در مقاله ای در روزنامه جوان مطرح کرد

حمایت سردارحاجی زاده از پزشکیان و توصیه به نیروهای انقلاب

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران توصیه کرد که نیروهای انقلاب از هرگونه حرفی که معنایش خدشه‌دار شدن رای پزشکیان باشد، پرهیز کنند.

حمایت سردارحاجی زاده از پزشکیان و توصیه به نیروهای انقلاب

 سردارحاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در روزنامه جوان نوشت: شکی نیست که دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کل ملت و تک‌تک مردم ایران و مورد حمایت نیروهای انقلاب است، هرچند برخی از نیروهای منتسب به انقلاب در رقابت میان نامزدها از نامزد رقیب ایشان حمایت کرده باشند.

بنابراین نیروهای انقلاب شایسته است از هرگونه اظهارنظر درباره فرآیند انتخابات و میزان رأی ایشان که خلاف این حقیقت مسلم را نشان دهد، پرهیز کنند؛ و حتی اگر مطلبی در نقد رفتار مدعیانی نوشته می‌شود که ادعای حمایت از نامزد پیروز را داشتند، نباید چنین مطالبی به‌معنای خدشه به رأی رئیس‌جمهور پیروز تلقی شود.

ما فرآیند برگزاری دو انتخابات و مشارکت مجموعاً ۵۵ میلیونی مردم و انتخاب یکی از نامزدهای صالح ریاست‌جمهوری را به‌عنوان «نامزد اصلح از نظر مردم» چونان بزرگ‌ترین افتخارات نظام اسلامی و از پیروزی‌های چشمگیر ملت ایران در نیم قرن حیات سیاسی خود می‌دانیم.

نگاه درست این است که با فاصله کوتاهی از شهادت رئیس‌جمهور محبوب سیدابراهیم رئیسی، دو انتخاب با فاصله یک هفته و با حضور ده‌ها میلیونی ملت شریف ایران برگزار می‌شود. در طی این مدت کشور با آرامش اداره شده و کوچک‌ترین مشکلی حادث نمی‌شود. نیاز به توضیح ندارد که چنین حوادثی در کشورهای دیگر می‌تواند منشأ بحران‌های بزرگ باشد.

ملت شریف ایران از بین کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان، آقای دکتر پزشکیان را انتخاب می‌کنند. قطعاً رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور ۱۶ میلیون رأی‌دهنده به ایشان نیست بلکه او امروز رئیس‌جمهور ۸۵ میلیون نفر است و باید همه ملت و مسئولان با حمایت از دکتر پزشکیان به اجرای برنامه‌های وسیع کشور کمک کنند و به یاد داشته باشیم حمایت از کاندیدای خاص و رقابت، مربوط به قبل از انتخابات است. امروز نظام اسلامی، ملت بزرگ و شریف ایران و در رأس همه، مقام معظم رهبری پیروز میدان هستند و باید به واسطه این پیروزی، خداوند متعال را شاکر و سپاسگزار باشیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • چای دبش باغ ازگل
    2

    سی میلیون رأی در مجموع شد ۵۵ میلیون عجیب است!!!؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مجموع آرا دو انتخابات رو گفتند.

    • ناشناس
      1

      منظورش ٥٥درصد است

    • ناشناس
      3

      ازاینها هرچی شنیدی عجیب اماااااباورنکردنیست

    • ناشناس
      0

      یعنی۲۵ میلیون دوره اول باضافه۳۰میلیون دوردوم که مجموعا کل آرا ۵۵ میلیون نفر میشه .اظهار نظر نسبت به مجموع آرا میشود کسب رای نامزدها دراولویت دوم است زیرا این نامزدها بفرض قبول جمهوری اسلامی ایران خود را درمعرض رای مردم قرار داده اند پس رقم درست است ولی خوب میشد این رقم حداقل به بیشترین ارقام درطول تاریخ ۴۵ ساله برسه ولی متاسفانه کارهای ناصواب بعضی نامزدها این اشتیاق مردمی را گرفت .

    • ناشناس
      1

      اگر بخواهیم به مسائل هواپیما و رای بپردازیم میلیونها مسئله داریم که هنوز در هاله ای از ابهام است

    • ناشناس
      0

      نافهمی ریاضی ناشی از عدم تحصیلات یعنی همین!!! اگر دو مرحله را حساب می کنند، مجموع واجدین رای هم دو برابر می شود یعنی حدود 123 میلیون نفر. و 55 میلیون می شود حدود 44 در صد.

  • محمد
    9

    هواپیمای اوکراینی چطور؟

    نظرات شما -
    • reza
      6

      خواب بودی داداش . ندیدی مقصر می شد

  • تامی
    1

    لعنت و نفرین خدا بر کسانی که زندگی ما را به این روز انداختند مخصوصا ..... خدا کند که هر چه زودتر سفارت آمریکا باز گشایی شود تا برویم فرزند خود را ببینیم.

  • ناشناس
    5

    شما که نتوانستید حفاظت و امنیت رییس جمهور شهید را به نحو احسن انجام دهید، و در آسمان جزغاله شد، پس فلسفه وجودی شما چیست؟ چرا در حفاظت از جان او کوتاهی کرذید؟ اگر امثال شماها زیر نظر رییس جمهور بودید شاید این حادثه پیش نمی آمد.
    امثال شماها به خاطر عدم انجام وظایف در حراست از رییس جمهور باید محاکمه صحرایی و محازات شوید.
    حالا خوشحال هستید که انتخابات برگزار کردید و مصادره به مطلوب می کنید و میگویید ما اقتدار داریم. اگر اقتدار داشتی از رییس جمهور مراقبت میکردی.
    لعنت خدا بر منافقین نفوذی در قوای مسلح.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      تخصص ایشون تو انداختنه !!!

    • ناشناس
      2

      شما هم بنوعی جانبازی .با جان مردم خوب بازی کردی !!

  • رفیقوست :حقمه زندگی لاکچری
    2

    مرگ برکاسبان تحریم مرگ بردولتهای فلاکت اوردرسایه ما نمیخوایم دخالتهاتونو

  • ناشناس
    2

    خدارو شکر اگر که سردار حاجی زاده جلوی تندروهای مثلاً انقلابی را بگیرد تا چوب برای چرخ دولت پزشکیان نکنند.

  • ناشناس
    1

    مرگ برااین وحدت که بجزماله کشی واثبات فسادسیستمی چیزی ندارد

  • ناشناس
    17

    درود بر سردار.

  • حسن ستار
    1

    البته که پیروزمیدان ملت ایران درمقابل شماها هستند
    به گفته ی خودت مغلوب درراس..

  • ارسلان
    5

    با احترام به سردار حاجی زاده لفظ به کار گیری نیروهای انقلاب درست نیست دو دستگی جایز نیست من به شخصه کسانی که در جناح مقابل اصولگرایان میبنم را از هر جهت انقلابی واقعی و پیرو ارزشهای والای انقلاب وطنپرست و مردمی تر میبینم کسانی که دانسته یا ندانسته باعث نا امیدی و یاس مردم هستند در زمین دشمن بازی میکنند هر کسی و کسانی باعث نارضایتی مردم باشند در هر زمینه ای همگام و هم صدا با بدخواهان هستند باید دید چه افرادی و حزبی بیشترین ضربه را به اعتماد ملت زده سر نخ همان جاست

  • ناشناس
    11

    آفرین دکتر سید سردار

  • م
    1

    حساب فرمانده موشکی یک کشور اینجوری باشه باید واقعا ترسید ،،،

  • ناشناس
    2

    یادم هست زمانی حضرت امام ره درحین صحبت کردن با حضار شعاری داده شد که ما همه سرباز توئیم خمینی ،گوش بفرمان توئیم خمینی ،حضرت امام ره یک جمله بسیار زیبایی فرمودند فرمودند:نه تو سرباز من هستی،نه من سربازتو،این جمله بسیارشگفت انگیز وعمق وجود حضرت امام ره درمسیرالهی را نشان میداد .برای همین خاطر جوانان ومیلیونها انسان رامجذوب وبسوی پروردگار عالم هدایت کرد .سبب شد اخلاص عمل دردل جوانان شعله بکشد وهمین دلهای بخدا سپرده مکاتب مادی را به هراس واداشت. عزیزان من تا دل بخدا نسپاریم محال است کشور را به جایگاه خودش برسانیم .وقتی گفته میشود بسیجیان واشنگتن ،وسایر کشور های اروپایی یعنی نفوذ دلها برراه ومسیر الهی این فرصت بهمه داده میشود تا دراین آزمون الهی انشاالله سربلند بیرون آئیم .وقتی دل انسانها متحول شود هیچکس قادر نیست خود را برتر از دیگری بداند پس بیایید برای کشوری سربلند متحد ویکپارچه آن مسیر زیبا را ادامه دهیم .

  • ناشناس
    3

    احسنت سردار لطفا نگذارید بعضی تند روها با سرنوشت مردم وانقلاب بازی کنند

  • ظلم
    3

    تواین شبهای عزیزمن پیرزن چیکاربجزنفرینتون میتونم بکنم وامام حسین روقسم بدم که نابودتون کنه

  • ناشناس
    1

    پزشکیان را به خیر شماها امیدی نیست ، شر مرسانید !!!!

  • ناشناس
    0

    بارک الله مرد عاقل و مومن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد