جلیلی: برنامه‌هایم را برای مشارکت توده‌های میلیونی هوادارانم اعلام خواهم کرد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری، جدیدترین مواضع خود را در قبال دولت مسعود پزشکیان اعلام کرد.

جلیلی: برنامه‌هایم را برای مشارکت توده‌های میلیونی هوادارانم اعلام خواهم کرد

سعید جلیلی عصر دوشنبه در دیدار با اعضای ستادهای استانی خود در انتخابات اخیر با بیان اینکه در مردم سالاری و خصوصاً در مردم سالاری دینی، با مبانی معارفی ما، قیام باالقسط و حضور الحاضر، دائمی و همیشگی است، گفت: انتخابات یکی از جلوه‌های زیبا و درخشان مشارکت در فرایند مردم سالاری دینی است، اما واقعیت آن است که مشارکت در امور کشور صرفاً به شرکت در انتخابات هر چهار سال یکبار محدود نمی‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ادبیات انقلاب اسلامی با تعبیر «همیشه در صحنه» از مردم یاد می‌شده است. یعنی مردم همیشه و در همه صحنه‌ها باید حضور داشته باشند. باید نظارت داشته باشند. باید آماده کمک به پیشبرد امور باشند. باید آماده رفع موانع از سر راه پیشرفت کشور باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش تاریخ امام خمینی در استیفای حق مشارکت مردم ایران، تأکید کرد: امام خمینی که بنیانگذار جمهوریت در این کشور است و پس از هزاران سال حق تعیین سرنوشت را، حق مشارکت در تصمیمات بزرگ را، برای این ملت تامین و تضمین کرد، به ما آموخت که همواره هم در انتخابات‌ها حضور فعال و جدی داشته باشیم و هم در ایام غیر از انتخابات احساس مسئولیت داشته باشیم و روند امور را دنبال کنیم.

وی در ادامه پیرامون مسئله انتخابات اظهار داشت: انتخابات به معنای تعطیل کردن احساس مسئولیت قبل و بعد روز رای گیری نیست بلکه انتخابات به معنای تاکید بر حق و وظیفه مشارکت، برای تمام آحاد مردم است.

جلیلی «مشارکت» را حق و وظیفه‌ای دانست که هیچگاه تعطیل نمی‌شود و با بیان اینکه قانون تنها مقوله‌ایست که برای مشارکت حد تعیین می‌کند، تصریح کرد: هیچ گروه و دسته و باند و قبیله‌ای حق ندارند که فراتر از قانون به مردم بگویند که چه زمانی و چه زمینه‌ای عرصه مشارکت هست و چه زمان و زمینه‌ای عرصه مشارکت و نظارت نیست.

وی دراین‌باره افزود: مردم همانگونه که حق و وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند بر اساس مبانی مردم سالاری دینی حق دارند و وظیفه دارند اهالی قدرت را زیر نظر داشته باشند و آن‌ها را در چهارچوب قانون امر به معروف و نهی از منکر کنند.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان تأکید کرد: آزادی آحاد مردم در استفاده از این حق برای انجام آن وظیفه ملی و دینی و انقلابی یک اصل لایتغیر است.

جلیلی در ادامه دیدارش با اعضای ستادهای استانی خود در انتخابات اخیر، رای‌دهندگان به خود را اینگونه توصیف کرد: ۱۴ میلیون نفری که به حقیر رای دادند، حق و وظیفه خود می‌دانستند که از ایده یک جهان فرصت یک ایران جهش هر ایران یک نقش پرشکوه حمایت کنند.

وی همچنین گفت: در آنچه که در ایام انتخابات از سوی ما به عنوان شعار و برنامه اعلام شد کوچکترین شائبه گروهی، بخشی، مذهبی و فرقه‌ای و غیره وجود نداشت و همه شعارهای ما شعارهای فراگیر و ملی بود که می‌تواند به هر دولتی کمک کند و نه تنها رقیب مزاحم نباشد رفیق حامی باشد.

جلیلی درباره کمک به دولت چهاردهم نیز گفت: ما همانطور که در ایام انتخابات رقابتی متفاوت را به نمایش گذاشتیم که حتی بسیاری از رقبا و دشمنان منصف را هم به اعتراف وا داشت، در ایام بعد از انتخابات هم سلوک سیاسی متفاوت و ممتازی را به نمایش خواهیم گذاشت. ما خود را موظف می‌دانیم جلوه‌های ممتاز و متفاوت مردم سالاری دینی را محقق کنیم.

وی افزود: در ماه‌های آتی، روشن خواهد شد که در مردم سالاری دینی از رقابت‌های دشمنانه و کینه توزانه خبری نیست. تقوای سیاسی باید فراتر از کلمات و صفحات کاغذ، در عینیت جامعه، در واقعیت سلوک سیاسی کشور بروز آشکار پیدا کند.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه بیان کرد: تقوای سیاسی آنگاه ارزشمندتر خواهد بود که نه در پستوها و در کنج انزوا، که در میدان فعالیت آشکار سیاسی خودش را نشان بدهد.

جلیلی با بیان اینکه اگر از تایید تکمیل تصحیح سخن می‌گوییم همه این‌ها را بر اساس مبانی مردم سالاری دینی که اساس آن تقوای سیاسی است دنبال خواهیم کرد، خاطرنشان ساخت: اساس دولت سایه احیا زنجیره تواصی در جامعه اسلامی است. اساس گفتمان دولت سایه، زنده نگه داشتن حس مسئولیت‌پذیری در آحاد نخبگان و توده مردم است؛ اگر کسی از گفتمان دولت سایه احساس خطر می‌کند، قطعا با معنا و مبانی آن آشنا نیست وگرنه دولت سایه از آن مفاهیمی است که تصورش موجب تصدیق می‌شود.

جلیلی تأکید کرد: هر عقل سلیمی تلاش می‌کند تا از همه ظرفیت‌های فکری و اندیشگی و پژوهشی استفاده کند و هر دولتی برای بهبود عملکرد خود باید از انگیزه‌ها و اندیشه‌های خیرخواهانه استقبال کند.

وی در ادامه سخنانش گفت: ان‌شالله در مسیر مشارکت فعال و متشکل ۱۴ میلیون آحاد میهن دوست و پرانگیزه کشور صحنه‌هایی خلق خواهد شد که بسیاری از سیاست بازان و سیاست زدگان را مبهوت خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: همانطوری که بسیاری از سیاست بازان در ایام انتخابات بیان می‌کردند که شما سیاست ورزی بلد نیستید و باید برای حمله به رقیب هر ابزاری را به کار بگیرید اما نمی‌گرفتیم، در ایام فعالیت دولت برادر گرامی جناب آقای دکتر پزشکیان هم خواهند دید که ما چه حمایتهایی از اقدامات خوب دولت خواهیم کرد.

جلیلی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: هر جایی که لازم باشد از عملکرد دولت ایشان دفاع کنیم بی‌هیچ ملاحظه‌ای و بدون در نظر گرفتن هیچ مصلحت زودگذر خودخواهانه جناحی و سیاسی از ایشان و دولتش دفاع خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: هرجا که اقدام درستی از سوی دولت شروع شود ما خود را موظف به حمایت کامل از آن اقدام خواهیم دانست و تلاش خواهیم کرد همه ظرفیت‌هایمان را برای به نتیجه رسیدن آن برنامه‌ها به میدان بیاوریم.

جلیلی در ادامه سخنانش با بیان اینکه عمل سیاسی در اندیشه دینی یک عمل عبادی است، گفت: همانطور که شهید مدرس فرمود سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست، اگر اقدام درستی در دولت برادرمان آقای پزشکیان دیدیم و حمایت نکردیم و برای به نتیجه رسیدنش توان و ظرفیتمان را به میدان نیاوردیم قطعاً در پیشگاه خدا معاقب خواهیم بود.

وی تأکید کرد: بنده اعلام می‌کنم به عنوان کسی که توانسته است اعتماد نزدیک به ۱۴ میلیون از آحاد مردم را به دست بیاورد عزم ما انشاالله بر مشارکت فعال و متشکل در چهارچوب اخلاق و قانون در مسیر پیشرفت کشوراست.

جلیلی در پایان گفت: در هفته‌های آتی انشالله با کمک نخبگان متفکران متخصصان برنامه‌های خود را برای مشارکت فعال و متشکل توده‌های میلیونی هواداران اعلام خواهیم کرد. هم در همه مناطق کشور و هم در اصناف و اقشار و بخش‌های گوناگون علمی و صنعتی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی عزم ما بر حضور در صحنه و زنده نگه داشتن احساس مسئولیت در آحاد مردممان است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 62
  • ناشناس
    23

    ماشاالله به این جلیلی بابرنامه بااخلاق. خدا حفظش کنه با دعای خیر مهدی فاطمه زهرا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      یکدونه از برنامه‌هاش رو در طی این ۱۵ سال شرح بده!!
      برنامه‌ها!!!! اهدافش نه!!!!!

    • ناشناس
      1

      ایشون میخواد فقط در رسانه باشه و هر روز اشعاری رو تلاوت کنه

    • ناشناس
      0

      در جواب ناشناس
      این همه برنامه و کار را نمیبینی گوشت ۷۶۰ هزار تومان پراید ۴۰۰ میلیون دلار ۶۰ هزار تومان
      ارزش پول ملی از آخر اولیم
      این همه مهاجرت پزشکان و پرستاران و نخبگان
      شما خالص سازی را در ادارات نمیبینی ؟؟؟ شرط اخذ پست و سمت در وزارت خانه ها و ادارات شده شرکت در مراسم مذهبی با لیسانس آبیاری گیاهان دریایی می‌توانی مدیر کل آموزش و پرورش بشی مشروط به اینکه دعای عهد و ندبه را حفظ باشی
      خداییش کجای دنیا با پینه پیشانی میشه اینقدر درآمد داشت ،؟؟
      بالاترین آمار طلاق و خودکشی بالاترین تورم بالاترین ربا بانکی بالاترین دزدی و اختلاس
      فقط ارقام اختلاس های رو شده را مقایسه کنید در هیچ کشوری از ابتدای خلق عالم هستی در طول یک قرن این مقدار دزدی انجام نشده اینجا یک روز رقم هایی می‌دزدند که برای حساب و کتاب به کامپیوتر های کوانتومی احتیاج است
      این همه سد سازی و جاده سازی که باعث نابودی شهرها و محیط زیست شده را نمیبینی همدن جاده ها و سازه هایی که کمتر از یک ماه کج و کوله میشن

  • ناشناس
    23

    جلیلی عزیز براستی لیاقت پست بسیار حساس را در کشور دارد. توانا و بابرنامه. ان شالله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بیشین بینم بابا

    • ناشناس
      0

      زنبیل به دست و آرزو بر دل

  • ناشناس
    1

    نمی‌داریم مادولا پرسایه وفراموشخانه ناصری ناصرالدین شاه نمی‌خواهیم مرگ بر سفره های جداننگ یرکاسبان تحریم

  • ناشناس
    2

    برنامه هایم اشتباه است. بگو وعده هایم... وعده سر خرمن وعده های پوچ و توخالی

  • ناشناس
    2

    رأی نیاوردین قبول کن باختین چرا نمیخواین بپذیرین شماها هیچکاره اید چرا دخالت میکنید و مملکت شماها به گند کشوندید با دخالتهای بیجا کسی برنامه تون رو هم قبول نداره

  • حسن . بیسواد.
    1

    یکم بشین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      کی از تو کمک خواسته آخه؟. برنامه ات اگر درست بود که الان رئیس جمهور شده بودی خودتو و دوستات شکست را بپذیرید و برو کنار باد بیاد

    • ناشناس
      2

      دوباره کفن پوشی و آزار های این جماعت شروع شد . دیگه این حنا رنگ نداره .

  • ناشناس
    3

    هنوز با این شکست مفتضحانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علیرغم بسیج شدن همه امکانات حکومتی و دولتی به نفع تو باز نمی خواهی از رو بروی و می خواهی با دولت سایه من در آوردی خود چوب لای چرخ دولت مستقر منتخب مردم بگذاری؟! از این کارهای خود دست بکش! با دولت زنبیل و سایه نمی شود کشور را به خوبی اداره کرد!

    نظرات شما -
    • هاله نورانی
      2

      حاجی هاله نور داشتی ؟!
      چرا تا حالا ندیدیم
      این عکس نشون میده که شما هاله نور دارین
      ما شما را در ماه میبینیم
      وای وای وای بر ما چرا به شما رای ندادیم
      غفلت چشم ما رابست و بخاطر لذایذ دنیوی به رقیبتان رای دادیم
      وای بر ما
      شما لوطفن این هاله نور که در عکس هم مشهوده را
      تا 8 سال دیگه زنده نگه دار همچنان در سایه کار کن
      بار بعدی سعی میکنیم بخاطر اذایذ دنیوی شما را در این دنیای گناه آلود درگیر نکنیم و باز هم 8 سال سایه بازی تقدیمتان کنیم
      پاینده باشی هاله جلیلی

  • یاسر
    2

    برنامه های شما باعث شده دلار 63 هزار تومان و گوشت کیلویی 850 هزار تومان باشد چون در دولت روحانی گوسفندی کیلویی 150 هزار بود ودلار 4200 تومان با100 میلیون میشد یک اپارتمان خرید الان باید 300 میلیون بدی رهنش کنی

  • ناشناس
    2

    پزشگیان رئیس جمهور کل ایران وایرانیان است نه شانزده میلیونی که به او رائ دادند ،حالا جلیلی برنامه برای چهارده میلیون طرفدار خود می گوید خدایا کی این آقا دست از سر مملکت وملت بر می دارد وقدری به فکر منافع ملی می افتد

  • الیاس
    4

    جناب جلیلی عزیز پیشتر طرفداران شما که بر سر محلات می ایستادند تا امر به معروف کنند مهربان تر بودند در چند روز گذشته بسیار عصبانی هستند و برخورد های تند و نامناسبی می کنند . لطفا تذکر دهید و پیگیری کنید

  • احمد
    2

    به رای ملت احترام بگذار برنامه هایت را هم فقط در ذهن خودت داشته باش

  • م
    2

    ایشون باز هم میخواد دولت سایه راه بندازه که معلوم نیست بر اساس کدوم قانون این اجازه رو داره و از کجا هزینه های این کارها رو میاره، و در نهایت میاد ساز مخالف میزنه ، جناب شما به اندازه کافی تپه ها رو درنوردید

  • فکر باز
    2

    عمر ما با برنامه های شما حروم شد . پدر شرمنده خانواده و فامیل شد . تو جوانی پیر شدیم .
    یه مدت حرف نزنید تا یکم تو ارامش نفس بکشیم .

  • ناشناس
    1

    آقای جلیلی 14سال قبل که در معرض انتخاب ورای نبوددولت سایه خویش فرما تشکیل داده بود حالا با توهم 14میلیون رای می خواد دولت موازی تشکیل بده
    دست بردار آقا تمام شد زنبیل بزار برا چهار سال بعد انشالا

  • ناشناس
    1

    آقای جلیلی معنی حرکت رو به جلوی شما چیست؟

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      همون درجا زدن یا راه رفتن روی تردمیل

  • ناشناس
    1

    آقای جلیلی آیا بهتر نیست که همه قانونمند حرکت کنیم.این دسته بندی ها از کجا نشات می گیرد.

  • سوزنچی
    1

    ای مارمولک...سایه نشین تا الان با همین برنامه هات چقدر به ملت و کشور ضرر زدی....دست بردار ...

  • ناشناس
    0

    پس از من همگی تکرار کنید، اشهد ان لا اله........ .

  • جانباز
    0

    باباجون مادرت بشین سرجات نمیخایم موعظه کنی ولکن دیگه هی رجز نخون بسه دیگه

  • ناشناس
    0

    آقای جلیلی شما چکاره اید که میخواهید مملکت را به جنگ داخلی بکشید مردم به شما به عنوان کاندید جمهوری اسلامی رای دادن نه به عنوان سعید جلیلی وشخص ما حالا باید همه متحد شویم برای رفع مشکلات نه اظهار کینه های شخصی خودتان مردم تحمل نفاق را ندارند اگر امام ره را قبول دارید پس پیرو خط آن بزرگوار باشید ومردم را به اتحاد دعوت کنید نه نفاق بس کنید ونگذارید نفرین این مردم زجر کشیده پشت سرتان باشد بنده خدا باشید نه بنده جناح

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      با چه رایی رای ساندویچ و ساندیس و ناهار

      توی روستای ما دعوت کردند به ناهار و گفتند به جلیلی رای بدین منم نرفتم

  • ناشناس
    0

    بیشتربنظرمیرسد تبلیغات فرهنگی است .واززاویه دید من مثل یک طلبه ایی است که درحیطه تبلیغات دینی ابتدا آئین سخنوری را خوب یاد گرفته برجسته ترین هرفرد طلبه شیوا سخن گفتن است لیکن درحوزه تخصص ها،علمی،نخبگانی،،داشتن علم روز دنیا وحتی گذرانیدن شاخه ایی ازعلوم ریاضیات ،تجربی وگرایشهای گوناگون علمی وعملی ،صاحب نظر درنوآوریهای روز دنیاباید باشد .امروز خوب سخن گفتن گره ایی ازمشکلات باز نمیکند بلکه عصاره ایی از علوم گوناگون را درخودداشته باشد .توانایی داشته باشد که اگر برنامه علمی وطرحهایی را که فکر شده نگاه کند بداند نهایتا خروجی طرح چه خواهد شد

  • ناشناس
    0

    من از سال 88 با خودم عهد کرده بودم دیگر پای صندوق نروم و این دوره مرحله اول هم شرکت نکردم در مرحله دوم از لج این آدم شرکت کردم و به پزشکیان رای دادم وعلت این رای دادن هم بدبختی بود که این بشر با افکار دگم و بسته خود بر سر ملت و کشور آورد عمر ما حرام شد روی خوشی ندیدیم سببش هم همین فرد بود من که از این راضی نیستم این رو به خدا واگذار میکنم

  • ناشناس
    0


    اگر مردم برنامه های شما را پسندیده بودن خوب بهت رای می دادن دیگه انتخابات تمام شده

  • علی حقیقت
    0

    من الان احساس میکنم دوتا رئیس جمهور داریم .....یکی اقلیت یکی اکثریت یکی برای سفلی یکی برای علیا بخدا برای خودش جومونگی شده حتما میخاد چوسان قدیم رو زنده کنه...یکی بهش بگه اونا همش فیلم بوده

  • علی
    0

    حالا چه عجله ایه ؟ شاید هشت سال دیه بدردت خورد.؟

  • ناشناس
    0

    برنامه هات رو فریز کن نگهدار برای مناظره های ۸ سال بعد البته اون موقع اگر توان حرف زدن داشته باشی امان از پیری زود رس

  • ناشناس
    5

    سلام ...خسته نباشید..
    همه مخصوصا خواص وظیفه دارند راهنمایی وهدایت را از مردم دور نکنند؟ هر چند صاحبان قدرت وثروت ممکن است با سم پاشی و فرا فکنی بخواهند افراد خیر خواه را خراب از رده خارج نمایند. این مربوط به این دوره نیست؟ واز زمانهای قدیم تاریخ به روشنی مشخص نموده؟ در جامعه اسلامی امر به معرف ونهی از منکر از دوش خواص بر داشته نمی شود؟ خدا یار ونگهداری دار همه انسانهای خیر خواه در هر پست ومقام وهر لباس وهر نقطه ومکان جغرافیایی؟

  • ناشناس
    5

    سلام...
    بر همه خواص وکسانی که قدرت وتوانایی دارند لازم است ضمن کمک وهمکاری با دولت منتخب نظاره گر رفتار وردار بعضی از اطرافیان آقای دکتر هم باشند؟ که کشور را به گمراهی وفناوری نبرند؟ واقعا انسانهای بسیار خطر ناکی دکتر را محاصره نموده اند؟! از همه دولت مردان وکسانی که سر رشته ای در امورات کشور دارند تقاضا دارم.من همکاری کامل با دکتر؟ مواظب کسانی که اطرافش را احاطه کرده اند باشید؟ خدا یار ونگهداری همه کسانی که شیطان را از خود دور کرده ودر راه درست ومستقیم حرکت می کنند؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ببخشید اشتباه منفی زدم

  • ناشناس
    3

    با سلام وخسته نباشید...
    چه خوب بود. که کسانی از خواسته سر رشته ای از اداره امور کشور دارند؟ از بیرون ضمن نظارت به کار کرد دولت ها و تذکر به نقاط قوت وضعف دولت ها به صورت دوره ای ۴ یا ۶ ماه کار کرد دولت ها را به خودشان. مجلس ومردم ارائه می دادند تا از مسیر مشخص شده وریل گذاری شده خارج نشوند؟ در همه امور؟ سیاسی! اقتصادی! نظامی! فرهنگی! و......

  • رامین
    1

    جناب جلیلی عزیز دولت سایه شما چیزی جز چوب لای چرخ منتخب مردم کردن و مانع تراشی بر سر راه دولت، دولتی که اساس و پایه کارش زندگی مردم است، نیست.درهیچ قانون و منطقی دولت سایه نیامده و در عرف سیاسی نیز چنین دولت سایه ای هیچ جایگاهی ندارد...دولت سایه چیزی جز در سایه و پشت پرده و بدور از هرگونه روشنی و شفافیت حرکت کردن نیست و این با منطق و عقل سیاست ورزی و حکمرانی در تضاد است...#نه به دولت سایه#

  • ناشناس
    0

    تنبل برو به سایه
    برای نوزدهمین سال برو به سایه و با آدم های خودت جلسات متعددددد بذار !
    احمدی نژاد هم بعد از ریاست جمهوری دچار توهم شده بود ،دفتر داشت ،ملاقات عمومی با مردم داشت حتی عریضه مردم رو هم با اعتماد به نفس بالا می گرفت!!!
    همون اعتماد به نفس کاذب که پدر مملکت و مردم رو بیشتر در آورد.

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    جلیلی مگر می‌دونیم نمی‌دونی توده مردم برات تره هم خورد نمی‌کنند؟ اگر قابل توجه بودی الان رییس جمهور بودی که!!!

  • ناشناس
    0

    برنامه یا توهماتت ؟

  • خس و خاشاک
    0

    لطفا دست از سر مردم بردارید.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      همون گوشه رو هم تحریم میکنن

  • غیر قابل نشر
    0

    من به سهم خودم حاضرم یه گوشه این مملکتا بدین به این ودارودستش برن بشینن توش حکومت خود مختار برگزار کنند .ولله ضررشون کمتره .

  • ناشناس
    0

    آلترناتیو؟!

  • ناشناس
    0

    باشه تو ۱۴ ملیون
    دکتر پزشکیان ۱۷ ملیون

  • saboori
    0

    چقدر از اسم توده استفاده میکنه تهش گندش در میاد که ایشونم حزب توده ای هست

  • آزاده
    0

    برنامه هات برای خودت نگه دار

  • ناشناس
    0

    با زنبیلی در دست .

  • Shahram
    0

    دیگه برنامه هات رو نگه دار برای آینده ای دور!!!

  • ناشناس
    0

    این باورش شده ده میلیون بهش رائ دادند .....اراء ضربدر یک مضرب شده حتی اراء پزشکیان هم همینطور....خلایق هر چه لایق

  • محمد
    0

    اگر عمل نادرست سر بزنه چی

  • ناشناس
    0

    تا عمداً یا سهواً با برنامه های ایران ویران کن خودت ، دل دشمنان این سرزمین رو شاد نکنی،ول کن نیستی!

  • ناشناس
    0

    بروعموجان موهاتورنگ بزن یکم خرج صورت وصدات بکن رایت بیشترمیشه

  • ناشناس
    0

    برامه هات برای کی میخوای برای دوربعدی مذاکرات باکاترین اشتون ۱۰۰ساله دیگه

  • بدبخت
    0

    هر کسی به جلیلی رأی داد آدم خوب است مگر ایران ۱۳ملیون جمیعت داره خدا پناه بر تو ای پناه بی پناهان

  • ناشناس
    0

    ادب و شعور حکم میکنه که برنامه ها را به ریاست جمهور منتخب ارائه بدید و از ایجاد تفرقه بپرهیزید، چون در حال حاضر تریبون و جایگاهی ندارید ، به امید ساخت ایران سربلند بدون فیلترینگ

  • واحد حقگو
    0

    سلام بنظر می‌رسد ایشان از سر ناچاری تبریک می گوید و هم با این سخنان و اینکه از چه جایگاهی می گوید برای هوادارانش برنامه دارد وی در پوشش این نوع سخنان انگار قصد دارد به نتیجه منتخبین اکثریت اعتراض و بعضی ها به نافرمانی مدنی تشویق کند.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    این دولت در دولت و دولت پنهان و در سایه ملت را بدبخت کرده.......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد