چهارشنبه 27 تیر ماه 1403

امروز وزرا در حیاط دولت چه گفتند؟/ از توضیحات رئیس سازمان انرژی اتمی درباره شلیک پدافند هوایی در جاده قم تا آزاد شدن واردات خودرو برای همۀ ایرانیان

از توضیحات رئیس سازمان انرژی اتمی درباره شلیک پدافند هوایی در جاده قم تا آزاد شدن واردات خودرو برای همۀ ایرانیان، اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) 27 تیر ماه 1403 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

امروز وزرا در حیاط دولت چه گفتند؟/ از توضیحات رئیس سازمان انرژی اتمی درباره شلیک پدافند هوایی در جاده قم تا آزاد شدن واردات خودرو برای همۀ ایرانیان

شاهکار دیپلماسی انرژی از زبان وزیر نفت

وزیر نفت امضای قرارداد با طرف روسی در خصوص انتقال گاز را شاهکار دیپلماسی انرژی عنوان کرد.

 اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد: سوخت پایدار نیروگاه‌ها و جایگاهی سوخت در سراسر کشور تامین شده است و مشکلی در این زمینه نداریم. ۲۶۵ میلیون لیتر سوخت مایع توزیع می‌شود و ارزش سالانه این میزان، حدود ۶۷ میلیارد دلار است.

اوجی خاطرنشان کرد: کمتر از یک ماه قبل اسناد انتقال گاز روسیه به ایران بین شرکت گازپروم روسیه و شرکت ملی گاز ایران امضا شد. بخش زیادی از گاز روسیه بعد از انتقال به خاک ایران صرف مصارف داخلی ایران و صادرات از ایران به کشورهای منطقه می‌شود.

وزیر نفت ادامه داد: این قرارداد موجب تامین امنیت انرژی کشورهای منطقه می‌شود.

اوجی امضای این قرارداد با طرف روسی را شاهکار دیپلماسی انرژی دانست و گفت: ان‌شاءالله این قرارداد هم موجب انقلاب اقتصادی و صنعتی و هم وابسته شدن تامین امنیت انرژی کشورهای همسایه به جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

توضیحات اسماعیلی درباره انتصابات در وزارت ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتصابات در این وزارتخانه توضیحاتی ارائه کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره انتصابات در وزارت ارشاد اظهار کرد: در وزارت ارشاد هیچ انتصاب جدید خارج از رویه اتفاق نیفتاده است. نمی‌دانم این بحث‌ها برای چه پیش آمد و این مقدارش را هم جزو بداخلاقی‌های رسانه‌ای می‌دانم.

وی افزود: بحث‌هایی که مطرح شده بود ۷۰ تا ۸۰ درصدش کذب محض بود و دوستان ما هم درباره آن‌ها توضیح دادند. اساسا بعضی چیزها هم وجود خارجی نداشت که مطرح کرده بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بقیه موارد هم آنهایی بودند که از اول دولت بودند. مثلاً ما رئیس مرکز حراست داریم که شخصیت معتبر امنیتی کشور است. دبیر شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات داریم که سال‌ها رایزن جمهوری اسلامی بوده و جزو بهترین رایزن‌های خارج از کشور بوده است و حالا ممکن است یک نسبتی هم با من داشته باشد، اما کارمند همان مجموعه است آن‌هم قبل از اینکه ما به آنجا برویم.

اسماعیلی تاکید کرد: به هرحال بخشی از این موارد مطرح‌شده بداخلاقی است و بخشی هم سوءتفاهم و بخشی هم مربوط به هیجانات پایان دولت است که خیلی جدی نیست.

وزیر کار اعلام کرد: رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری در فصل بهار

وزیر کار گفت: نرخ بیکاری در ۱۹ استان کاهش یافته و در ۱۶ استان، نرخ بیکاری تک رقمی شده است.

سیدصولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز آمار ایران شاخص های اشتغال را در بهار سال جاری اعلام کرده که رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری در فصل بهار صورت گرفته است و نرخ بیکاری به ۷.۷ درصد رسیده است. بانک جهانی این نرخ را ۶.۶ درصد اعلام کرده است.

وی ادامه داد: جمعیت شاغل افرایش یافته و میزان بیکاری جوانان نیز کاهش یافته است. همچنین نرخ بیکاری در ۱۹ استان کاهش یافته و در ۱۶ استان، نرخ بیکاری تک رقمی شده است. هدف گذاری ما این بود که تا پایان سال نرخ بیکاری را زیر ۷ درصد بیاوریم.

توضیح رئیس سازمان انرژی اتمی درباره شلیک پدافند هوایی در جاده قم

رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص شلیک پدافند هوایی در جاده قم توضیح داد.

 محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره انتشار فیلمی از شلیک پدافند هوایی در جاده قم، اظهار کرد: آن صحنه ارتباطی با سایت هسته ای نداشت و نزدیک ما هم نبود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اراده کردیم که در دولت سیزدهم، فناوری هسته ای به زندگی مردم ورود کند که یک نمونه آن درباره پرتودهی است که سه سایت پرتودهی در سه ماه گذشته راه اندازی کردیم و سه سایت دیگر را در مرداد افتتاح می کنیم.

اسلامی افزود: بخش خصوصی و جامعه ای که در زمینه مواد غذایی فعالیت می کنند را دعوت می کنیم تا در این بخش سرمایه گذاری کنند تا هم بهره وری را افزایش دهیم و هم تاثیر قابل ملاحظه در حوزه بهداشت و امنیت غذایی برای مردم فراهم کنیم.

خزعلی: بیش از ۲۰ اقدام جدید در دولت سیزدهم برای زنان انجام شد

معاون امور زنان رئیس‌جمهور گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۰ اقدام جدید برای زنان انجام شد.

انسیه خزعلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت زنان در شوراهای تصمیم‌گیری وزارتخانه‌ها، بیمه زنان روستایی، بیمه زنان خانه‌دار دارای سه فرزند و بیشتر و بیمه زنان باردار از مصوبات خوب این دولت است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ اقدام جدید در دولت سیزدهم برای زنان انجام شد.

سخنگوی دولت اعلام کرد: امکان واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به بالا برای همه ایرانیان

سخنگوی دولت گفت: واردات خودرو به شرط اینکه مدل ۲۰۱۹ به بالا باشد و استانداردهای روز اروپا را داشته باشد برای همه ایرانیان آزاد شد.

 علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین مصوبات هیات دولت گفت: یک مصوبه بسیار مهم که هیات وزیران تصویب کرد، آخرین گام برای مقابله با انحصار در صنعت خودروسازی در کشور بود.

وی ادامه داد: یک خودروساز ۵ هزار میلیارد تومان به دلیل گران فروشی محکوم شده بود؛ در کنار این اقدام سلبی، اقدامات ایجابی مثل افزایش تولید یا تامین ارز مورد نیاز انجام شد تا تولید خودرو تا ۱.۵ میلیون در سال افزایش یافت. همچنین واردات خودروی برقی، هیبریدی، آمبولانس و راهداری انجام شد.

سخنگوی دولت گفت: با ابلاغ آیین نامه، واردات خودرو به شرط اینکه مدل ۲۰۱۹ به بالا باشد و استانداردهای روز اروپا را داشته باشد برای همه ایرانیان آزاد شد. اشخاص حقیقی داخل و خارج کشور می توانند خودرو وارد کنند. مجوز این آیین نامه از مجلس گرفته شده است. پیش از این آیین نامه واردات خودرو نو نیز ابلاغ شده بود.

جبلی: ظریف امشب میهمان تلویزیون است

رئیس سازمان صداوسیما از حضور محمدجواد ظریف، رئیس شورای راهبردی دولت چهاردهم در رسانه ملی برای ارائه توضیحات در زمینه فرایند انتخاب وزرا خبر داد.

پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره استقبال از برنامه‌های صداوسیما در ماه محرم، اظهار کرد: برنامه‌های ماه محرم در صداوسیما مستمر است و همچنان ادامه دارد و بعد از ماه های محرم و صفر ارزیابی دقیق مرکز تحقیقات انجام خواهد شد.

وی افزود: به نظر می‌رسد برنامه‌های شاخصی مثل حسینیه معلا استقبال گسترده‌تری نسبت به سال گذشته تجربه کرده‌اند.

رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسشی در واکنش به اینکه ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهوری منتخب اعلام کرده همکاری لازم از سوی صداوسیما در زمینه اطلاع‌رسانی فرایند انتخاب وزرا انجام نشده است، تصریح کرد: خیر؛ همکاری کامل است. رئیس شورای راهبردی دولت چهاردهم نیز امشب دعوت شده‌اند و ان شاءالله توضیح خواهند داد.

جبلی درباره آخرین وضعیت مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی، اظهار کرد: این مجموعه به بهترین شکل ممکن از لحاظ پشتیبانی منابع مالی و پیشرفت مطابق با جدول برنامه‌ریزی پیش می‌رود. این مجموعه الان در شاهرود در حال فیلمبرداری است و بعد به شهرک غزالی برمی‌گردند. آخرین بررسی نشان می‌دهد هیچ تأخیر و مشکلی در ساخت سریال سلمان فارسی و نیز سریال حضرت موسی وجود ندارد.

وی یادآور شد: ما اکنون در فصل ایران سریال سلمان فارسی هستیم که یکی از پرهزینه‌ترین و پیچیده‌ترین فصل‌های سه‌گانه سریال سلمان فارسی است و امیدواریم این فصل تا پایان سال آینده به تولید نهایی برسد و حتی اقدامات پساتولید را هم تا اواخر سال آینده انجام دهیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم فصول اول و دوم این مجموعه تلویزیونی را از اوایل سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

رئیس سازمان صداوسیما از حضور محمدجواد ظریف، رئیس شورای راهبردی دولت چهاردهم در رسانه ملی برای ارائه توضیحات در زمینه فرایند انتخاب وزرا خبر داد

دهقانی فیروزآبادی درباره سازمان هوش مصنوعی توضیح داد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور از افتتاح سازمان هوش مصنوعی خبر داد و درباره حوزه عمل و بودجه این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.

 روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سازمان هوش مصنوعی به دستور رئیس‌جمهور شهید بعد از ۱۲ ماه پیگیری هفته گذشته کارش را شروع کرد.

وی ادامه داد: اساسنامه سازمان و بیش از ۱۸ هزار سند پشتیبان آن به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور گفت: ساختمان سازمان مشخص و ۳۵۰۰ میلیارد تومان بودجه به آن اختصاص یافت. ۱۰۰۰ میلیارد از محل پروژه‌های پیشران معاونت علمی رئیس‌جمهور و ۲۵۰۰ میلیارد از صندوق توسعه ملی تخصیص یافت.

دهقانی فیروزآبادی متذکر شد: این سازمان، یک سازمان بزرگ دولتی نیست بلکه یک سازمان چابک است که وظیفه دارد مزرعه پردازی خطوط کشور را ایجاد کند، الگوهای بزرگ نرم‌افزاری را طراحی و اجرا کند و داده‌های آماده به کار در حوزه هوش مصنوعی دستگاه‌های دولتی را جمع‌آوری کند.

وی ادامه داد: کار سازمان ایجاد یک اپراتور است تا این اپراتور سه وظیفه تعیین شده را انجام دهد. توسعه اقتصاد هوش مصنوعی و توسعه کاربست‌های هوش مصنوعی توسط مردم انجام می‌شود؛ تا آخر سال اقدامات خوبی انجام خواهد داد.

زاکانی: انتقادات نادرست است

شهردار تهران نسبت به انتقاد برخی اعضای شورای شهر از عملکرد شهرداری تهران، واکنش نشان داد.

 علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص پشت پرده امضاهای جمع شده در مورد شهردار تهران، قبلا توضیحات لازم را دادم و باید بگویم مبنای جمع آوری این امضاها سراسر تهمت است.

وی افزود: رای و نظر آنان که بر علیه بنده امضاء جمع کردند محترم است اما بیش از آنها هم امضاهایی برای ماندن اینجانب در شهرداری تهران بوده است، اما باید بگویم که چه آنهایی که علیه بنده امضاء جمع کردند و چه آنها که به نفع بنده این کار را کردند این امضاها مبنای قانونی ندارند.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده منتقدین شهرداری در شورای شهر تاکید کرد: در شورای شهر یک اقلیت مخالفی وجود دارند که نظرات خود را بیان می‌کنند.

زاکانی اذعان کرد: به نظر می‌آید برخی نمی‌خواستند بنده در انتخابات حضوری داشته باشم و پاسخ بنده به منتقدین آن است که انتقادات آنها صد در صد نادرست است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳۳ پروژه افتتاح کردیم و علی رغم آنکه منتقدین خود را  دعوت کردیم، هیچ کدام در افتتاح‌ها حضور نیافتند.

گزارش بذرپاش از پروژه‌های ریلی، جاده‌ای و مسکن و اجاره‌بها

وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش دوم پروژه دو خطه‌سازی محور ریلی اهواز-اندیمشک طی چند روز آینده بهره‌برداری می‌شود.

 مهرداد بذرپاش در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، گفت: نقشه راهبردی توسعه فناوری وزارت راه و شهرسازی برای یک دهه آینده به خصوص در حوزه‌های مسکن و حمل و نقل با ۳۲ راهبرد و ۱۰۵ سیاست به زیرمجموعه ابلاغ شده است.

وی افزود: صندوق پژوهش و فناوری در بخش مسکن و ساختمان و حمل و نقل به صورت غیردولتی با سرمایه‌ای تاسیس شد. فرآیند حمایت از دانش‌بنیان‌ها در این دولت آغاز شد که امیدوارم در دولت آینده ادامه یابد. ۱۰ کنسرسیوم دانش بنیان و مسکن در نهضت ملی مسکن مشغول به کار هستند. پروژه بزرگ صنعت‌سازی در استان البرز در حال ساخت است؛ همچنین پرینتر سه بعدی ساخت مسکن نیز توسط یک شرکت دانش‌بنیان در حال ساخت است که نمونه‌هایی از آن را تولید کرده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: پویش کاهش حوادث جاده‌ای آغاز شده و آثار آن در سازمان راهداری‌های کشور خودش را نشان داده است.

وی ادامه داد: ۴۰ کیلومتر باقیمانده از پروژه دو خطه‌سازی محور ریلی اهواز - اندیمشک طی چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد. ۷۰ کیلومتر ابتدایی این پروژه توسط رئیس جمهور شهید افتتاح شد. ۴۰ کیلومتر باقیمانده به ارزش ۳۰۰۰ میلیارد تومان طی چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

بذرپاش خاطرنشان کرد: ترمینال فرودگاه بین المللی رامسر طی یک یا دو هفته آینده به مدار خدمتگذاری شبکه فرودگاهی کشور اضافه خواهد شد. ترمینال فرودگاه ایلام نیز آماده بهره‌برداری است و طی یکی دو هفته آینده افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شرکت هواپیمایی کشور و شرکت فرودگاههای کشور عملیات نقل و انتقال ۸۷ هزار حاجی را بر عهده داشتند.

وی بازگشایی سفارت آذربایجان را مورد اشاره قرار داد و افزود: به دلیل مشکلی که یک سال و نیم قبل اتفاق افتاده بود، سفارت آذربایجان تعطیل شده بود که با پیگیری‌های رئیس‌جمهور شهید و احداث گذرگاه دوم ترانزیت با آذربایجان موجب رشد قابل توجه ترانزیت کالا با این کشور شده است.

بذرپاش با بیان اینکه ترانزیت کالا در حوزه جاده‌ای نسبت به سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی روبرو است، افزود: در احکام برنامه هفتم توسعه ترانزیت ۱۶ میلیون تن کالا هدف‌گذاری شده است که اگر روند جاری ادامه یابد ترانزیک کالا از ایران از مرز ۲۰ میلیون تن کالا عبور می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قیمت نجومی نرخ مسکن و اجاره بها در بازار، گفت: قانون ساماندهی ابلاغ شد و در آخرین جلسه شورای عالی مسکن سقف اجاره بهای مسکن در استانها به طور متوسط ۲۵ درصد تعیین شد. مکانیزم‌های سختگیرانه‌ای در قانون پیش‌بینی شده که اگر مشاوران املاک و مالکان آنها را رعایت نکند گرفتار تبعات حقوقی آن می‌شوند. در سال اول همکارانم باید نظارت جدی بر اجرای قانون داشته باشند. در استان‌ها شورای استان‌ها نیز باید نظارت‌ها را در بخش مسکن جدی‌تر دنبال کنند.

بذرپاش تعداد کاربران سامانه خودنویس را بیش از ۶۴۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: موجران و مستاجران می‌توانند از طریق این سامانه به راحتی عقد قرارداد کنند. روزی ۷ تا ۸ هزار قرارداد اجاره در این سامانه ثبت می‌شود. علاوه بر قراردادهای اجاره مسکن، خرید و فروش ملک و مسکن نیز از طریق این سامانه انجام می‌شود. تا این لحظه ۲۵۰ قرارداد خرید و فروش ملک در سامانه ثبت شده است که شروع خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و پیگیری در حوزه خرید و فروش مسکن از طریق سامانه خودنویس بهبود قابل توجهی پیدا می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به استخدام‌های انجام شده در دستگاه‌های زیر مجموعه این وزارتخانه گفت: دستور آقای مخبر در این خصوص هماهنگی با ایشان بود که انجام شد. نمی‌شود به کسی بگویی وزیری اما اختیارات وزارتی را از او سلب کنی. وزیر تا آخرین لحظه مسئولیت اختیار و وظیفه دارد، یکی از اختیارات هم جابجایی کارکنان است که سیر طبیعی خودش را طی می‌کند. این وضعیت در همه دولت‌ها بوده در این دولت هم همین طور خواهد بود.

بذرپاش از اضافه شدن ۴۰۰ هکتار زمین به پروژه نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با تزریق منابع مالی به پروژه‌های ریلی سرعت کارها بیشتر شده است. در پروژه چابهار به زاهدان نیز تا پایان سال به بهره‌برداری میرسد. پروژه اردبیل-میانه نیز تا آخر تابستان به شبکه ریلی می‌پیوندد.

وی ادامه داد: پروژه شلمچه-بصره نیز با سرعت خوبی پیش می‌رود، اما طرف عراقی مقداری مشکل تامین زمین داشت که حل شد. در حوزه ترانزیت نیز تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا تفاهم‌ها و قراردادها به مرحله عملیاتی برسد.

 رئیس سازمان اداری استخدامی دولت سیزدهم: سامانه «دولت یار» را برای معرفی افراد شایسته به دولت چهاردهم هدیه می‌دهیم

ضرغامی در دولت چهاردهم حضور دارد؟

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بعدا درباره حضور در دولت چهاردهم صحبت می کنم.

عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۱۰۰ همت پروژه داریم که اگر اعتبارات بانکی برای آنها به موقع در نظر گرفته شود تا پایان سال افتتاح می شود. در جلسه هفته گذشته با آقای مخبر، وی دستورات لازم را در این زمینه صادر کردند.

وی ادامه داد: روز شنبه پروژه گردشگری در آذربایجان غربی به ارزش ۳۹۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید. استاندار آذربایجان غربی ۴ بنای تاریخی مهم که در اختیار دستگاه های دولتی بوده را در اختیار وزارت گردشگری قرار داده است که اتفاق خوبی است. همیشه تاکید کرده ایم دستگاه ها از اعتبارات خود، ساختمان های تاریخی خود را مرمت کنند که ۴ بنا در اختیار وزارت گردشگری قرار گرفته و مرمت شده است و رونمایی خواهد شد.

ضرغامی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در کابینه دولت چهاردهم حضور خواهید داشت، گفت: بعدا صحبت می کنم.

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 37
  • ناشناس
    4

    آقای سیدصولت رضوی! نرخ آمار بیکاری جویندگان کار از طریق سرشماری نفوس و مسکن که هر ۱۰ سال یکبار در کشور انجام می شود قابل سنجش و راستی آزمایی است نه از طریق آمارسازی دولت! کاهش آمار بیکاری در حکومت جمهوری اسلامی ایران فقط از یک طریق قابل انجام است و آنهم کاهش زاد و ولد و افزایش مرگ و میر جمعیت ایران است و راه دیگری ندارد!

  • ناشناس
    3

    آقای وزیر کار خوابی یا بیدار سر خودرا شیره بمال این آمارهارا کنار بگذار واقعیت را بگو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چه بامزه

  • ناشناس
    2

    گذاشتن پایان کار دولت واردات خودرو را آزاد کردند!!!! چرا زودتر این کار انجام نشد؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      واسه واردات خودرو تو مجلس قانوني و....تصویب کردن ولی کاسبان خودرو اجازه ندادند یکیش همین دولت فعلی که حق سهمی از هر خودرو دریافت میکنه

    • ناشناس
      0

      آزاد کردند فردا نگویند دولت قبل زندانی کرده بود و نمی سود حالا آزاد است و شد خدای را شکر.‌قیمت خودرو سقوط کرده و می کند البته اءر در ادامه بهانه نیاورند..

  • ناشناس
    4

    طبق معمول حرف مفت تحویل دادن

  • ناشناس
    1

    اون خودرو سازی که بدلیل گرانفروشی ۵ هزار میلیارد تومتن جریما شده، به کی گران فروخته ؟؟ به مردم بدبخت!
    جریمه به جیب کی میره ؟؟ به جیب دولت!
    زیبا نیست ؟؟!!

  • ناشناس
    2

    وزیر ارشاد خدا حی وناظر اعمال من وشماهست

  • ناشناس
    3

    شما اگر طرفدار مردم بودید چرا سه سال پیش واردات خودرو توسط مردم آزاد نکردید؟ تا این همه دلالان ورانت خواران ومافیا در بازار جولان ندهند و باعث افزایش سرسام آور قیمتها نشن،غیر از اینکه با چراغ سبز دولت بود حالا که یک هفته بیشتر از عمر این دولت نمانده واز سوی این خواسته توسط مردم ودر همین سایت عنوان گردید و آقای پزشکیان هم دستور آن صادر کرده شما میخواهید در دقیقه نود به نام خود بزنید و خودتان دلسوز مردم نشان دهید،ولی مردم همه چیز میدانند وفهیم وبالغ هستن

  • ناشناس
    2

    در مورد وابستگی گازی کشورهای منطقه که از گاز عبوری روسیه از ایران وابسته انرژی خواهند شد منظور کدام کشورها هستند؟
    مرد حسابی کل منطقه روی گاز خوابیده به کی میخواهی گاز بفروشی؟

  • ترازو
    2

    امام علی (ع) :

    عدالت را به کار گیر و از بی انصافی و بی عدالتی بر حذر باش که بی انصافی کردن با مردم آنان را آواره می کند و بی عدالتی به قیام مسلحانه وا می دارد (نهج البلاغه، حکمت ۴۷۶، ص ۷۴۳)

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دقیقا کارمندی به خاطر ظلم باعث شد ده ساله از کار و زندگی بمانم

  • ناشناس
    2

    وزیر آموزش و پرورش بخشنامه کرده که معلمان در صورتی می توانند بازنشست شوند که 45 سال خدمت کرده باشند من الآن 53 سال سن دارم با 34 سال سابقه و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد اجازه بازنشستگی نمی دهند در پاسخ می گویند؟ باید سن شما 65 سال باشه اگه اینطور باشه باید من 12 سال دیگه بازنشسته بشم یعنی با 46 سال خدمت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کارکنان دستگاههای اجرایی و کارگران مشمول قانون کار هر کدام قانون بازنشستگی مختص به خود را دارند و به محض رسیدن به سن و سابقه بازنشستگی و درخواست بازنشستگی از سازمان بیمه ای مربوطه می توانند از محل کار خود منتزع و بازنشسته شوند و هیچ وزیری نمی تواند با صدور بخشنامه جلوی بازنشستگی کارکنان خود را بگیرد! چونکه آئین نامه اجرایی یا بخشنامه اداری نمی تواند مخالف با قانون وضع یا صادر باشد!

  • بدبخت
    1

    مردم به نان شب محتاج شدن هیچ زمانی گرانی به‌ حد نبود کسبه کوچک با مالیات ارزش افزوده تعطیل کردید مشاغل گروه ۹ببیند چگونه ارزش افزوده بدهند همه چیز را در پیشگاه خداوند متعال باید جوابگو باشید من کارگر هم اگر از کارم دزدیدم همینطور یارانه مستاجر قطع ولی صاحب ۱۰تامغازه یارانه می‌گیرند وووو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تازه بازسازی غزه هم مانده

  • ناشناس
    2

    اقای وزیر کار راست میگی واسه افغان کار جور کردی نه برای ایرانی میدانی چرا چون بساز پندازها وکسانی که از کار کردن افغان پولای انچنانی در میارن و..... جیب شما هم پر میشه

  • 🐜
    2

    وای خدای من تاکی باید این دولت بیسواد را تحمل کنیم؟؟؟

  • ناشناس
    2

    آقاي زاكاني دست از اين همه حاشيه سازي بردار،شماكه تشنه قدرت نيستي ،البته به گفته خودت،ميشه بگي چرا كنار نميري!!!!!!!؟؟؟؟؟

  • میانه رو
    1

    سلام مقامات مدام اصرار میکنند زاد ولد در کشور برای جلوگیری از پیری جمعیت زیاد باشد حالا چندین ماه است نوزادان در مدت‌های تعین شده واکسینه نشده آند که فلج اطفال و غیره جانشان را تهدید می‌کند کاش وزیر بهداشت درمان در این مورد توضیح میداد.

  • فقط میتونم بگم
    0

    الهی دانایی ده که در راه نیفتیم بینایی ده که در چاه نیفتیم بنمای رهی که رهنمایم توی بگشای دری که در گشاینده تویی من دست به هیچ دستگیری ندهم که ایشان همه فانی و پاینده تویی و دعای اصلی خداوندا این مملکت از چاپلوسی ریاکاری دروغ و قحط سالی در امان دار

  • لن
    2

    انشاالله بزودی تمام این تصاویر برکنار میشن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تصاویر تکراری می آیند و مردم شاکی

  • بورس ایران یعنی همیشه ضرر
    2

    حالم به هم میخوره از این آدمهای رییسی

  • بورس عشقی مفت گرونه
    1

    اینا بایستی محاکمه بشن نه مصاحبه

  • ناشناس
    0

    رفتند بارشون رابستند برای چندین نسل....خدا کجایی حق ما را بگیری

  • ناشناس
    0

    وزیر کار میگوید دراین فصل رکورد بیکاری شکسته شد منظورشان رکود استخدامی اقوامشان است کد در این مدت استخدام شده اند

  • ناشناس
    2

    چرااینقدر دروغ میگین من الان 3تابیکارتوخونه دارم پرویی هم حدی داره این آمار هاروازکجامیارین خداازتون نگذره

  • ناشناس
    4

    دولت قبلی تا می توانند در حال هزینه سازی برای دولت جدید هستند واردات خودرو را حالا که دولت جدید می آید آزاد کردن تا درآمد دولت جدید از خودروسازان داخلی از بین برود.

  • ناشناس
    10

    دولت شهید رئیسی هر قدر هم کار کند باز قدرش را نمی‌داند و دولت روحانی را دوست دارید روحانی دلار ۳ تومن را ۱۰ برابر و ۳۰ تومن کرد اما دولت رئیسی دلار ۳۰ را ۵۶ تومن و ۱/۸ برابر کرد دولت رئیسی آزاد راه شمال و آزاده راه اصفهان و شیراز و ... را ساخت او در زمینه فرزند آوری طرح هایی مثل خودرو و زمین و... و در احیای دریاچه اورمیه و باز کردن کارخانه هایی مثل هپکو کار کرده اما باز قدرش را نمی‌دانیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگر دلار ۳ هزار تومانی در اختیار دولت سیزدهم بود الآن قیمت آنرا حداقل ۲۰ برابر کرده بود و به ۶۰ هزار تومان فعلی رسانده بود! دلار آزاد در دوره دولت آقای دکتر روحانی حداکثر ۲۵ هزار تومان شد ولی در دولت مرحوم رئیسی ارز نیمایی بین ۴۳ تا ۴۶ هزار تومان است!

  • بیطرف
    0

    سیاست یعنی اخرین روزهای کار دولت واردات خودرو ازاد

  • ف
    0

    با این جمع با قیافه ره به ترکمنستان است
    جنگ ما در ادارات چون ازبکستان است

    گر که کار آت به اداره ای افتاد
    بهترین کار رفتن به بیت الاحزان است

    باز قلب رعوف دارند و فهم حزین
    بهترین کار استفاده از هنرمندان آست

  • ف
    0

    آقای عنایت بخشی بازیگر برنامه تلویزیونی آمده بودند چقدر به فرهنگ بومی و آب و خاک و طبیعت ساده ایران فهم داشتند و گفتند نوه ام می گوید در کلانشهر کشور خارجی حالم بد می شود و به طبیعت بومی واقف اند و جالب صحبت می کردند و حامی خاک و طبیعت آند.
    همچنین مجری برنامه کودک شو آقای سام درخشان و ...چقدر انسانهای با فهم کمالات آند آنوقت با وجود این هنرمندان امور اداری را به کسانی سپرده آند که به آدم اخم کرده و دغدغه ندارد و نه گوشی برمی دارد نه نامه می خواند و اصلا اعتنایی به حرف آدم ندارن و فقط شاد شاد و دندان سفید کردن بلده و در حق یتیم و مراجعه کننده و ...همه ظلم می شه

  • ناشناس
    0

    بجای روی کار آوردن علوم انگ زنی و خودخواهی و نیش و دندان سفید کردن در ادارات هنرمندان را به امور اجتماعی بیاورند

  • ناشناس
    0

    کلا ازنظر اینها کشور و وضعیت مردم الان گل وبلبل است و اسب زین شده دارن تحویل میدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد