رهگیری هواپیمای نظامی آمریکا توسط جنگنده روسیه بر فراز دریای سیاه

جت جنگنده سوخوی 27 روسیه، هواپیمای نظامی نیروی دریایی آمریکا را بر فراز دریای سیاه رهگیری کرد.

رهگیری هواپیمای نظامی آمریکا توسط جنگنده روسیه بر فراز دریای سیاه

مقامات نیروی دریایی آمریکا اظهار کرده‌اند: یک هواپیمای گشت دریایی لاکهید ای‌پی 3 که بر فراز حریم هوایی بین‌المللی در حال پرواز بود، توسط یک جنگنده سوخوی 27 روسیه رهگیری شد. این جنگنده روسی با سرعت بالا مستقیما از مقابل این هواپیمای آمریکایی پرواز کرده و "خلبان و کارکنان آن را در خطر قرار داده است".

مقامات آمریکایی این اقدام را خطرناک و "غیرمسئولانه" توصیف کرده‌اند.

نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اظهار کرده، هواپیمای آمریکا به دنبال این اقدام مجبور شده مانورهایی انجام دهد که موجب ایجاد لرزش در هواپیما شده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نیروی دریایی آمریکا ادامه داد: در حالی که ارتش روسیه حق دارد در حریم هوایی بین‌المللی عملیات انجام دهد، این اقدام حرکتی غیرمسئولانه بوده و ما از آنان انتظار داشتیم در چارچوب استانداردهای بین‌المللی که برای حصول اطمینان از ایمنی و جلوگیری از وقوع حوادث ایجاد شده، عمل کنند.

مقامات آمریکایی می‌گویند، این تقابل میان این دو هواپیما حدود 25 دقیقه به طول انجامیده است. آنان همچنین خاطر نشان کرده‌اند که هواپیمای آمریکایی جت روسی را تحریک نکرده و مطابق با قوانین بین‌المللی عمل کرده است.

یک سخنگوی پنتاگون در این باره گفت: چیزی که این اقدام را غیرایمن کرد این بود که آنان ارتباط رادیویی برقرار نکردند و به هواپیمای ما بسیار بسیار نزدیک شدند. مطلقا هیچ دلیلی برای رفتارهای این‌چنینی وجود ندارد.

وی افزود: هواپیمای ما در حال انجام یک ماموریت متداول در حریم‌هوایی بین‌المللی بود و جنگنده روس یکباره به هواپیمای ما نزدیک شد.

منبع: ایسنا

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد