رفح، پرده‌ای دیگر از جنایت نسل‌کشی اسرائیل/ نتانیاهو در انتظار بازگشت ترامپ برای تشدید جنگ‌طلبی

باوجود همه هشدارهای ظاهری دولتهای غربی، اسرائیل نه تتها ماشین آدم‌کشی خود را متوقف نکرده، بلکه هر روز با شتاب بیشتری از آن استفاده می‌کند.

رفح، پرده‌ای دیگر از جنایت نسل‌کشی اسرائیل/ نتانیاهو در انتظار بازگشت ترامپ برای تشدید جنگ‌طلبی

جنایت در رفح که شوکی جهانی را به همراه داشته، یکی از تازه‌ترین نمادهای این وحشی‌گری صهیونیستی است که آشکارا با سکوت مجامع بین المللی، عملا تایید می‌شود!

خبرگزاری‌ رویترز روز سه‌شنبه در گزارشی از ورود تانک‌های اسرائیلی به مرکز شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داد و از تشدید بحران در این شهر پرده برداشت.

شاهدان عینی به خبرگزاری رویترز گفتند که تانک‌های اسرائیلی در نزدیک مسجد العوده در مرکز شهر رفح هستند.

اسرائیل تاکنون به صورت رسمی ورود نیروهای نظامی خود را به مرکز شهر رفح تأیید نکرده و انتشار اطلاعات بیشتر در این مورد را به آینده موکول کرده است.

این درحالیست که بمباران چند شب قبل یک مرکز آوارگان و نیز شلیک عمدی به بیمارستان اندونزیایی در رفح، شدت وقاحت اسرائیل را به نمایش گذاشته است.

انتظار می‌رود نهادهای بین‌المللی با محکومیت این جنایات و نیز تحریم همه‌جانبه اسرائیل، جلوی این وحشی‌گری را بگیرند. با این حال فعلا کشورهای غربی به محکومیت ظاهری بسنده کرده و جز لفاظی، گام دیگری برای مهار جنون نسل کشی صهیونیستها برنداشته‌اند.

حتی برخی چهره‌های رادیکال، هراسی از این ندارند که رسما از قتل عام مردم فلسطین حمایت کنند.

مثلا نقل قولی از رئیس جمهور سابق آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد او قصد دارد با تظاهرات و اعتراض‌های طرفداران فلسطین و مخالفان اسرائیل برخورد کند.

گاردین نوشته است: دونالد ترامپ به گروهی از کمک‌های مالی ثروتمند گفته است که اگر به کاخ سفید بازگردد، اعتراضات طرفدار فلسطین در محوطه دانشگاه ها را سرکوب خواهد کرد.

رئیس جمهور سابق و رئیس جمهور احتمالی جمهوری خواهان تظاهرات علیه جنگ اسرائیل در غزه را بخشی از یک انقلاب رادیکال خواند و به کمک کنندگان عمدتا یهودی قول داد که اگر به او در شکست جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر کمک کنند، جنبش ضداسرائیلی را ۲۵ یا ۳۰ سال به عقب خواهد انداخت.

ترامپ همچنین گفته است که دولت او هر دانشجوی خارجی را که در تظاهرات شرکت می‌کند، اخراج می‌کند.

به این ترتیب فعلا نه فقط نباید امیدی به صلح طلبی غربی ها داشت، بلکه می شود انتظار داشت که در ماه‌های آینده جسارت اسرائیل در آدم کشی با حمایت امثال دونالد ترامپ بیشتر شود.

منبع: خبر۲۴
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    جنگ برای حکومت اگر شکست بخورد یا پیروز شود هیچ فرقی برای دولت ندارد چون در جنگ مردم همیشه تاوان میدهد

  • حسین
    1

    وقتی حماس گروگان گیری میکرد باید به اینجا هم فکر میکرد با شاخ گاو بازی داد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها