تشدید احتمال حمله ایران به اسرائیل به دنبال ناکامی تلاش‌ها برای آرام کردن اوضاع/ ترامپ: شنیده‌ام که امشب حمله‌ای از سوی ایران علیه اسرائیل انجام خواهد شد/ العربیه: ایران قرار است برای اولین بار موشک قدرتمند خرمشهر را عملیاتی و علیه اسرائیل استفاده کند

وزیر امور خارجه مجارستان روز دوشنبه در تماس تلفنی با کاتز وزیر امور خارجه اسرائیل به وی گفت که ایران اوایل امروز به مجارستان اطلاع داده است که در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، به اسرائیل حمله خواهد کرد.

تشدید احتمال حمله ایران به اسرائیل به دنبال ناکامی تلاش‌ها برای آرام کردن اوضاع/ ترامپ: شنیده‌ام که امشب حمله‌ای از سوی ایران علیه اسرائیل انجام خواهد شد/ العربیه: ایران قرار است برای اولین بار موشک قدرتمند خرمشهر را عملیاتی و علیه اسرائیل استفاده کند

تجهیز شخصیت‌های صهیونیست به تلفن ماهواره‌ای 

یک رسانه عبری زبان اعلام کرد بعد از تجهیز وزرا، برخی از اعضای کنست هم به تلفن‌های ماهواره‌ای مجهز شدند، تا در صورت هدف قرار گرفتن زیر ساخت‌های تلفن همراه امکان ارتباط با آنها فراهم باشد.

سی‌ان‌ان به نقل از مقام‌های آمریکایی مدعی شده ایالات متحده انتظار دارد پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی شاید در ۲۴ ساعت آینده و یا در روزهای آینده انجام شود. 

ایران از طریق مجارستان به اسرائیل درباره حمله پیام فرستاده است

photo_2024-08-05_23-56-20

 اسرائیل در نظر دارد اگر اطلاعات حمله قریب الوقوع ایران را تأیید کنند، ابتدا آنان به ایران حمله کنند.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت:ما این را برای ایران روشن کرده‌ایم که باید از بالا بردن تنش‌ها اجتناب کنند و اینکه در صورت حمله ما از اسرائیل دفاع می‌کنیم.ما فکر نمی‌کنیم که این حمله باید اتفاق بیفتد و در تلاش هستیم از آن جلوگیری کنیم.

photo_2024-08-05_23-32-34

نتانیاهو در یک تونل زندگی خواهد کرد

حمله لاپید به نتانیاهو

«لاپید» رهبر اپوزیسیون کنست رژیم صهیونیستی با انتقاد از وضعیت و سرنوشت پیش روی فلسطین اشغالی در سایه واکنش احتمالی ایران به ترور شهید هنیه گفت: آیا آنچه در روزهای اخیر شاهد هستیم استاندارد جدید است؟ آیا برای شما قابل قبول است که پنج روز است کل اسرائیل نشسته و در انتظار است که چه کسی ما را بمباران می‌کند؟ چون بازدارندگی و دولتی وجود ندارد.

photo_2024-08-05_23-24-55

توئیت لحظاتی پیش صفحه دفتر رهبر انقلاب

رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی یک دولت نیست؛ یک باند جنایت‌کار، یک باند قاتل و یک باند تروریست است.

photo_2024-08-05_23-33-48

یک تحلیلگر: شک دارم امشب ایران حمله کند

علی واعظ نوشت: از آنجایی که ایران خواستار برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی در جده در روز چهارشنبه شده است، من شک دارم که حمله ای امشب انجام شود. اما چه کسی می داند...

 واشینگتن پست نوشت: دولت بایدن به نمایندگان کنگره اطلاع داده که حملات ایران ممکن است از روز دوشنبه یا سه‌شنبه آغاز شود 

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل نوشت: دو ناوشکن آمریکایی از تنگه هرمز به سمت اسرائیل حرکت کردند

شرکت هواپیمایی دلتا پروازهای خود از نیویورک به مقصد تل آویو را تا ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) لغو کرده است.

وزارت خارجه آمریکا: به‌دنبال کاهش تنش‌ها در خاورمیانه به روش دیپلماتیک هستیم.

شبکه ۱۴ اسرائیل: اطلاعات آمریکا به اسرائیل هشدار داد که حمله ایران در حال "نزدیک شدن" است.

رادیو اسرائیل: برآوردها در اسرائیل این است که پاسخ ایران بر اهداف نظامی متمرکز خواهد بود

photo_2024-08-05_22-42-55

ترافیک هوایی تجاری سنگین و معمولی امشب بر فراز عراق و غرب ایران

رسانه‌های عبری: اسرائیل در انتظار حمله فلج شده‌است

رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعتراف نمود که بعد از ترور هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و و حشت اسرائیلی‌ها را در بر گرفته است و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

سرویس‌های اطلاعات اسرائیل هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

این رسانه عبری زبان با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرد.

رسانه‌های عبری زبان همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

سخنگوی پنتاگون به خبرنگار اسکای نیوز عربی گفت که ایالات متحده تا این لحظه تحرکات خاصی در ایران مشاهده نکرده که نشانگر حملاتی احتمالی در ساعات آینده به اسراییل باشد. 

العربیه نوشت: ایران قرار است برای اولین بار موشک قدرتمند خرمشهر را عملیاتی و علیه اسرائیل استفاده کند

photo_2024-08-05_22-07-54

پارکینگ های بیمارستان های اسرائیل هم به بخش مراقبت های اورژانسی تبدیل شد

اسرائیل از ترس انتقام ایران حتی پارکینگ های بیمارستان های خود را هم به بخش مراقبت های اورژانسی تبدیل کرده است. همچنین از سایر پارکینگ ها به عنوان پناهگاه استفاده خواهد کرد

صدای انفجار در نزدیکی عین‌الاسد

یک منبع امنیتی در گفتگو با شبکه الجزیره از صدای دو انفجار در نزدیکی پایگاه عین‌الأسد که نیروهای آمریکایی در آن مستقر هستند، خبر داد.

دونالد ترامپ گفت: شنیده‌ام که امشب حمله‌ای از سوی ایران علیه اسرائیل انجام خواهد شد.

هشدار خبرنگار بی‌بی‌سی از حمله قریب‌الوقوع ایران به اسرائیل 

او گفت: حس ما این است که حمله ایران علیه اسرائیل ممکن است هر لحظه اتفاق بیافتد. آمریکا انتظار دارد ایران ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده به اسرائیل حمله کند.  یک مقام رژیم صهیونیستی انتظار دارد هر حمله ای از طرف ایران و حزب الله ممکن است روزها طول بکشد. 

خبرنگار بی‌بی‌سی افزود: مردم در سرزمین‌های اشغالی در حال جمع آوری آذوقه هستند. ارتش اسرائیل هشدار داده است ممکن است دفاعی هوایی از اسرائیل ۱۰۰ درصد عمل نکند و تعدادی از موشک‌ها به زمین بخورد.

عربستان سعودی: اجازه عبور موشک از حریم هوایی خود را نمی‌دهیم

 وزارت خارجه آمریکا نوشت: بلینکن با نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و همچنین وزیر خارجه مصر در مورد تنش‌ در خاورمیانه گفتگو کرد

هاآرتص نوشت: تلاش‌ها برای آرام کردن اوضاع با ایران ناکام ماند/ تلاویو خود را برای چندین روز پر تنش درمنطقه آماده می‌کند

 منبع اسکای نیوز عربی نوشت: اردن به ایالات متحده، اسرائیل و ایران اطلاع داده که به هیچ وجه اجازه استفاده از حریم هوایی خود را نخواهد داد 

باراک راوید خبرنگار اکسیوس از قول مقامات ارشد اسرائیل نوشت: وزیر امور خارجه مجارستان روز دوشنبه در تماس تلفنی با کاتز وزیر امور خارجه اسرائیل به وی گفت که ایران اوایل امروز به مجارستان اطلاع داده است که در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، به اسرائیل حمله خواهد کرد.

هاآرتص:چرا پاسخ نظامی ایران به اسرائیل این بار چالش برانگیزتر خواهد بود؟ / تمرکز تهران بر تاسیسات نظامی و دفاعی واقع در شمال و مرکز اسرائیل خواهد بود

ارزیابی اطلاعاتی مبنی بر اینکه ایران و حزب الله در حال حاضر علاقه ای به شروع یک جنگ تمام عیار ندارند همچنان پابرجاست. اما نگرانی از این است که یک تبادل آتش بین دو طرف، یعنی حمله ایران، واکنش اسرائیل و تکرار این چرخه، موجب تشدید تنشی شود که متوقف کردن آن دشوار باشد.

زن رید در هاآرتص نوشت: ایالات متحده همچنان در حال ارسال این سیگنال است که در صورت اقدام انتقام جویانه ایران و حزب الله به تلافی دو ترور اخیر در کنار اسرائیل خواهد ایستاد. به رغم رابطه نه چندان دوستانه بین دو طرف، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در آخرین گفتگوی تلفنی خود با بنیامنین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به وی قول داده که به تل آویو در دفع حملات موشکی و پهپادی ایران کمک خواهد کرد.

به گزارش  «انتخاب»، آمریکایی ها در حال تقویت نیروهای خود در خاورمیانه هستند. روز دوشنبه قرار است ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده مرکزی ارتش آمریکا برای هماهنگی بیشتر این آمادگی ها به اسرائیل سفر کند. 

مقام های دفاعی انتظار ندارند که ایران، حزب الله و دیگر سازمان های عضو محور مقاومت از وعده خود در باره گرفتن انتقام عقب بنشینند. آنها پیش بینی می کنند که حملات به زودی اتفاق خواهد افتاد و تمرکز آن بر تاسیسات نظامی و دفاعی واقع در شمال و مرکز اسرائیل خواهد بود.

ارزیابی اطلاعاتی مبنی بر اینکه ایران و حزب الله در حال حاضر علاقه ای به شروع یک جنگ تمام عیار ندارند همچنان پابرجاست. اما نگرانی از این است که یک تبادل آتش بین دو طرف، یعنی حمله ایران، واکنش اسرائیل و تکرار این چرخه، موجب تشدید تنشی شود که متوقف کردن آن دشوار باشد.

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان اخیرا تهدید کرده که اگر اسرائیل به بیروت حمله کند به تل آویو حمله خواهد کرد. اکنون دشوار می توان انتظار داشت که او از این تهدید خود عقب بنشیند.

اما حزب الله ممکن است از حمله به زیرساخت های استراتژیک اسرائیل نظیر سکوهای گازی در دریای مدیترانه امتناع کند. زیرساخت های انرژی لبنان در برابر حمله نظامی بسیار آسیب پذیرند و حزب الله می داند که اسرائیل می تواند با حملات هوایی نسبتا ساده شبکه برق لبنان را برای مدتی طولانی از کار بیاندازد. 

در رویارویی ماه آوریل، حزب الله از پیوستن به حملات ایران امتناع کرد. این بار حزب الله تهدید کرده که در این حملات مشارکت خواهد نمود و حوثی ها هم قول مشارکت داده اند.

این بدان معناست که حزب الله با حملات احتمالی از هر جهتی مواجه است؛ برخی از پرتابه ها ممکن است از سمت حزب الله در لبنان شلیک شوند که نه تنها از نظر جغرافیایی در نزدیکی اسرائیل قرار دارد بلکه برخوردار از مقادیر زیادی موشک، راکت و پهپاد است و برخی از آنها تسلیحاتی نقطه زن به شمار می روند. در نتیجه سامانه دفاع هوایی اسرائیل نسبت به ماه آوریل با چالش سخت تری مواجه خواهد شد.

به رغم تهدیدات پر سر و صدای سخنگویان دولت اسرائیل، پاسخ تل آویو قطعا تا حدودی بستگی به موفقیت حمله ایران خواهد داشت. بر جای گذاشتن تخریب گسترده و به خصوص تلفات بالا احتمالا منجر به واکنش سخت اسرائیل خواهد شد.

در ماه آوریل اسرائیل یک حمله هوایی مشخص به یک سامانه دفاع هوایی ایران انجام داد و بعدا گزارش شد که این حمله موجب تخریب یک بخش مهم از یک سامانه اس 300 این کشور شده که مسئولیت حفاظت از یکی از اماکن هسته ای ایران را بر عهده داشته است.

عدم اعتماد بین آمریکا و اسرائیل

این سومین باری است که از زمان آغاز جنگ غزه، آمریکا نیروهایش را برای دفاع از اسرائیل بسیج می کند. اکتبر سال گذشته در جریان هفته نخست جنگ، بایدن به ایران هشدار داد که به حملات حماس نپیوندد و دو گروه ضربت را به همراه ناوهای هواپیمابر به دریای مدیترانه و دریای سرخ اعزام کرد. دومین بار نیز در جریان حمله ایران در ماه آوریل این اتفاق افتاد.

بر اساس گزارش رسانه های اسرائیلی و آمریکایی، بایدن هفته گذشته به نتانیاهو گفت که آمریکا این بار نیز به اسرائیل در برابر حملات مورد انتظار ایران کمک خواهد کرد. با این وجود، بایدن معتقد است که نتانیاهو با ترور هنیه در تهران تنها چند ساعت پس از ترور فواد شکر در بیروت وضعیت بحران فعلی منطقه را تشدید نموده است. 

این واقعیت که آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده همچنین هشداری به ایران است که باید پاسخ خود را محدود سازد تا از بروز ریسک رویارویی مستقیم با ایالات متحده و توانمندی های نظامی آن اجتناب نماید.

ناخرسندی بایدن از ترورهای اخیر علاوه بر عصبانیت وی از نتانیاهو در خصوص تاخیر در دستیابی به توافق آزادسازی گروگان هاست. به گفته منابع آمریکایی، بایدن نتانیاهو را متهم کرده که به او درباره توافق دروغ گفته و علاقه ای ندارد که مذاکرات آتش بس را به سرانجام برساند.

نتانیاهو می گوید خواهان یک توافق هست اما برای این کار شرایط سختگیرانه تری تعیین کرده است. وی اصرار دارد که حضور اسرائیل در کوریدور نتزاریم که نوار غزه را به دو منطقه تقسیم می کند و کوریدور فیلادلفی که در امتداد مرز غزه و مصر قرار دارد تداوم یابد.

در مقابل، مقام های ارشد دفاعی معتقدند اسرائیل باید بر سر برخی موارد کوتاه بیاید تا بتواند به توافق دست یابد و جان گروگان هایی را که همچنان زنده هستند نجات دهد. گفته می شود بیش از نیمی از 115 گروگانی که در غزه حضور دارند، یا به دلیل مرگ در زمان بازداشت یا به دلیل کشته شدن در حین عملیات 7 اکتبر دیگر زنده نیستند و تنها جنازه شان به غزه برده شده است.

هر چه جنگ طولانی تر می شود (روز چهارشنبه دقیقا ده ماه از زمان حمله حماس به اسرائیل سپری خواهد شد) روشن تر می شود که اسرائیل همزمان در حال دنبال کردن دو هدف است. اول رویارویی نظامی با حماس که به تقابل با حزب الله لبنان و حوثی های یمن نیز کشیده شده و اکنون ممکن است پای ایران نیز به شکلی مستقیم تر به آن باز شود. و دوم تقابل شخصی نتانیاهو برای تداوم حیات سیاسی اش، تا از طریق باقی ماندن در قدرت رسیدگی به اتهامات کیفری خود را کند و یا متوقف کند.

نیاز نتانیاهو به ماندن در قدرت وی را وارد مجادلاتی گسترده با دستگاه نظامی اسرائیل و دولت آمریکا کرده است. آنها مخالف مسیری هستند که از سوی وی در پیش گرفته شده و معتقدند نتانیاهو عمدا اجازه نمی دهد توافق آزادی گروگان ها به نتیجه برسد.

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 75
  • 🐜
    10

    اگر پایگاه نگهداری سلاح‌های کشتارجمعی اسراییل را بزنید موافق هستم در غیر اینصورت ضایع است حمله نکنید سنگین ترین است!!! ضربه باید کاری باشد نه سطحی!!! ب قول قدیمی ها یکجوری بزنید که هیچ بیمارستانی پذیرش ش نکنه حتی بیمارستان سینا!!! چهار تا سوله خالی و بیابان که زدن نیست!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      خواب شوم اسراییل برای ایران کشاندن ایران به باتلاق جنگ هشدار به مسولان نظام مواظب حقه بازی اسراییل باشید وخواهشا جوگير نشوید چون با شرایطی که کشور دارد همینجوری داریم از بین میریم دیگر جنگ تو این شرایط سخت واقعا یک اشتباه بزرگه

  • ناشناس
    18

    قاسم سلیمانی در عراق به شهادت رسید! چرا عراقی ها تاثیرات ژئوپولیتیکی و اقتصادی نداشتند؟ چرا آنها با امریکا به جنگ نرفتند؟
    چرا کشور و مردم ما برای هنیه میبایست بسوی جنگ بروند؟
    هنیه که صدام را سیدالشهدا نامید و برای ایران نه تنها سودی نداشت که هزینه بسیار زیادی را به کشور تحمیل کرد! چه ارزشی دارد که برای او به جنگ برویم؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      مگه حاج قاسم،عراق را از چنگ داعش نجات نداد،مگه حاج قاسم مهمان دولت عراق نبود،پس چطور دولت عراق به خونخواهی او قیام نکرد،چطور رابطه خودش را با آمریکا قطع نکرد؟؟؟حال اسمعیل هنیه که خدا رحمتش کند،چه خدمتی به منافع ملی ایران کرده که ما می خواهیم بخاطر وی ایران را ویران تر کنیم؟؟ایا خدمات حاج قاسم و هنیه با هم برابر هستند؟؟؟یا خون اعراب و هنیه از خون ایرانی ها و حاج قاسم عزیزتر و رنگین تر است؟؟؟؟چرا برا ترور شش دانشمند هسته ای و نازنین ایرانی،به خونخواهی بلند نشدید یعنی خون ایرانی ها کمتر ارزش دارد؟؟؟؟؟

    • ناشناس
      1

      خیلی خیلی احسنت واقعا مغزت خوب کار می کنه وحرف درست زدی

    • ناشناس
      1

      چون ما از جای دیگه ای دستور میگیریم

    • ناشناس
      3

      جواب همه چراهایی که مطرح کردی:
      "چون خودتون اینطور انتخاب کردید"
      مفهوم شد؟

    • ناشناس
      14

      داعش در عراق بود دیگه و عراقی ها هم ناخواسته جنگیدند ..آنقدر هم دروغ میگید عربستان دشمن غزه و آمریکا با صدام بود برعکس عربستان علیه غزه است .چرا چرا می کنید صدا در دماغ می اندازید هرروز بچه ها به خون کشیده میشوند و غزه پاکترین ادمعاست که اروپا را خونها تخت تاثیر قرار داده و اتفاقا با دشمن انبیا می‌جنگند ..که غزه را جهنم کردند شما که هستید که نشستی زهر زبان نیریزی

    • ناشناس
      15

      عجب آدمی هستی ..هرروز خون بچه در غزه ریخته میشود مثل دهات گلایه کننده میگی پنجاه سال قبل هنییه اینطور گفت !!!پنجاه سال قبل خودتون معلوم نبود به چه دینی بودید !!!و این حرفها دروغه در عمل دشمنان غزه عربستان. و آمریکا و یهود به صهیون کمک کردند .غزه مهم اینه که معتقد به امام حسینه ...عید بودی خبر نداری مردم اروپا برای غزه بازداشت هم شدند. اینهمه چهل هزار نوزاد کفن شد یک حرف سطحی خاله زنک دروغ را نقل می‌کنی!!!!!که هنییه شست سال قبل اینطور گفت و.هررور هم یک حرف تازه شایعه میکنید که اصلا نبوده ..

    • ناشناس
      15

      صدام هم‌پیمان یهود و آمریکا و عربستان بود و این حرف دروغه آن موقع هنیه نبود یاسر عرفات بود کم اشتباه بگین

    • ناشناس
      9

      همینکه صدام با رژیم صهیونیستی بود و حتی راهپیمایی برای قدس را بمباران میکرد دلیل دروغ بودن این حرفه ..در عمل صدام با رژیم صهیونی و عربستان بود !!!سیاست خاله زنکی نیست که حرف دروغی در بیاورید که این اینطور گفت!!!عملکرد مشخص می‌کنه

    • ناشناس
      15

      هنییه نوه و خانواده اش هم در عمل برای راه امام حسین فدا کرد که صدام کفر می‌گفت باز هم از حرف خاله زنک دست. نمی کشید

    • ناشناس
      12

      باهوش دنیا برای کودک کشی و اینهمه جنایت و قطع عضو کودکان و گرسنه نگهداشتن در. چادرها ناراحته..هرروز کودکان جدید به خون کشیده می شوند ..غزه امروز به گفته خودشان مسیر کربلا را عملا. میروند و حتی نوه هنییه هم شهید شد تو حرف کدام حرف دروغ کدام خاله زنک را می کی چون اصلا سیاست صدام با صهیونیست و عربستان بود نه غزه و اعتقادات غزه و صدام زمین تا آسمان متفاوتنه چون صدام اصلا مثل غزه کربلا اینها نمی گفت عملکرد. حسابه و این حرف مفته

    • ناشناس
      11

      هنیبه با صهیونی مبارزه میکنه برخلاف صدام ..خوبه برای آنها هم حرف درمی آورید

    • ناشناس
      8

      به اینطور گفتن نیست که بحث غزه هم خاله زنک کنی.. عملکرد حسابه که در عمل صدام و عربستان و انگلیس و مصربا صهیونیسم بودند نه اهل غزه .خنده داره که انموقع یاسر عرفات بود هنیبه نبود

  • همرزم هادی
    20

    این انتظار برای غاصبین جنابتکار تاکتیک خوبیست شک نکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      منتظریم که شب حمله فرا می رسد، حضرت هادی به هادی شفا بدهد

    • ناشناس
      0

      اشتباه لایک زدم بنظرم نباید گفت غاصب چون زمین بامیان وامضای ملت فلسطین خریداری شده و درباره جنایتکاردرهمه مواردهم درست نیست چون تحریک وسپرسازیه

  • ناشناس
    10

    بی لیاقتی مسئولین با این هل من مبارزهای توخالی جبران نمیشه !
    بیخود جوگیر نشید شعار جنگ ندید
    ملت ایران بخاطر یک عرب فلسطیتی وارد جنگ و درگیری با ابرقدرت بلامنازع دنیا نمیشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      والا انهمه بچه کفن شدند هم گفتی به ما چه که الان یک نفر بگی !!!حرف زدنت چطوره ..قدیم همسایه ناتجیب امامزاده به درش لگد می انداخته عرب عرب می گفته آخر هم در خلوت جاده شهید کرده از آن نسل ماندید !!!چه تفکر سطحی که با نژاد مردم را صدا بزنید .هیچ کس به سبد حمزه نمی رسد و انگار که همه اعراب یکی آند عرب عرب کنی برعکس بن سلمان و حکام عرب با اسراییله

    • احمد
      0

      از ادبیات خیلی از کامنت ها معلومه کار هوش مصنوعی هست جمله بندی های عجیبی تو کامنت ها هست تقریبا تمام طرفداران جنگ رباتیک کامنت گذاشتن

    • ناشناس
      0

      احمد دلبندم هوش مصنوعی نیست
      بلکه فاطی روانی و بهنام متوهم و ساندیس خوران چندتا سیم کارت مفتی دارن و دم از جنگ و گشتار میزنند چراکه گوشت شان رو زاکانی تهیه میکنه اونم مجانی به ازاي چندتا کامنت

  • ناشناس
    2

    آورین آورین بر مسئولان عراقی آورین آورین

  • کاکو
    26

    تا حمله رعد آسا به اسراییل ۶ساعت باقی مانده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      کاکو یه جوری میزنند کاکویی میشی دقیق ۶ساعت و۶ ثانیه دیگه

    • ناشناس
      1

      شش ساعت موشک ها تو راه هستند

  • ف ح
    22

    لعنت به اسراییل اطفال کش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      ما وزیر و وکیل کشورهای گرسنه مثل لبنان سوریه و غزه نیستیم فقط ایران

  • ناشناس
    38

    فعلآ یه چند روز نگران بمونید ترجیحاً تو پناهگاه بخزید از ترس بلرزید تا ببینیم کی بزنیم تو سرتون خخخخخخخخخخخخخخخخ
    خدا رحمت کنه هیتلر رو

  • چای دبش باغ ازگل
    13

    موتور قسطی بدون پیش پرداخت خواستم بخرم نشد تلویزیون تبلیغات دروغین تحویل مردم نده نمایندگی فروش موتور هندا ۱۲۵ گفت ۸۰ میلیون پیش بده ۲۰ میلیون اقساطی!!! موتور دم قسط بدون چک و ضامن فقط با سفته کسی سراغ دارد لطفاً راهنمایی کنید!!!

  • ناشناس
    5

    در مورد این محیر العقول عصمت خانم نظری ندادند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حتماً خسته ای .... نه عصمت خانم.... مخلصیم آقا مخلصیم....

  • امیر
    13

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    6104337446580449

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ده میلیون برای ده روز،شماره بذار باهات تماس بگیرم ، کار راحت ، بازسازی و تمیزکاری ساختمان ، نقاشی هم یاد می گیری

    • احمد
      2

      یه التماس به سران نظام کن یه موشک کمتر بزنن به اسراییل پولشو بدن به تو تمام مشکلات خودت و جد آبادت حل میشه شروع کن

    • جانتان
      0

      فاطمه حیدری که هی شعار در می‌کنه بیا به این کمک کن اگر ریاکار نیستی

  • ناشناس
    4

    داداش این همه شعار میدین می زنیم می زنیم اگر مثه عملیات قبلی نذارن یه موشک رو زمین بخوره اونوقت همه ما باید بریم برای خودمان قبر بخریم چون دیگه هیچ امنیتی در این مملکت وجود نخواد داشت...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      نترس ترسو
      اسرائیل هیچوقت با تو و امثال تو کاری نداره

    • ناشناس
      0

      ترسو خودت بی ادب

  • ناشناس
    21

    نتان یاهو مانند سگی دست آموز است که به هاری مبتلا شده

  • ناشناس
    4

    روسیه دنبال بردن ایران دراتش وضربه خوردن همیشگیه روسیه مارخوش خط وخال افراطیون اسراییلی وامریکابااسراییل متحدهستندجبهه شیعیان آذربایجان وتهدیدبلقوه طالبان وپاکستان تمام نشده بایدسریعترویااصلاباکمترین خسارت تمام بشه روسیه علنی از تمامیت ارضی واشتغال جزایرایران حرف زد

    نظرات شما -
    • بهنام
      8

      اذهان را به طرف روسیه نگردان ، مثل اینکه خیلی پرتی !!! الان مسئله اسرائیل و غلطی که کرده است نه روسیه!!!!
      سید حسن نصرالله گفت طوری به درد می‌آوریم‌تان که خنده‌هایتان تبدیل به گریه شود اما ظاهراً عده‌ای
      مزدور پادو و کاسه لیس جلوتر از اسرائیل دردشان گرفته است.!!!!!

  • ناشناس
    11

    صلح صلح لعنت بر جنگ

  • ناشناس
    2

    اگر اسراییل جواب بدهد ایران هم باید جواب بدهد اگر ندهد بز دلانه است ولی ارتش اسراییل خیلی قدرتمند هستش

  • محمد محمدی
    6

    چی شد،؟ چرا حمله نکردید،؟

  • ناشناس
    4

    یه سوال اگه قراره حمله بشه چرا همه ساعت حمله نوع تسلیحات همه چیو میدونن ما آنقدر خفنیم!

  • ناشناس
    1

    والا من یکی دو کیلو تخمه گرفتم نشستم پا خبر ببینم کی موشک ها انشالله هوا میشن تا پیگیر شم بخورن وسط تلاویو ... بگو زودتر بزنن تخمه ها داره خلاص میشه

  • ناشناس
    1

    قبلا شب ها تا دیر وقت می نشستیم مسابقه های فوتبال نگاه می کردیم .الان تا دیر وقت می نشینیم منتظر که موشک ها چه ساعتی پرتاب میشن چند ساعت تو راه هستن از کمر بندی میرن یا از اتوبان و به سلامتی کی میرسن اسرایبل. و

  • ناشناس
    2

    حق ندارید جنگ کنید چرا به جای ملت تصمیم گیری می‌کنید، جنگ که بشه فقط مردم بیچاره خسارت می‌بینن ، عربده ها و خط و نشان ها را کسان دیگه میکشن کتکش را مردم میخورن ، فرزندان همان ها که شعار نبرد با اسرائیل میدن حتی سربازی هم نمی‌روند چه برسد به جنگ ، خرابی ناشی از جنگ در خوزستان و آبادان هنوز به جا مونده شما ها دولتی نیستید که حق مردم رو به جا بیارید پس گنده لاتی در نیارید و فکر اقتصاد مردم باشید و از واقعیت جامعه ای که ساختید فرار نکنید و پشت شعار جنگ قایم نشید وظیفه ذاتی خودتون رو انجام بدید ، من به عنوان یک جنوبی و بوشهری که نزدیک به نیروگاه حساس اتمی هستم میگم که جنوب در جنگ مظلوم واقع شده

  • علی
    0

    در کشورهای جهان سوم همیشه باید تنش وجنگ حکمفرما باشه .

  • مهربان
    2

    لعنت به جنگ لعنت به دوستداران جنگ

  • حسین
    1

    آقا بزنید و خوب هم بزنید اگرم میدونید ضعیف میزنید پس نزنید چون دیگه اسراییل ولکن ایران نمیشه اگر ادب نشه مطمئا باشید افراد بزرگ نظام رو دونه بدونه هدف میگیره و این یعنی عدم امنیت و منتهی به تسلیم باطنی و اخر سر تسلیم علنی کاری به قتل هنیه ندارم ولی این ی هشدار بدیه برای نظام

  • ناشناس
    1

    آمریکا اگر در جنگ ایران با اسرائیل مشابه عملیات وعده صادق دخالت کند واز اسرائیل حمایت کند وموشکهاوپهباد های ایران را رهگیری کند ویا برای رهگیری موشک‌ها به اسرائیل کمک کند به خدای محمد ص به کل پایگاه‌های آمریکا حمله خواهیم کرد و من بعد یک روز خوش برای شیطان بزرگ امریکا در منطقه نخواهیم گذاشت وجنگ با آمریکا را در منطقه شروع خواهیم کرد وهر روز جنگ با آمریکا در منطقه وجهان خواهیم داشت ، وهمانطور که خمینی مظهر شرف دست آمریکای دزد را از آرنج شکست وبا اردنگی آمریکای دزد را از ایران بیرون انداخت، سربازان خمینی اینبار استخوان پاهای آمریکا را در منطقه قلم خواهند کرد ، جنگ با اسرائیل یاغی کاملا جدی و لبریز از خشم وعصبانیت ایران و امت اسلامی است ، شیطان بزرگ از میدان جنگ با کودک کش گم شود ودور شود ،هر کس زمان و مکان و نحوه حمله متفقین و ایران را به اسرائیل لو بدهد واعلام کند قطعا خائن و منافق است، زمان ومکان ونحوه حمله به اسرائیل کاملا محرمانه است و مثل عذاب‌های خداوند بر سر امت های سرکش غافلگیرانه و ناگهانی خواهد بود و به صورت ناگهانی ودر حالی که یهودیان غاصب به بازی وعیاشی مشغولند بر سرشان نازل خواهد شد و آنها را اندوهگین و گریان خواهد کرد ، همه دول وامت اسلامی برای حمله به اسرائیل با ایران بیعت کنند و با ایران متحد و متفق شوند. امروز جنگ خندق و صفین است که علی (ع )با همه قبایل برای جنگ با معاویه ویهود دست بیعت دراز کرد ، عربستان سرزمین وحی ، عراق غیور ، مصر قهرمان، اردن غیرتمند ، امارات ، بحرین ، ترکیه ، ارتش لبنان و‌‌‌‌.‌‌‌.‌ دست بیعت نظامی باایران برای جهاد با اسرائیل ببندند. آهای مسلمانان و دول اسلامی در بند خانه عنکبوت بدانید وآگاه باشید در این مقطع زمانی ارزشمند بهترین فرصت وبهانه برای نابودی اسرائیل غده چرکین سرطانی پیش آمده است که این فرصت طلایی پیش آمده نابودی اسرائیل هر صد سال هم تکرار نمی شود. اسرائیل در اثر جنگ نزدیک یکساله از نفس افتاده وبا همت وجهاد دول وامت اسلامی به راحتی شکار می شود. نصر من الله وفتح القریب .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عجب انشايي نوشتي

  • ناشناس
    4

    ببخشید پول این موشکها از کجا؟ = از جیب ملت ایران... بخاطر کی پرت میشه؟=ملت عزیز فلسطین ......

  • ناشناس
    1

    احتمالا مردم مظلوم فلسطین از فامیلای ملت گرسنه ایران هسن و برای همیشه باید ازشون دفاع کنیم گناه دارن ..... احسنت....

  • ناشناس
    2

    به امید خدا فقط جنگ . بهتر از این زندگی نکبتی است و دوست دارم مانند یک ادم کافر بمیرم نه دبندار .

  • ناشناس
    3

    اینکه یک عده ای در ایران تصمیم بگیرند ۸۰میلیون ایرانی را بخاطر یک عرب فلسطینی درگیر جنگ و ناامنی کنند عین حماقت هست مردم ساکت نخواهند ماند

  • آشنا
    12

    با سلام و احترام خدمت سروران
    عجالتاً در پاسخ به کامنت برخی عزیزان، که نوشته اند بخاطر یک نفر فلسطینی یا عرب چرا جنگ؟ خاطر نشان کنم که اصلاً این چنینن نیست و فرد مد نظر نیست، بلکه اقدام در قلب تهران پس از این همه شرارت، آستانه صبر لبریز شده است. در صورت عدم پاسخ مطمئن باشید رژیم غاصب صهیونیست گستاخ تر می شوند و فردا خرابکاری در شهر و خیابان شما اتفاق می افتد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      هنوز هیچ مدرکی دال بر دخالت اسرائیل پخش نکردند می گویند بمب نبوده که خودشان زیر سوال نروند ولی هیچ تصویری از موشکی که شب شلیک شده و به ساختمان اصابت کرده پخش نمی کنند موشک شعله عقبه دارد از کیلومتر ها دورتر هم دیده می شود

    • ناشناس
      3

      نه به جنگ
      نه به جنگ
      نه به جنگ

  • ناشناس
    1

    مگر خون فخری زاده بی ارزشتر از خون هنیه بود که برای او سکوت کردید ولی برای این بیگانه می خواهید وارد جنگ شوید؟

  • سجاد
    1

    امنیت اسماعیل هنیه با محافظنش بوده، چه ربطی به مردم فقیرایران داره که باید هزینه پرداخت کنند

  • ناشناس
    7

    احسنت
    سپاه پاسداران سریع با موشک های سجلی و پاوه ۶ و خرمدره ۷ و .... اسرائیل و آمریکا و ناتو و.....نابود کند.

  • ناشناس
    0

    45 ساله با تحریم های بی رحمانه با مردم ایران می جنگید! شما روش دیپلماتیک می دونید چیه؟! برجام روش دیپلماتیک نبود؟! اگر بود چرا خارج شدید؟!

  • ناشناس
    0

    توئیت فرمودند

  • ناشناس
    0

    دفاع از مظلوم خوبست ولی چراماباید همیشه برای لبنان وسوریه ویمن وعراق وافغانستان هزینه بدیم چراعربستان وامارات وقطر با آن ثروت افسانه ای ومردم درنازونعمتش هزینه نمی‌دهند سوریه پشتیبان امارات درمورد جزایر سه گانه ایرانی بود درچند ماه پیش وافغانستان ۱۵ میلیون جمعیتشان درداخل ایران باعث گرانی وتورم مسکن واجاره وبیکاری وهزاران جرم وجنایت که هرروز میشنویددررسانه ها وسالی صدها میلیارد دلارخرج برروی دست ایران ازآب وبرق وگاز واشتغال ومسکن ونان وبنزین وآموزش وبهداشت

  • ناشناس
    0

    باید حساب همه جا رادرجنگ کرد مردم فقیر گرفتار ومستاجر وبیکار مواظب حمله ائتلاف آمریکا واسرائیل وانگلیس وآلمان وانگلیس وفرانسه وعربستان وامارات واردن که همیشه پشت سرامریکا ایستاده اندباشید مواظب جنگنده های پیشرفته مثل اف ۱۶ و۳۵ وپایگاههای آمریکا درکل خاورمیانه که مسؤل امنیت اسرائیل هستند

  • ناشناس
    1

    کاش یک عکس هم از دزدان بیت المال و اختلاسگر ان می گذاشتید تا تکمیل می شد

  • ناشناس
    5

    حزب الله لبنان با انتشار عکسی ازنخست وزیر رژیم صهیونیستی در داخل دفترش نوشت: توانایی های ما را محک نزنید.😭👏

  • ناشناس
    0

    البته که ایران درصدد گوشمالی نتانیو هست ولی نوع گوش مالی باید بگونه ای باشد که جامعه بین المللی هم با ایران پس از انتقام همراه باشد .
    کشیده شدن ایران به جنگ اصلاً به صلاح نیست و ریسک بسیار خطرناکی هست .

  • یک زن...یک پزشک
    0

    حتی حالا که افراد ضد نظام می‌گن ایران برای دفاع از تعرض به خاکش باید واکنش نشون بده جالبه یه سری مخالفن...اگر این بار مشت محکم نزنین اونها با بعد محکم تر خواهند زد ...بعید نیست سر خونه ی مردم عادی موشک بندازن...اگر برای حمله به اسقاطیل نیروخواستین لب تر کنین...زندگی بدون شرافت و عزت ملی رو نمیخوام

    نظرات شما -
    • یمنوگ
      0

      آفرین آفرین افرین

  • ناشناس
    0

    انشالا که خون از دماغ هیچ انسان یا حتی حیوانی نیاد!

  • محمد
    0

    چرا اینقدر وعده سر خرمن میدین،،اگه زدنی هستی بزن یانکنه مثل اون آبروریزی تپه های خاک ودشتهای خالی را میزنید که بگین زدیم ،،اسراییل تاخالاهرکاری تونست کردش چی همه حمله وچی همه دانشمندکشت ،،خداشاهده جرات داشتن خوبه اگه مردین چندصدتا نظامیانش وسران سیاسی و دانشمندان هسته ایش رابزنید،،لطفاجنگ روانی نکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد