پرسودترین سرمایه گذاری در بازار

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی اکثر مردم به دنبال راهی برای افزایش سرمایه خود هستند. همه به دنبال راهی برای یافتن پرسودترین سرمایه گذاری در بازار هستند. عده ای از مردم با ورود به بازار طلا و ارز و عده ای با ورود به بازار مسکن و خودرو، به دنبال سود بیشتر هستند.

پرسودترین سرمایه گذاری در بازار

با توجه به ارزش و اعتبار سیم کارت همراه اول، باید به شما بگوییم یکی از پرسودترین بازارها برای سرمایه گذاری بازار سیم کارت است. اما این‌که چرا و چگونه می‌توان از سیم کارت درآمدزایی داشت، موضوعی است که خیلی از مردم با آن آشنا نیستند. ولی به هر حال سرمایه گذاری بر روی خرید سیم کارت، یک پتانسیل بسیار خوب برای درآمدزایی به حساب می‌آید. لذا به شما توصیه می کنیم که اگر بنا به هر دلیل امکان یا توانایی و یا حتی ریسک ورود به بازار مسکن و خودرو را ندارید، این مقاله را هم تا انتها با دقت مطالعه کنید.  

سرمایه گذاری بر روی سیم کارت؛ پرسودترین سرمایه گذاری بازار

با توجه به نفوذ سیم کارت همراه اول در بین تمامی اقشار جامعه و همچنین نیاز بیش از پیش افراد به داشتن گوشی تلفن همراه از سوی دیگر باعث گردیده که این دو بازار به موازات هم از رونق چشمگیری برخوردار باشند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در مجموع اُپراتورهای فعال کشور، به ازای هر ایرانی حدود دو و نیم سیم کارت وجود دارد.

 یعنی چیزی در حدود ۱۶۰ تا ۱۷۰ میلیون سیم کارت. بدون تردید این آمار در مورد مسکن، زمین، خودرو، و سکه وجود ندارد. به همین دلیل ما با یک کسب و کار پُررونق با پتانسیل بالا اما خاموش مواجه هستیم: کسب و کار سیمکارت

به همین دلیل سیم کارت‌ها نیز صاحب یک حوزه کلان سرمایه‌گذاری زود بازده و پرسود شده‌اند و نظر برخی از بازاریان را به خود جلب کرده‌اند. 

ملک و طلا بخرم یا سیم کارت؟

اگر نگاهی سطحی به بازار خرید و فروش سیم کارت داشته باشید خواهید دید که در چند سال اخیر سیم کارت‌های تلفن همراه نیز خود را به عنوان یک کالای سرمایه‌ای معرفی کرده‌اند که از نوسانات نرخ ارز به خوبی پیروی می‌کنند و مثل طلا و ماشین بر موج دلار سوار هستند.

اما یک تفاوت بسیار مهم با دومورد دیگر دارند که قیمت سیم کارت با افزایش نرخ دلار افزایش پیدا می‌کند، ولی با کاهش نرخ دلار نمی‌توان انتظار ارزان شدن آن را داشت. لذا سرمایه‌گذاری در بازار سیم کارت همواره از توجیه اقتصادی منطقی‌تری در مقایسه با طلا، سکه و مسکن برخوردار است.

از سوی دیگر، به این موضوع توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در حوزه طلا و سکه، که از ریسک نگهداری زیادی برخوردارند، و سرمایه‌گذاری در زمینه مسکن نیاز به حجم سرمایه بسیار بالا و خواب سرمایه نسبتاً طولانی‌تری دارد. ضمن این‌که سیاست‌های گاه و بیگاه مسکن که در کشور در پیش گرفته شده‌اند، در چالش‌آفرینی در این حوزه بی‌تأثیر نیستند.

ما به شما این وعده را می دهیم که اگر با سرمایه ی کم نیز به دنبال سرمایه گذاری در بازار سیم کارت هستید، نگران نباشید. شما می توانید با خرید سیم کارت قسطی از سیم کارت جم به هدف خود دست پیدا کنید.

پرسودترین سرمایه گذاری در بازار

امنیت بالا در بازار سیم کارت

اگر سیم کارت شما گم شود و یا تلفن همراه شما به سرقت رود نگران سیم کارت خود نیستید و با مراجعه به مراکز معتبر فروش سیم کارت می توانید سیم کارت سرقت شده خود را بسوزانید و سیم کارت جدیدی دریافت کنید.

 با توجه به امنیت بالایی که در بازار سیم کارت مشاهده می‌شود، این بازار همیشه می‌تواند از یک رونق رو به رشد برخوردار باشد. حال هر چه سیم کارت‌های رُندتری را خرید و فروش کنید، می‌توانید انتظار سودآوری بیشتری داشته باشید. از این گذشته، خرید سیم کارت چون همراه با ثبت سیستم اطلاعات خریدار می‌باشد، از قابلیت سرقت بسیار پایین‌ترین در مقایسه با سکه برخوردار است. 

از این گذشته، بازار سیم کارت به دلیل نیاز روز افزون بازار به آن، از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است. لذا برای آن‌که به یک کسب و کار مطمئن از سیم کارت دست پیدا کنید، به شما توصیه می‌کنیم که با یک مارکت معتبر که در زمینه عرضه سیم کارت فعالیت می‌کند، در ارتباط باشید تا با روش‌های قیمت گذاری سیم کارت‌ها آشنا شوید و از یک طرح توجیهی کسب و کار سیم کارت استفاده کنید. این می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای درآمدزایی شما باشد. 

 مهندسی آینده در بازار سیم کارت

سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از شما را به خود مشغول کند این است که آیا بازار آینده سیم کارت نیز می‌تواند مثل امروز از رونق بالایی برخوردار باشد یا خیر؟

بیایید در بازار سیم کارت دست به یک آینده پژوهی بزنیم. معمولاً افراد سرمایه‌گذار تحت هر شرایطی به دنبال یک محیط ایمن برای سرمایه‌گذاری می‌گردند. شرایط اقتصادی امروز کشور ما که از یک بیماری مزمن رنج می‌برد، همواره یک محیط پر ریسک برای سرمایه‌گذاری به همراه داشته و دارد. اما در این میان بازار خرید و فروش سیم کارت همواره به عنوان یک بازار کم حاشیه با امنیت بالا عمل کرده و پناهگاه خوبی برای افراد فعال در زمینه خرید و فروش سیم کارت به حساب آمده است.

این تفکر اشتباه را از خود دور کنید که سیم کارت یک کالای غیر ضروری است.

 اتفاقاً امروزه سیم کارت‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای زندگی، کسب و کار، ارتباطات و حتی آموزش عمل می‌کنند و بدون یک زیرساخت ارتباطی مطمئن برای ورود به بستر شبکه‌های مجازی و ارتباطات فراملّی نیاز به سیم کارت دارید. لذا فعالیت در زمینه سیم کارت‌های تلفن همراه، همواره از رشد مورد انتظار ما برخوردار است و دست کم در میان مدت نمی‌توان جایگزینی برای آن متصور شد. این موضوع در مورد آیندۀ طلا، سکه، زمین، ماشین، دلار، بورس، فیش حج تمتع، و ... برقرار نیست. چرا که پارامتر دخالت دولت در شماره‌های سیم کارت نقش چندان پررنگی ندارد و این خود بازار است که با توجه به عرف و رویه‌ای که در پیش می‌گیرد، اقدام به سیاست گذاری و هدایت بازار سیم کارت می‌کند. 

چگونه در بازار سیم کارت به سودآوری برسیم

 توصیه ما به شما این است که اگر پول زیادی را برای سرمایه گذاری کنار گذاشت اید اصل سرمایه خودتان را به جریان نیندازید؛ بلکه درصدی از سرمایه‌ای که قصد استفاده از آن به عنوان سرمایه در گردش را دارید، به جریان بیندازید. چون همواره به مواردی برخورد می‌کنید که از جذابیت خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردارند. لذا باید در کم‌ترین زمان ممکن از آن فرصت استفاده کرد. 

حتماً با شرکت‌ها و سایت‌های معتبری همکاری کنید که امکان خرید قسطی سیم کارت از آنها وجود داشته باشد. چه از این بهتر که اقدام به خرید قسطی سیم کارت نمایید و به صورت نقدی به فروش برسانید. بدین ترتیب همواره می‌توانید از بازار جلوتر حرکت کنید. ما در جم سیم کارت امکان خرید قسطی سیم کارت را برای شما فراهم کرده ایم.

چه در زمان خرید و چه در زمان فروش، تک‌تک سیم کارت‌های فروشی خودتان را مورد کارشناسی و قیمت گذاری قرار دهید تا از نوسان بازار غافل نشوید و همواره با رضایت و سود کافی از معامله خارج شوید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد