دلیل بیشتر رای آوردن پزشکیان در روستا‌ها نسبت به شهرها از منظر روزنامه اصولگرای جوان

روزنامه اصولگرای جوان در مطلبی به اظهارات عباس عبدی مبنی بر زیر سوال بردن اکثریت رای اصولگرا در روستا ها و بیشتر بودن رای پزشکیان، واکنش نشان داد.

دلیل بیشتر رای آوردن پزشکیان در روستا‌ها نسبت به شهرها از منظر روزنامه اصولگرای جوان

این روزنامه نوشت: در روزهای گذشته عباس عبدی، توییتی زد که «یکی از گزاره‌هایی که خیلی تکرار می‌شود اکثریت داشتن اصولگرایان در روستاها است. انتخابات اخیر خلاف این را نشان داد.

عبدی علت اصلی این اتفاق را برداشته شدن فاصله روستا و شهر از طریق اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، کاهش نفوذ روحانیت در روستاها و افزایش سطح تحصیلات به ویژه نزد زنان روستایی دانسته است.»

شاید لازم است عبدی آمار انتخابات ریاست جمهوری اخیر را از منظری دیگر تحلیل کند. آیا رأی بالای پزشکیان در روستاها نشانه این نیست که دلیل رأی دادن به او هویت اصلاح‌طلبانه‌اش نبوده، بلکه از قضا مذهبی بودن و اهل جنگ نبودن و صحبت او از ولایت باعث شده تا مردم به او رأی دهند؟

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    2

    اولا همه اینها توجیه هست ثانیاآنکه پزشکیان را موفق کرد صداقتش بود که از اول فرمود من برنامه ندارم

  • حائری
    7

    خیر این طور نیست قومیت وتعصب زبان باعث بیشترین آرا شد

  • اشنا
    0

    روزنامه جوان بایدبداند روستاییان به صداقت رای دادند یا به ضدو نقیض گوییهای انقلابیون دو اتیشه. وقتی تانک اصولگراها اینگونه هست کدام روستایی به او و تئوری او رای میده. دست بر قضا همین روستاییان بیشتر از شهر نشینان شهرها را تصاحب کردند و جای شهر نشین و روستانشین عوض شده. روستاها تحمل روستانشینی را ندارند. پسوند، آبادی در همه روسای ادارات موج میزنه و گویا تعداد کمی همچنان دنبال زراعت و نشناختن امثال پرشکیان و اصلاح طلبها باشند ولی تعداد زیادی از اینها در صحنه عمل و در دستگاههای دیپلماسی کشور بیشترین حضور را دارند و میفهمند امار دروغ و پیشرفت نداشته را. چرا میخواهیدفهم روستایی را از شهری پایینتر بدانید . تمام دستگاهها پر است از روستاییان که کشور داره با اینها میچرخه چون شهریها یا مهاجرت کردند یا داخل سیاست نشدند. جای اونها را گرفتند و شدند روستایی شهر نشن. فقط تعدادی پیره زنها و پیره مردها در روستا عرق و تعصب روستا را دارند.که اونها هم بوسیله فرزندانشون دارند بیدار میشن و سره از ناسره را درک میکنند

  • ناشناس
    1

    نه قربان /فقط مخالفت با ایده جلیلی

  • ناشناس
    1

    حالا با گذشته فرق کرده، الان مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها اف تی ای اف رو چنان برات توضیح میدن. دهن آدم باز میمونه! چون به نوه های دانشگاهی شون افتخار میکنن.

  • ناشناس
    0

    روستایی به متحجرینی که فرزندانشان در غرب عیاشی میکنند و شعار مرگ بر امریکا میدهند رای نداد چون شعور دارد و دین فروش نیست

  • ناشناس
    0

    تنها دلیل رأی دادن اکثریت شرکت کنندگان در انتخابات به آقای دکتر پزشکیان علاوه بر حمایت جبهه بزرگ اصلاح طلبان و آقای دکتر ظریف از ایشان به علت جلوگیری از انتخاب شدن سعید جلیلی به ریاست جمهوری اسلامی ایران بوده است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد