روزنامه اطلاعات مطرح کرد

همدستی جریان برانداز خارج از کشور با تندروهای داخلی در برابر پزشکیان

روزنامه اطلاعات نوشت: یک شارلاتان جهان مجازی که فالورهایش برخی کم سن و سالان و عوام و عملگان خرافات هستند، مدعی پیشگویی شده و تضاد قومیتی و سقوط دولت پزشکیان را به رقبایش نوید می‌دهد.

 همدستی جریان برانداز خارج از کشور با تندروهای داخلی در برابر پزشکیان

اینک که در انتخاباتی رقابتی و در دو مرحلۀ بسیار دشوار، رئیس جمهور منتخب راهی پاستور می‌شود، گروهی از اقارب و متصفان و متصلان به اقلیتی که نامزد محبوب و مورد نظر ایشان انتخاب نشده است، سخنان انتقادی و گاه بد دلانه و بدگویانه‌ای را بازتاب می‌دهند که دو یا سه سرنخ مشخص دارد و به هیچ وجه به مصلحت کشور، مردم و نظام نیست که این سخنان ادامه و گسترش یابد.

مسئله به حدی بزرگ و خطیر است که ناچار در اینجا به هشدار و اخطار می‌پردازیم و از بزرگان تقاضا می‌کنیم اقدام و اهتمام کنند. 

اول؛ اینکه رسانه‌های خبری مشخصی در میان بنگاه‌های خارجی، خط تمایز و اختلاف قومیتی را پررنگ ساخته و بر آتش اختلافات دروغین و خیالی می‌دمند. در تحلیل بی‌بی‌سی به صورت پیچیده‌تر و در اخبار و گزارش‌های اینترنشنال و بقیه مواجب بگیران در همین راستا، آرای برنده در انتخابات اخیر را اولاً استانهای آذری و ترک زبانان معرفی می‌نمایند و سپس برادران اهل سنت از کردستان و بلوچستان و ترکمن صحرا و غیره.

در حقیقت، گسلهای قومی و مذهبی را دستکاری می‌کنند تا آتشفشانی فعال شود و از تنازع و درگیری و نفرت تا جنگ و تجزیه حاصل شود و حضرات به مراد دلهای تاریکشان که افول و ضعف و نابودی ایران است برسند! زهی خیال خام، زهی وقاحت. 

دوم؛ یک شارلاتان جهان مجازی که فالورهایش برخی کم سن و سالان و عوام و عملگان خرافات هستند، مدعی پیشگویی شده و تضاد قومیتی و سقوط دولت پزشکیان را به رقبایش نوید می‌دهد. این خرافات گرایان که از عقل گریزی و علم ستیزی تا اخباریگری و شیادی را در هم آمیخته‌اند، خوراک و آتش تهیه برای آزردگان و کسانی که در انتخابات موفق نبودند را فراهم می‌سازد و شگفتا که همان خط ضدیت و تنفر قومی و مذهبی را در اینجا هم می‌بینیم. 

سوم؛ تنی چند از مسئولان و مشغولان و اصحاب اسم و رسم دار رسانه‌های موسوم به یک جریان خاص و تندرو و کندفهم در کشورمان به این ایده‌ها چسبیده و می‌کوشد از آنه در ایجاد موانع برای تخریب دولتی که هنوز استقرار ندارد استفاده کند!

در این سه عرصه سخن بسیار است و ما دست این دغلکاران را رو خواهیم کرد. زیرا هرکس شناسنامه ایرانی دارد، هموطن ماست و رای و نظر و خاک پایش عزیز است. چه ترک و چه فارس، بلوچ و لر و کرد و عرب و مازنی و خراسانی یا تهرانی... دوران خدعه و زدن و در رفتن تمام شده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 32
  • ناشناس
    18

    در اینکه ترک زبانها به اضافه بلوچها و کردها به صورت یکپارچه به پزشکیان رای دادند هیچ شکی در آن نیست! فارس زبانها ۳۷ میلیون بودند پای صندوق رای نیامدند برای اینکه فرد مورد نظرشان توسط شورای نگهبان رد شد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      من فارسم اگر ملزم به دادن رای بودم به پزشکیان رای میدادم .پس لطفا ...

    • ناشناس
      0

      زیبایی کشورم به وجود اقوام رنگارنگشه .مثل گلستانی که گلهایی با رنگهای گوناگون درش روییده باشد .پس مرحمت فرموده ذرت پرت نکنید .

    • ناشناس
      0

      کی شما رو نماینده ترک و کرد و لر... کرده؟؟

    • ناشناس
      1

      بزرگان ما در این سر زمین در طول تاریخ با هم متحد بودن . بنا بر این ترک و فارس و کرد و بلوچ نداره . همه ایرانی هستیم . دست از این بچه بازی ها بردارید . کم کم بزرگ بشید بچه ها

  • ناشناس
    1

    والا به اسم اصول اخلاق میانه رو آدمهایی در ادارات ...هستند که عین مار نیش می زنندو اتفاقا خود اصول طلبان میانه را در آوردند!!!منظور هر گروهی در خیلی جاها تندی دارد بستگی داره در جهت اخلاق و انسانیته یا از بین بردن حقوق دیگران

  • ناشناس
    1

    در این انتخابات قومیت اصلا مطرح نبود چون هم جلیلی و هم پزشکیان دورگه ترک- کرد بودنداگر قومیت گرایی اهمیت داشت باید آرای این دو نفر در استانهای شمالغرب تقریبا برابر می شد . علت پیروزی پزشکیان انتقاد صریح و بی پروای پزشکیان از وضع موجود و اشتباهات مهلک اصولگراها بود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      البته آقای جلیلی هیچ وقت نگفت مادر من ترک است وبیاید به من رأی بدید . برخلاف پزشکیان که از این موضوع نهایت سوء استفاده را کرد .

  • رامین
    0

    تندروها قطعا چوب لای چرخ دولت چهاردهم خواهند گذاشت و از همین الان پروژه تخریب و سیاه نمایی خود را شروع کرده اند.و قطعا دولت دکتر پزشکیان علاوه بر دشمنان خارجی و براندازها و تحریم کنندگان باید با عوامل داخلی که در انتخابات ریاست جمهوری رقیب دکتر بودند و از اینکه رای نیاورده اند بسیار خشمگین اند و به هر طریقی و نحوی بر سر راه موفقیت دولت چهاردهم مانع تراشی خواهند کرد.چون برایشان منافع مردم هیچ اولویتی ندارد و تنها اسم و رسم و عقاید و ایدئولوژی خود را مرجح میدانند...این خط_ و این نشان#

  • ناشناس
    1

    با این تیپ گزارشات شرایط را برای انتقاد از رئیس جمهور در غالب قوم گرایی دامن می زنند بنظر می رسد اصلاح طلبان هم اکنون قافیه را باخته به جهت مشکلات عدیده کشور و سطح انتظار مردم و علی القاعده اداره امور توسط دولت مردان کارآمد پاکدست و خستگی ناپذیر شرایط را به گونه ای تحلیل می کنند که اگر دولت نتوانست ادامه بدهد تحرکات قومی بوده به مصلحت کشور ادامه مسیر میسور نیست..

  • ناشناس
    0

    اتفاقا تمام فارسی زبانان خصوصا شیرازیها صددرصد به پزشکیان رای دادند

  • ناشناس
    0

    اقایی که بطور خیلی ناشیانه میگی ؛
    فارسزبانها ۳۷ ملیون بودند و پای صندوق نیامدند !
    اولا بسیار بسیار عوام و بی تحلیل و دانشی
    ثانیا چشمهاتو باز بکن امار را ببین
    که مثلا ما گیلانیها و مازندرانیها چند درصد به دکتر رای دادیم
    تهران چند درصد به دکتر رای داده
    از ان گذشته مگر جلیلی تو بچه بالای شهر تهرونه‌ ؟! یا ترک و لره
    از ان گذشته به فرض که اقوام ایرانی به دکتر رای دادن تو چکاره ای که ایراد بگیری ؟؟!

    در نهایت گذشت انزمان که ان سان گذشت ملت شماها را شناختن دست از پا خطا کنید رسواتر میشید !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      داداش خودتو ناراحت نکن سوختگی دردش بالاست طرف حق داره جیغ بزنه خخخخخخخخخ

  • ناشناس
    2

    نتایج آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صندوق های خارج از کشور در نگاه اول عجیب و حاوی نکات قابل تاملی است، نتیجه ای متفاوت با صندوق های داخل کشور: آرای سعید جلیلی در میان ایرانیان خارج از کشور بیشتر از مسعود پزشکیان بود!

  • ناشناس
    1

    چشمتون کور میخواستید این قدربا ملت کج نروید که مردم گوش به فرامین خودتون باشند .

  • الیاس
    0

    من اصول گرا و مذهبی هستم به جد شهیدم قسم این تندرو ها با آن اعتقادات عجیب غریب از ما نیستند این جریان خطرناک است

  • ناشناس
    0

    ملت گول این حرفها را نخورید،،،،،،
    تفرقه باعث نابودی مردم میشود و بریک چشم برهم زدن ۴ سال تمام میشود؟؟؟؟
    رئیس جمهور منتخب ملت ایران دکتر پزشکیان هنوز شروع به کار نکرده،،،،،،،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همه برای ایران

  • ناشناس
    0

    اشاره نویسنده به امثال تو تو تو بود که باید دمتان را قیچی کرد برای ترکها بزرگترین افتخار ایرانی بودن است بنده به عنوان آذری زبان اون هموطنی که در دورترین نقطه ایران زندگی می کند را به کل مردم ترکیه و کشور آذربایجان ترجیح می دهم قطعا تفکرات رییس جمهور محترم هم همین است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پاینده و جاودان ایران عزیز. همه برای ایران

  • ناشناس
    0

    ما مردم ایران عاجزانه از مقام معظم رهبری تقاضا داریم جلوی کسانی که از الان دارند سنگ اندازی میکنند را بگیرند واقعا اگر شخصی بیاید با دولت منتخب مردم مخالفت کند واجازه کار به این دولت ندهد قطعا درگیری های داخلی پیش می آید وانقلاب به خطر می افتد چرا باید راه امام ره را ترک کنیم همه باید مثل اوایل انقلاب متحد شویم وزور مان را برای مغلوب کردن دشمنان خارجی نگه داریم نه جنگ با برادران ایرانی که منافع قشر محروم جامعه را هم به خطر بیندازیم طوری نشود که حرف دشمنان که انتخابات در ایران را زیر سوال میبرند به کرسی بنشیند وقتی مقام معظم رهبری به انتخاب مردم احترام میگذارند چرا باید عده ای کوچک مغز از رهبری پیشی بگیرند وسنگ اندازی کنند ومملکت را برای سلیقه ومنافع شخصی خودشان به خطر بیندازند

  • ناشناس
    0

    منهم تایید میکنم مطالب را اینهم امضا

  • رصد
    0

    شکست ملت ایران طوری به دست خودیها رقم خورده که قومیتشان و نژادشان فرقی نمیکند « ایران عشق من تحمل کن این نیز بگذرد »

  • ناشناس
    0

    آخی . خبر فوری خودت قبل انتخابات ویدئوی این پیشگو را با اشتیاق پخش کردی ! اگر فردی غیر پزشکیان رأی آورده بود الان همین را دستمایه تحلیل هات بود . الان شد بد؟

  • ناشناس
    2

    پیرترین رئیس جمهور تاریخ ایران .

  • سعید
    3

    اگر منظور عده ای جاهل از تندرو های داخلی ، آن ۱۴ میلیون رای دهنده به آقای دکتر سعید جلیلی است بایستی گفت ، بله ما در برابر فتنه گر همچون تندریم . مراقب باشید خیال فتنه نکنید که حذف خواهید شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بشین سر جات بشین باد تو دماغ انداختی فکر واقعا چیزی هستی ! فتنه‌گر شما تند روهای دولت سایه هستید با اون همه هزینه و ضرر که از جیب ملت فقیر برای خود خواهی ها تون آتیش زدید ازرو نمی رید

  • سعید
    1

    در نهایت دو تفکر انقلابی پایبند به اصول انقلاب و منافقین معتقد به تغییر رژیم در کف خیابان رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت و به خدا قسم ، حذف همه منافقان حتمی است

  • ناشناس
    3

    س‌.اکنون دولت انتخابی برای همه است؟ اما باید قبول کرد که استان‌های آذری زبان آرای خود رابر اساس اصلح بودن واریز صندوق های رای نکردند؟ واگر واقعا بدون تعصب قومی ونژادی آرای خود را می انداختندنتیجه چیز دیگری بود؟ حالا هم انشا اله ریس جمهور منتخب تواند در کارهایش موفق باشه؟

  • ناشناس
    2

    س تا زمانی که انتخاب مردم بر اساس اصلح بودن وتقوا داشتن صورت نگیرد؟ موفقیت چشم گیر نخواهد بود؟ انتخابی که بر اساس قدرت وثروت ویا تبلیغات وقومی و.... صورت گیرد.حتما رشد وموفقیت چندانی نصیب کشور و مردم نخواهد شد؟ هر چند در این دنیای پر زرق وبرق تشخیص حق از باطل واصلح از غیر اصلح رای اکثر مردم ۹۰ درصد غیر ممکن است؟ یعنی تشخیص امکان پذیر نیست؟

  • محمد
    0

    پزشکیان هر چه باشد رییس جمهور ما است پس حتی بچه حزب اللهی ها هم باید برای کمک به ایشون به همراه دیگران باید در صحنه خدمت باشند برای آبادانی کشور عزیزمان ایران قهرمان باید از حزب بازی دست برداریم باید همه یک دل بشویم و بانیروهای متخصص و پر انرزی کشورمان را بسازیم

  • ناشناس
    1

    تند رو كند فهم نويسنده محترم اينا خوب نيست اختلاف مينداز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد