دیدگاه‌های متفاوت سناتور‌های آمریکایی درباره توافق ترامپ و اون

سناتور‌های آمریکایی گفتند معلوم نیست از توافق نهایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، حمایت کنند.

دیدگاه‌های متفاوت سناتور‌های آمریکایی درباره توافق ترامپ و اون

به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، سناتور‌های آمریکایی گفتند معلوم نیست از توافق نهایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، حمایت کنند.

سناتور چاک شومر سناتور دموکرات نیویورک گفت: «این مساله که بیانیه مشترک اینقدر کلی و مبهم است مایه نگرانی است، بسیار مایه نگرانی است، آنچه ایالات متحده به دست آورده است در بهترین حالت مبهم و غیرقابل راستی آزمایی است، اما آنچه کره شمالی به دست آورده است مشهود و پایدار است.»

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه کارولینای جنوبی گفت: «من تصور نمی‌کنم لغو مانور‌های نظامی خیلی مهم باشد، انچه من به شدت با آن مخالفم خارج کردن سربازان مان از کره جنوبی است. من تصور نمی‌کنم به موافقت نامه‌ای رای مثبت بدهم که نیرو‌های ما را به خروج از شبه جزیره کره ملزم کند.»

کوری دوکر سناتور نیوجرسی اظهار داشت: «من خودم را نگران یا وحشت زده نمی‌دانم. ما با دیکتاتوری طرفیم که بی رحم بوده است و اقدامات شنیعی رابرای سرکوب مردمش مرتکب شده است، اما این مسایل در گفتگو‌ها مطرح نشده است؛ بنابراین مسایل زیادی نادیده گرفته شده است. من آن را یک توافق نمی‌دانم و به نظرم بیشتر یک بیانیه مطبوعاتی است.»

چارلز گراسلی سناتور جمهوری خواه ایالت ایوا نیز گفت: «امیدوارم حق با ترامپ باشد، زیرا ما می‌توانیم تنش‌ها را در آن بخش از جهان کاهش دهیم.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

1261

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد