شهادت ۲ فرمانده گردان‌های القسام حماس در حمله پهپادی اسرائیل به شهر جنین در کرانه باختری

کمیته‌های مقاومت فلسطین شهادت ۲ فرمانده گردان‌های القسام در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری را محکوم کرد.

شهادت ۲ فرمانده گردان‌های القسام حماس در حمله پهپادی اسرائیل به شهر جنین در کرانه باختری

کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما شهادت ۲ فرمانده القسام، «رأفت دواسی» و «ولید ابوعره» در جنایت بزدلانه رژیم صهیونیستی در جنین را تسلیت می‌گوییم و تأکید می‌کنیم خون شهدای پاک ما باعث شعله‌ورتر شدن مقاومت و پافشاری اعضای مقاومت برای حمله به دشمن صهیونیستی در سرتاسر خاک فلسطین می‌شود.

طبق گزارش المیادین در این بیانیه آمده است: سیاست ترورها که توسط صهیونیست‌های نازی در پیش گرفته شده است تنها به شکست می‌انجامد. ما از اعضای مقاومت و آزادگان ملتمان در کرانه باختری و قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ می‌خواهیم عملیات مقاومت را تشدید کرده و تمام خاک ما را به میدان درگیری تبدیل کنند.

شامگاه شنبه وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنین خبر داد.

این ۲ شهید از فرماندهان گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس هستند.

گردان‌های القسام شهادت این ۲ فرمانده خود را تسلیت گفت و اعلام کرد که آن‌ها مسئول برنامه‌ریزی و اجرای عملیات‌های ضدصهیونیستی از جمله عملیات انفجار خودروی نظامی صهیونیست‌ها در جنین در ۲۷ ژوئن، عملیات کمین ترکیبی در نزدیکی روستای المطله در ۲۳ ژوئیه و عملیات الاغوار در ۱۱ اوت بودند.

از سوی دیگر شهرک یعبد در غرب جنین صبح امروز (شنبه)‌ در پی یورش نیروهای اشغالگر شاهد درگیری‌هایی بود و این نیروها با بمب‌های صوتی و گاز اشک آور فلسطینی‌ها را هدف قرار دادند.

نیروهای صهیونیست ایست نظامی را در این شهرک ایجاد کردند و به تفتیش فلسطینی‌ها پرداختند.

رژیم اشغالگر همزمان با ادامه جنگ خود علیه مردم غزه، ترور اعضای مقاومت و یورش‌ها به شهرهای کرانه باختری را تشدید کرده است. تاکنون صدها تن در حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری شهید و هزاران تن زخمی شده‌اند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    قصداین ارتش نسل کشی بودهاست میتونست بین جمعیت بزنه ولی این حرکت نشان دادقصدشون حداقل تلفات انسانیه

  • سید عزیز
    0

    صهیونیسم ایده ی خطر ناکیست ولی بی تعارف دشمنیست بسیار قدرتمند با این شیوه نمیشه بجنگ چنین دشمنی رفت .استراتژی ما در مقابل چنین تفکری باید تغییر کند .با تابلو زدن و روز نابودی تعین کردن نمیشه .ساده انگارانه و مضحکه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد