اند یا دارن کاراشون رو می کنند برن کانادا یا آمریکا.

  • محمد
    0

    دولت رئیسی سياه ترین دوره ای بود که حتی از قاجار بدتر.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      در تاریخ بشریت بدتر و سیاه تر از دوران رئیسی وجود نداشته

  • ناشناس
    0

    شما برای مردم ارزش قائل بودین وقت مردم و کاندیداهای دیگر را نمی گرفتین . دوروز پای حرفتون نموندین انتظار دارین مردم فهیم ایران گفته های شما را باور کنند.

  • ناشناس
    0

    زاکانی بهت ناهار دادن؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها